Zit je te wachten op een ouderwetse rel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een vriendelijk forum is dit toch eigenlijk.
Dat kunnen de oudjes niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een ouderwetse rel?![]()
leesbril aanschaffen is een optie.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
waar ga je naar toe ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, want ik ben een paar dagen weg. Als ik een rel wil veroorzaken, wil ik er natuurlijk wel live bij zijn.
40+ betekent alles boven de 40, dus je bent nooit te oud.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
nuh, niet te oud hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.quote:
Trier, daar is het heel mooi in de omgeving, mijn man moet regelmatig naar Morbach en dat ligt daar ook ergens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.
uit: Wie is de aantrekkelijkste bekende 40+er ?quote:
ik lig nog in een deukquote:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodigquote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef Arcee het volgende:
Heeft iedereen z'n feed nu al back?
Moet ik even duwen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef laffer het volgende:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodig![]()
graag, en me meteen ff verschonen, ik heb net geplastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |