Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?quote:
Ik zat ook al een een R&P te denken... echt waar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?![]()
Ja, Tong, moet modje worden.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef laffer het volgende:
eej, dit is FB![]()
hier mag niet ge-SC worden trouwens
lees je in, je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef dvr het volgende:
Heerlijk dat er iets bestaat waar ik met mijn 37,5 jaar nog niet in mag..
geweldig forum onderdeel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
same here.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
JUIST,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
Ja, hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Deze forum blijft welquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef wdn het volgende:
Mag ik als 37-jarige hier ook meeposten?
Beetje ervaring opdoen voor over 3 jaar
Wil je mijn tagje lenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |