tegenwoordig ernstig Bavaria aangezien dat contractueel is vastgelegdquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:03 schreef Boe. het volgende:
Dommelsch.
Nee die heet gewoon Harrie en niet andersquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:04 schreef SuperBosch het volgende:
Heet die toevallig Furby op Fok, of is dat zijn alter-ego/kloon?
Anyhow, gefeliciteerd!.
Ah je eigen kroeg eh, loopt dat nog een beetje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
tegenwoordig ernstig Bavaria aangezien dat contractueel is vastgelegdmaar ik zuip eigenlijk alleen maar flessen Budweiser dan kan ik me wat beter beheersen
ik kan me heel Boe niet herrinneren zo 1,2,3quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:06 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ah je eigen kroeg eh, loopt dat nog een beetje?
Ik kan me die ochtend dat we om 6 uur alweer aan het bier zaten nog wel herinneren..
Boebiedoe.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kan me heel Boe niet herrinneren zo 1,2,3sorry maar ik heb zooooooo vaak om 6 uur aan het bier gezeten
waar was dat dan ????
Ik kan mij ook nog wel wat zuippartijen met dat watje die tegenwoordig zo braaf en burgelijk is herinneren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:06 schreef Boe. het volgende:
Ik kan me die ochtend dat we om 6 uur alweer aan het bier zaten nog wel herinneren..
ik denk dat ik van alle mensen op Fok! die werken er het minste uren nuchter aan het werk benquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan mij ook nog wel wat zuippartijen met dat watje die tegenwoordig zo braaf en burgelijk is herinneren.
Ach, zo af en toe ga ik eens langs Nikky.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik weet weeren jij nog wat sletten die je regelmatig een beurt geeft of alleen trekken ???
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:11 schreef Harrie het volgende:
ik denk dat ik van alle mensen op Fok! die werken er het minste uren nuchter aan het werk ben
http://fotoboek.fok.nl/Harrie Nog lange nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
zo zie je maar weer, ooit raken we de wilde jaren een beetje kwijt, en krijgen opvolgers, die de beest gaan uithangen.
Gefeliciteerd, ik hoop dat je net zoveel plezier beleefd met je kindje [s] als ik geniet, van die van ons,
ben jij al 40 + ?
Godverrrrr, nou moet ik aan een ouwe FOK!rel denkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En desondanks heb je hem toch een keer overend gekregen en je vrouw kunnen bezwangeren?
Hulde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |