En is dit ooit van de grond gekomenquote:
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Karina het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen mod in dit forum? Omdat we oud en wijs genoeg zijn?
Kunnen we wel lekker baggerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalen
Je bent net Superman. Die duikt ook steeds op als je hem niet verwachtquote:
Ik doe wel met je meequote:
Ik al bijna 4 jaarquote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag daar pas over ruim een jaar posten.
Goeie! Ik weet niet of ik daarin kan (maar er is vast iemand die dat wel kan) en of het zinvol is zulke oude topics te kicken, maar we kunnen er allicht wat gespreksonderwerpen vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
40+quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanTerwijl ik in 2006 ook al 40plusser was.
Dat is dan pas gebeurd, vanmorgen zag ik het nog niet, leuk! Als ik straks thuis ben even kieken.quote:
ja zoiets, een TenaLady/ManSlowChatquote:
Dat zeg ik, een slowchat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gewoon waar we over alles kunnen babbelen door elkaar 40-50-60-desnoods 70 jarige erbij
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef golfer het volgende:
Titelsuggestie: het uitvaartcentrum, met koffie en cake.
HetOverVanAllesEnNogWatScquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Karina het volgende:
SC is geopend, geen inspiratie voor een betere OP en TT helaas.
Wat een fantasiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HetOverVanAllesEnNogWatSc
FOKBabbelSC![]()
LekkerZemelenSC![]()
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een fantasieIk heb even bij andere SC topics gekeken, maar die heten allemaal [naam forum]SC, zal wel iets met de reeksen te maken hebben denk ik.
Dankjewel . Ik zag overal KFC SC of TV SC, etc. (en dan een titel erachter natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.
Maar dan moeten we eerst zoveel slowchatten dat we een reeks kunnen maken.![]()
Meestal ontstaat er in de loop van de tijd ook een vaste OP. Deze vind ik al heel leuk.![]()
Niet te druk om maken dus, komt vanzelf.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
komt langzaam opgang dus we houden goede hoopquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief van je, kijken of er wat te SC valt.
Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
Volgens mij is het nu een reeksquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Kan deel 2 ook gereekst worden?
Punk, disco, New Wave of? #2
Bvd.
Nee, jouw IQquote:
Eerlijk gezegd, mijn iq is 2 jaar geleden getest op 127quote:
Het feit dat je er hier ook nog op in gaat doet mij erg twijfelen aan die test.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef Haifisch het volgende:
Eerlijk gezegd, mijn iq is 2 jaar geleden getest op 127
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.quote:
Blijkbaar, ik ben niet zo een intellectueel als jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.
eigenlijk had je moeten zeggen dan jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben niet zo een intellectueel als jij
Het woord veels doet het gelukkig ook weer goed om het niveau omlaag te halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef just me het volgende:
eigenlijk had je moeten zeggen dan jij
je komt nu veels te slim over
Ik zou begrijpen hebben gezegd met jouw iqquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.
M'n kleine broertje die vliegen aan het afvangen is.quote:
Ik had al een vermoedenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
M'n kleine broertje die vliegen aan het afvangen is.
Verder niet echt feedback.
Als je veertig min bent mag je ook postenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:42 schreef Haifisch het volgende:
Sorry waarschijnlijk verkeerde plek, maar goed idee zo'n 40+ forum
Het is hier wel belegenquote:
Waarom noemen jullie het forum dan niet 30+ ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je veertig min bent mag je ook posten
Ik post zelf ook weleens in PUB en ik ben geen puber, betekent toch ook niet dat de naam van dat forum verandert moet worden? Als je een topic ziet dat je aanspreekt maakt je leeftijd niet uit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie het forum dan niet 30+ ?
Ja maar de pubers hebben een forum (tot 22 is dat toch?), de 40+, de OUDers, maar wij 30+ worden in de steek gelatenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post zelf ook weleens in PUB en ik ben geen puber, betekent toch ook niet dat de naam van dat forum verandert moet worden? Als je een topic ziet dat je aanspreekt maakt je leeftijd niet uit.
Ik heb ZELFS een keer of twee/drie in OUD gepost en ik heb niet eens kinderen
Ja wrijf het er maar in!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Een puber ben je toch maar tot een jaar of 16? En puber zul je nooit meer worden, maar 40+ wel, kun je je alvast voorbereiden
Gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
Is het nog mogelijk om van het triviant-topic weer een reeks te maken?
Vorig deel 40+ Triviant #12
Nieuw deel (moet 13 zijn) Het grote 40+ Triviant-topic. # 13
Done, ik schrok ervan zomaar een post in FBquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[40+ SC #78] Waar de zomer voortduurt en de zon gaat schijnen
Mag deze titel aangepast worden?
Zoiets van: Waar de zomer voortduurt en de zon gaat schijnen
Na 206 dagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Done, ik schrok ervan zomaar een post in FB
*deeltijd mod meldt*quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina?
Ik heb een foutje gemaakt..
er staat geeb SC voor 40+ SC #79 Schoon water !
sorry
Dank ! Ja ik weet het ! vergissing, excuses.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*deeltijd mod meldt*
Als je een volgende keer op 'nieuw deel 'ipv 'nieuw topic' klikt hoef je alleen maar een andere titel te verzinnen. Ik heb hem voor je aangepast.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Zowaar alweer een post hier en dan mis ik hem ook nog
OK helemaal goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja ik weet je nu te vinden !
Sorry collega!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Zowaar alweer een post hier en dan mis ik hem ook nog
quote:
Note the PI.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]Gek, maakt niet uit. Ik was aan het eten of afwassen denk ik. Heel af en toe zit ik NIET op FOK!
Ik heb nu ook vakantie (ga niet weg hoor dat niet), maar ik ben allerlei klusjes in huis aan het doen, dus even niet de hele dag online.
Smoesjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]Gek, maakt niet uit. Ik was aan het eten of afwassen denk ik. Heel af en toe zit ik NIET op FOK!
Ik heb nu ook vakantie (ga niet weg hoor dat niet), maar ik ben allerlei klusjes in huis aan het doen, dus even niet de hele dag online.
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Donequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Zou een mod zo lief willen zijn om de naam in de TT ff van een c te voorzien ? Het is dus Fischer en niet Fisher![]()
Jaap Fischer
Beter dan een ouwe lul.quote:
Nee, alleen over Toppopquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Is er al een topic over het programma van weleer TROS TOP 50? vanuit (discotheek)Cartouche in Utrecht met Ton Poppes en Ferry Maat?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, alleen over ToppopDus ga je gang
Omdat de dame compleet naakt is. Je weet best dat naakt niet mag.quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
Waarom mag een officieel verkiezingsaffiche van de PSP uit 1971 niet geplaatst worden?
Gelukkig waren we in Nederland in 1971 een stuk minder preuts en bang.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
Omdat de dame compleet naakt is. Je weet best dat naakt niet mag.
Het gaat er niet om wat ik vind...quote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig waren we in Nederland in 1971 een stuk minder preuts en bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |