Ik doe wel met je meequote:
Ik al bijna 4 jaarquote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag daar pas over ruim een jaar posten.
Goeie! Ik weet niet of ik daarin kan (maar er is vast iemand die dat wel kan) en of het zinvol is zulke oude topics te kicken, maar we kunnen er allicht wat gespreksonderwerpen vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
40+quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanTerwijl ik in 2006 ook al 40plusser was.
Dat is dan pas gebeurd, vanmorgen zag ik het nog niet, leuk! Als ik straks thuis ben even kieken.quote:
ja zoiets, een TenaLady/ManSlowChatquote:
Dat zeg ik, een slowchat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gewoon waar we over alles kunnen babbelen door elkaar 40-50-60-desnoods 70 jarige erbij
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef golfer het volgende:
Titelsuggestie: het uitvaartcentrum, met koffie en cake.
HetOverVanAllesEnNogWatScquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Karina het volgende:
SC is geopend, geen inspiratie voor een betere OP en TT helaas.
Wat een fantasiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HetOverVanAllesEnNogWatSc
FOKBabbelSC![]()
LekkerZemelenSC![]()
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een fantasieIk heb even bij andere SC topics gekeken, maar die heten allemaal [naam forum]SC, zal wel iets met de reeksen te maken hebben denk ik.
Dankjewel . Ik zag overal KFC SC of TV SC, etc. (en dan een titel erachter natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.
Maar dan moeten we eerst zoveel slowchatten dat we een reeks kunnen maken.![]()
Meestal ontstaat er in de loop van de tijd ook een vaste OP. Deze vind ik al heel leuk.![]()
Niet te druk om maken dus, komt vanzelf.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
komt langzaam opgang dus we houden goede hoopquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief van je, kijken of er wat te SC valt.
Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
Volgens mij is het nu een reeksquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Kan deel 2 ook gereekst worden?
Punk, disco, New Wave of? #2
Bvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |