ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!quote:
laatste handheld die ik had was een gameboy advance met golden sun 1&2 was bij ToE wel verbaast toen ze opeens verstaanbare text sprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
ToE wil ik ook misschien gaan halen. 't is al van FFVII geleden dat ik een toffe RPG gespeeld heb.
Dat heb ikquote:
zeker zo'n played it - trade it game dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef GameMaster het volgende:
Kzag Laats Virtua Tennis voor 15 euro bij frs![]()
Zeer verslavend spel geweest op de Pc , Zeker een aanrader voor de tennis fans
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef BaggerUser het volgende:
welke site heeft trouwens de meest betrouwbare en meest uitgebreide releaselijst?
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.
Op tothegame staan alle aangekondigde releases op een rijtje, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Drumpie het volgende:
[..]
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beter
Je kan gewoon zelf je volgorde bepalen op tothegame...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Drumpie het volgende:
Die staan op alfabetische volgorde, bij mijn site op datum is veel fijner![]()
is dat leuke game?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |