wie is die griezel?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Meneer Laffer, dat is geen kam
[afbeelding]
Yessss dat wordt dus in het bad met zijn allenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die stonken, maar ga je gang
nog een advokaatje? Of ga je dan weer mal doen met de nachtbroeder![]()
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekensquote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Zuster Bluezz even vraagt om een Zweedse band (onrustband) te laten aanleggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef laffer het volgende:
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekens![]()
![]()
je wist het al, shit!!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonen![]()
Dat roken we dus.quote:
en familiefotoquote:Op zondag 26 maart 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie klismaas hebben we hier
Zeg, wat een schatje Laffert
[afbeelding]
hoi kanjerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Aventura het volgende:
* Aventura meldt zich aan. Voor tweëen thuiskomen van het stappen = rijp voor de soos
ik dacht dat ik teveel had gezopen maar jij hebt daar ook al last van??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie daar ook wel eens last van, dat je zomaar opeens een uurtje kwijt bent op je ouwe dag?
Mij overkwam dat net...ik keek op de klok en opeens was ik een uur kwijt.
Zal de ouwe dag wel weer zijn, of mijn Korzakov.
quote:
Een nieuw buurthuis!!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:03 schreef Aventura het volgende:
![]()
Ik snap er ook niets van Golfer. Maar ik was net in de Korsakoff. Wellicht heeft dat er iets mee te maken
nu al??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:15 schreef martinlutherking het volgende:
Tvp.Ik ga als jongeling slapen. Drank maakt je oud.
De ideale lokatie voor de 40+ meetquote:Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een nieuw buurthuis!!
Waar kan ik me aanmelden
Pijpjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
De ideale lokatie voor de 40+ meetKorsakoff, lijnbaansgracht te Amsterdam. Het is er vunzig, het is er duister. Er is veel bier (nog uit ene pijpje). Er is vuige muziek, varierend van the Clash tot Black Sabbath, van the Sisters of Mercy tot en met Joy Division. Je waant je een ruig krakerstyp, gedeprimeerd doch geengageerd en gekleed in het zwart, hangende aan de bar. Boy, als ik 10 jaar eerder was geboren dan had ik daar ws. gewoond
![]()
Dat is het ookquote:Op zondag 26 maart 2006 03:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Pijpjes.Moet bijna wel een asociale tent zijn.
![]()
welterustuh, ik ga ook zo pitten trouwensquote:Op zondag 26 maart 2006 03:25 schreef martinlutherking het volgende:
Toch ga ik nu maar. Weltrusten oudjes.![]()
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
trusten ouwetjes, werd tijd is al veel te laat voor jullie![]()
Dat klinkt best okéquote:Op zondag 26 maart 2006 03:24 schreef Aventura het volgende:
Dat is ernaast, in de Maloe Melo. Echte & pure blueu(zz)s. Ook een briljante tent![]()
Oe.... jij durft.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:28 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat de laatste uitgave van de Candy en de Chick nog eens nalezen.
Even kijken of ik nog wat users herken van die contactadvertenties daar in.
Nu je het zegt: ik herken je weer aan die weelderige haardos tussen je benen die je destijds van die contact-advertentie in de Chick had.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
Grist snel de Chick weg en zet het op een lopen....
Ach het is toch :quote:Op zondag 26 maart 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
hmm
vannacht ging mijn stoma weer lekken
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....quote:
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....![]()
Ja, dat is mijn geboortejaar....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...
alles is relatief, voor mij ben je een broekie....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
nèh, hij ziet er veel ouder manquote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |