Klacht:quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
niet dat ik er nu op reageer, want ik ga lekker pittentot morgen
![]()
Ik weet ze te vinden.: Pquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik zie geen klachtener moeten ook klachten komen natuurlijk...
Ik lig soms vroeg, maar daar staat tegenover dat ik er 's ochtends vaak ook weer vroeg bij ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Die kutmods hier gaan veel te vroeg naar bed voor 40+ers.
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien is er in bed soms ook zo veel te beleven, dan is het nog moeilijk kiezen tussen FOK! en "slapen". *kuch*
Whuhahahaha Come again when you are 40 or older!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.
tja, we hebben op dit moment zoveel klachten...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
Mid Life Crisis.quote:
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
Verandert je reisgedrag als je ouder wordt?
Kan die svp terug naar TRV? Dit was niet de bedoeling.
Zie je wel, ik ben nog te jong voor dit forum.quote:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
Tipje voor jullie om sticky te maken, maar waar ik zelf erg veel terug kan vinden:
http://jeugdsentiment.web-log.nl/
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef laffer het volgende:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??![]()
maak dat topic maar aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?
Er zijn er nog wel meer te vinden, namelijk.
Aantal andere fora hebben ook linkjes-topics bovenin sticky staan om zaken terug te vinden.
En dat topicje sticky maken?
done:quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:12 schreef laffer het volgende:
maak dat topic maar aan![]()
dan gooi ik em sticky
jaja, hij staat al een half uur sticky ouwe gekquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
done:
Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd
okè danquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Lieve kale, je moet hem wel even sticky-open maken, zodat andere users er nieuwe linkjes bij kunnen zetten.![]()
Graag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..
jouw topic loopt trouwens best goed hier, beter dan in travel zo te zien![]()
we willen em nog een dagje hier laten staan, wordt het niks en/ of wil je je topic toch in TRV hebben dan kick ik em daar morgenmiddag weer naar toe![]()
deal?
staat weer in TRVquote:
Ja, natuurlijk. De posts dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Mods, mag deze flauwe onzinner ff opzouten?
Zijn posts dan, mijn vingers jeuken
40+ meet 2006
je posts zijn verwijderd, het is leuk geweestquote:Op zondag 26 maart 2006 01:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. De posts dan.
Heheh, ik doe niks meer hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:53 schreef laffer het volgende:
[..]
je posts zijn verwijderd, het is leuk geweest![]()
als je doorgaat verwijder je jezelf ook![]()
ik wist het wel, jij bent gewoon een lieve rakkerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:54 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heheh, ik doe niks meer hoor.
Het past ook wel bij hem.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef static het volgende:
Ik wil even melden dat laffer het uitstekend doet.
We hadden het er een paar jaar geleden al over, maar je bent toch mod geworden.
thanks manquote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef static het volgende:
Ik wil even melden dat laffer het uitstekend doet.
We hadden het er een paar jaar geleden al over, maar je bent toch mod geworden.
dat mag je hier doen lieve rakker: [SC] Bejaardensoos Deel 4quote:Op zondag 26 maart 2006 03:08 schreef martinlutherking het volgende:
Is dit trouwens ook de 40+ SC?
Nee, die is hier te vindenquote:Op zondag 26 maart 2006 03:08 schreef martinlutherking het volgende:
Is dit trouwens ook de 40+ SC?
We hebben het over de telefoon gehad; gewoon losjes en relaxed doen. En dat doe je goed.quote:
Waar ben je? Thuis of daar nog?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:19 schreef static het volgende:
We hebben het over de telefoon gehad; gewoon losjes en relaxed doen. En dat doe je goed.
Zeg lees je es in zeg.quote:
Haar had?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
Laffer is leuk en dat vond ik al toen ie nog eh.........anders was![]()
"daar"quote:
donequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef deedeetee het volgende:
Kan mijn foto hier Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien? ook ff uit verwijderd worden ? Ik ben nu lang genoeg te bezichtigen geweest
er schuimen me hier teveel van die * soepers * en andere leukerds rond![]()
Zit je te wachten op een ouderwetse rel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een vriendelijk forum is dit toch eigenlijk.
Dat kunnen de oudjes niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een ouderwetse rel?![]()
leesbril aanschaffen is een optie.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
waar ga je naar toe ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, want ik ben een paar dagen weg. Als ik een rel wil veroorzaken, wil ik er natuurlijk wel live bij zijn.
40+ betekent alles boven de 40, dus je bent nooit te oud.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
nuh, niet te oud hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.quote:
Trier, daar is het heel mooi in de omgeving, mijn man moet regelmatig naar Morbach en dat ligt daar ook ergens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.
uit: Wie is de aantrekkelijkste bekende 40+er ?quote:
ik lig nog in een deukquote:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodigquote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef Arcee het volgende:
Heeft iedereen z'n feed nu al back?
Moet ik even duwen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef laffer het volgende:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodig![]()
graag, en me meteen ff verschonen, ik heb net geplastquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet alles gelezen in het FB topic, maar als ik op dat roze 40+ dingetje klik ind e active topicslijst dan krijg ik: RealAudio doet het niet. En dat is een audio topicje uit 1999
Topic 40.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet alles gelezen in het FB topic, maar als ik op dat roze 40+ dingetje klik ind e active topicslijst dan krijg ik: RealAudio doet het niet. En dat is een audio topicje uit 1999
Ik ben zeker niet welkom hier?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Geintje is leuk, bannen gaat snel.
Het forum mag dan enigszins ludiek zijn, maar kloten wordt niet op prijs gesteld, dus hou je in, of het wordt alleen nog lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |