En is dit ooit van de grond gekomenquote:
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Karina het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen mod in dit forum? Omdat we oud en wijs genoeg zijn?
Kunnen we wel lekker baggerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalen
Je bent net Superman. Die duikt ook steeds op als je hem niet verwachtquote:
Ik doe wel met je meequote:
Ik al bijna 4 jaarquote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag daar pas over ruim een jaar posten.
Goeie! Ik weet niet of ik daarin kan (maar er is vast iemand die dat wel kan) en of het zinvol is zulke oude topics te kicken, maar we kunnen er allicht wat gespreksonderwerpen vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
40+quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanTerwijl ik in 2006 ook al 40plusser was.
Dat is dan pas gebeurd, vanmorgen zag ik het nog niet, leuk! Als ik straks thuis ben even kieken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |