ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!quote:
laatste handheld die ik had was een gameboy advance met golden sun 1&2 was bij ToE wel verbaast toen ze opeens verstaanbare text sprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
ToE wil ik ook misschien gaan halen. 't is al van FFVII geleden dat ik een toffe RPG gespeeld heb.
Dat heb ikquote:
zeker zo'n played it - trade it game dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef GameMaster het volgende:
Kzag Laats Virtua Tennis voor 15 euro bij frs![]()
Zeer verslavend spel geweest op de Pc , Zeker een aanrader voor de tennis fans
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef BaggerUser het volgende:
welke site heeft trouwens de meest betrouwbare en meest uitgebreide releaselijst?
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.
Op tothegame staan alle aangekondigde releases op een rijtje, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Drumpie het volgende:
[..]
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beter
Je kan gewoon zelf je volgorde bepalen op tothegame...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Drumpie het volgende:
Die staan op alfabetische volgorde, bij mijn site op datum is veel fijner![]()
is dat leuke game?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |