Tyra heeft inderdaad een giant bootyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Ik vind de foto van Christina de minst mooie. Ze heeft vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Kahlen vond ik in het begin niet zo, maar ik vind haar steeds mooier worden!
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind de laatste shoot hier ook wel mooi... klopt het dat ze hun eigen kleding hierbij moesten maken?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
Keenyah de Kaak.
moet je de beginfoto (in de OP) eens vergelijken met haar laatste fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef Moja het volgende:
Ik vind Keenya de Kaak (![]()
) helemaal niet goed eigenlijk ze heeft altijd dezelfde vlakke gezichtsuitdrukking.
Kahlen![]()
Doet het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is vast al een keer langsgekomen, maar dit is het rijbewijs van Janica
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zag idd dat ze ook vrij stevig is, maar toch heeft ze een heel mooi figuur vind ik(vind wat steviger ook mooier dan dat hele dunne).Volgens mij doet ze ook niet zo heel veel modellen werk meer en al helemaal niet op de catwalk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doet het niet
@LeBeau:De vraag zelf is toch geen spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De vraag zelf is toch geen spoiler?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, ik kan me er niks van herinneren, misschien heb ik die aflevering niet gezien
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Toen ze jonger was heeft Tyra aardig wat catwalk gedaan. Pas toen ze ouder werd begon ze met poseren voor Victoria's Secret and Sport's Illustrated. Daar werd ze ook bekender mee, want de catwalk is nou eenmaal niet echt iets waar je mee in de spotlight komt. Veel foto's zijn er ook niet van. Kijk ook maar eens naar Kimora Lee Simmons, het ANTM jurylid uit seizoen 1. Was ook ooit een succesvol catwalk model (vooral Chanel), maar foto's zijn er niet van.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef Airelle het volgende:
Volgens mij heeft Tyra dat ook helemaal niet veel gedaan (catwalk enzo). Ze is meer van de kalenders zeg maar.
Ik lach in een scheur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hmmm, ik kan me er niks van herinneren, misschien heb ik die aflevering niet gezien
Lui ding als ik ben heb ik gewoon de vorige OP gecopied en gepaste. En zelfs dat was nog veel werk om al die afbeelding linkjes te veranderen in IMG linkjes hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef karoltje het volgende:
Volgens mij missen
America's Next Top Model #9
America's Next Topmodel cycle 4 #2: viswijven powerrrr!
America's Next Topmodel cycle 4 #3 Tyra gaat flippen
in de TT!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:38 schreef Zhenar het volgende:
Tyra Vieze Plork
'Lach in een scheur'??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik lach in een scheur.Dat had ik tijdens cycle 4 trouwens veel meer dan bij andere cycles. Talent? Niet echt. Humor? Zeker weten.
Nee JOUW spelling trekt volle zalen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Lach in een scheur'??
Ik vind het ook een topseizoen hoor
Huilliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee JOUW spelling trekt volle zalen!
I knowquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lui ding als ik ben heb ik gewoon de vorige OP gecopied en gepaste. En zelfs dat was nog veel werk om al die afbeelding linkjes te veranderen in IMG linkjes hoor
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De vraag zelf is toch geen spoiler?Hoe kom je daar nou bij? Janice dook op Tyra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze hebben het niet over dat stukjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Janice dook op Tyra..
lekkere zinsopbouw Isaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze fotoserie helemaal niet echt mooi. Jammer hoor.
ik vond die zebrafoto (heb de aflevering nit gezien) echt supetof!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Michelle had er van mij ook nog niet uitgemoeten
-EDIT- Laat maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze hebben het niet over dat stukje
En dit gaat dus over iets dat daarna nog is gebeurd in de confessional en niet in de gewone uitzending is uitgezonden, maar dat ze in de samenvatting uitzending laten zien die waarschijnlijk volgende week komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze hadden het over het uitbeelden van 'Passion'. Dat was toch echt toen.
Die ik ook al heb gezien. (Ik download, shhhtttt!)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Marty het volgende:
[..]
En dit gaat dus over iets dat daarna nog is gebeurd in de confessional en niet in de gewone uitzending is uitgezonden, maar dat ze in de samenvatting uitzending laten zien die waarschijnlijk volgende week komt.
Ben je je nieuwe "grammaticale onbenul" imago aan het uitproberen ofzo?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die ik ook al heb gezien. (Ik download, shhhtttt!).
Iets Afrikaans, een opperhoofd ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is Shaka Zulu? Of ben ik nu erg dom? (zeg maar massaal ja)
quote:Shaka Zulu (circa 1781-1 december 1828), ook Chaka, wordt in het algemeen beschouwd als degene die de Zoeloe stam van een kleine clan veranderde in een koninkrijk dat een gedeelte van Zuid-Afrika tussen de Phonogolo en Mzimkhulu rivieren omvatte. Over Shaka bestaan veel legendes en zijn militaire macht is waarschijnlijk minder groot geweest, desalniettemin is hij toch een groot staatsman geweest die met veel moed zijn buurstammen verenigde en op afstand een groot rijk beheerste.
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je je nieuwe "grammaticale onbenul" imago aan het uitproberen ofzo?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat Brittany het mooiste zelfgemaakte pakje heeft."The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
Ik download, dat is toch gewoon correct gespeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.
Maar wat is er allemaal mis (behalve 'ik download').
Dat dacht ik ook, maargoed de zinsopbouw is een beetje twijfelachtig. Verder is Zhenar gewoon een oude zeurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik download, dat is toch gewoon correct gespeld?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Legally_Brunette het volgende:
Dat stukje van SNL, ik had daar geen Kahlen in herkendDaar is natuurlijk geen goed antwoord op mogelijk, een ontkennend of een bevestigend antwoord zou allebei een spoiler zijn (voor jou)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat Brittany het mooiste zelfgemaakte pakje heeft.
Ziggy played guitar
quote:
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyraquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Schaamteloos gejat uit celebs onflatteus op de kiek
Die wimpers
Maar Janice blijft tof!
Uhuhquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyra.
Heeeel af en toe. Kijk jij de reguliere uitzendingen of heb je het hele seizoen al gezien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Of als ze lekker de modellen/foto's afzeikt
Maar soms is ze ook wel lief zelfs![]()
Ik heb het al gezien ja, maar ik kijk het dus weer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeeel af en toe. Kijk jij de reguliere uitzendingen of heb je het hele seizoen al gezien?
Okee! Nu voel ik me pas echt oud!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is Shaka Zulu? Of ben ik nu erg dom? (zeg maar massaal ja)
In conclaaf of in de clinch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef Airelle het volgende:
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyra.
Eum, in de clinch dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
In conclaaf of in de clinch?![]()
Ik vind dit trouwens een mooie fotoshoot.
Dan heb je de samenvatting-uitzending dus ook al gezien. Hoe grappigquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ja, maar ik kijk het dus weer.
Ja, maar in goed overleg gaan met iemand, is niet echt de stijl van Janice D.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef Airelle het volgende:
Al bestaat in conclaaf gaan wel.
Ik vind de fotoshoot niet zo mooi eigenlijk. Ook de kleuren niet...
Ja, ik snap de uitdrukking inmiddels. Soort van in beraad gaan... maar het was laat he gisterquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar in goed overleg gaan met iemand, is niet echt de stijl van Janice D..
Ik vind de kleuren juist wel mooi. Smaken blijven verschillen.
Ja. Ingetogen kleuren, maar wel erg mooi. Vind ik dan.quote:
Ja ik moest ook even wennenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ingetogen kleuren, maar wel erg mooi. Vind ik dan.
En ik vind zowat iedereen ook mooi op de foto staan. Jezus, wat ben ik positief, vandaag.
Mja, ik kan me er niks van herinneren eigenlijk, dus misschien heb ik die overgeslagen ofzo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan heb je de samenvatting-uitzending dus ook al gezien. Hoe grappig.
Whahaha!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef shredder het volgende:
Dat hoofd van Keenyah he.
[afbeelding]
Ik moet dan altijd denken aan die beelden van de Paaseilanden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef shredder het volgende:
Dat hoofd van Keenyah he.
[afbeelding]
Ik moet dan altijd denken aan die beelden van de Paaseilanden.
[afbeelding]
Ow, ik snap je zin nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.
Maar wat is er allemaal mis (behalve 'ik download').
Je snapt me gewoon niet! En dan mij een beetje uitmaken voor van alles en nog wat?!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow, ik snap je zin nu.![]()
Alleen is het een halve zin. Ik dacht dat je "Die heb ik ook al gezien" wilde typen, maar de woorden door elkaar had gehaald.![]()
de laatste sugababe eruit?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef karoltje het volgende:
Christina kwam amper uit de verf de eerste paar afleveringen en vond ik het maar een gek wijf met die enge ogen. Maar de laatste paar keer worden er veel stukjes uitgezonden waar ze positief uitkomt! Een leuke meid die erg lief is voor anderen volgens mij. En nu ik haar vaker heb zien lachen vind ik haar ook een stuk knapper..!!
Hopelijk Keisha dr uit dus.
Dat is ook wel weer waar! Lijkt me ook wel een sympathiek meisje.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef karoltje het volgende:
Christina kwam amper uit de verf de eerste paar afleveringen en vond ik het maar een gek wijf met die enge ogen. Maar de laatste paar keer worden er veel stukjes uitgezonden waar ze positief uitkomt! Een leuke meid die erg lief is voor anderen volgens mij. En nu ik haar vaker heb zien lachen vind ik haar ook een stuk knapper..!!
Hopelijk Keisha dr uit dus.
Wat dacht je van die ogen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is ook wel weer waar! Lijkt me ook wel een sympathiek meisje.
Maar toch, ze heeft het niet. Niks bijzonders, niks speciaals. Dus![]()
Ja, maar Naima zag alleen maar goede dingen in de foto's van de anderen. Ze lulde er heel knap omheen (behalve bij Keenyah's foto)...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ja wat doet zij nou lullig tegenover die anderen. Ze zeggen niet voor niets dat je eerlijk moet zijn, dit gaat denk ik niet goed vallen bij de jury. Ik heb Keenyah geprobeerd leuk te vinden, meer dan bijvoorbeeld Michelle die ik nooit wat vond hebben, maar nu verpest ze het heel erg.
Dan ga ik ook maar eens met de metro naar de Bijlmer.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie echt niet wat er nou zo mooi is aan Keenyah.
Je ziet zulke typjes elke dag in de metro naar de Bijlmer.
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd wel heel slim. Je moet in korte tijd naar zo veel mogelijk go-sees en dan moet je toch meedogenloos zijn. Ze heeft 2 keer voorgedrongen en ik vind dat het van een hoop lef getuigt.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Keenyah won ook door heel asociaal twee maal voor te dringen, dus blijkbaar denkt ze dat dat soort gedrag in haar voordeel werkt.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat Keenyah er nog in zit.
Ze stonden er beiden nogal gehandicapt op IMO. Ach ja meningen verschillen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina weg
Ze was ook gewoon de minste. Ik snapte echt niet waarom ze Naima's en vooral Kahlen's foto afkraakten, vooral die laatste was gewoon supermooi![]()
Even vernieuwen, ik was vergeten de 11 in een 12 te veranderen bij het kopieren van de linkquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef p-etr-a het volgende:
Mooie foto van Naïma! Wat ze vorige keer zeiden over recht in de camera kijken is wat mij betreft dit keer wel gelukt. En voor zover ik het nu kan zien ook een mooie foto van Keenyah, maar je bent de close-up vergeten.
Ik zie 'm, vind het inderdaad wel een mooie foto geworden. Maar niet zo mooi als die van Naïma.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Even vernieuwen, ik was vergeten de 11 in een 12 te veranderen bij het kopieren van de link
Ik vond de compilatie van haar foto's, zoals je die aan het einde te zien krijgt, echt erg mooi. Ik verbaasde me erover want in de loop van de tijd was me niet opgevallen hoe goed haar foto's zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
En terecht dat Christina weg is. Ik vond haar sowieso al een vreemde keuze om mee te laten doen met ANTM ondanks dat ze ook best mooie foto's kon hebben.
iets van....kijk naar je eigen jij kale dwerg.....ja, ze heeft een puntquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
Leuk dat Nolé die Janice Dickinson uitmaakte voor freak of nature. En wat noemde zij hem ook alweer?![]()
Nouja goed hij is geen fotomodel, ook niet geweest. Het maakt niet uit of hij er goed uitziet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:28 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
iets van....kijk naar je eigen jij kale dwerg.....ja, ze heeft een punt![]()
Ja maar dat mag niet hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef Nilasha het volgende:
Waar kun je de rest van de afleveringen via internet bekijken? Kun je ze ergens downloaden?
Begrijp vanuit de spoilertopics dat er veel mensen zijn die deze cycle (die nu op tv wordt uitgezonden) al helemaal gezien hebben..
You've got mail.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet hier.
evelienvaningen at gmail dot com en ik help je verder.
Hij staat telkens aardig geil op de fotoquote:
Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
En terecht dat Christina weg is. Ik vond haar sowieso al een vreemde keuze om mee te laten doen met ANTM ondanks dat ze ook best mooie foto's kon hebben.
Ik vind haar juist helemaal niet geschikt voor shows lopen..voor foto's ook niet. Ik begreep toch al niet hoe ze zo ver kwam met zo'n gezicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakken![]()
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...
Toch is ze minder clumsy dan gebracht wordt, ze heeft vóór ANTM ook al amateur modellenwerk gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef Cheesecake het volgende:
Heb t programma niet vanaf het begin gevolgd, maar mijn favoriet is Kahlen. Ik vind haar het mooist van de vier overgebleven dames en vind haar uitstraling niet-gefaket.
Zij is de volgende die mag opzouten. Niks bijzonders aan dat kind verder. Oké, ze is niet lelijk, maar om nou te zeggen dat ze er uit springt......neuh.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...![]()
Keenyah valt reuze mee vergeleken met de andere ANTM bitches. Oh, en negermeisje is zo een fout woordquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakken![]()
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...
Ja, op dat gebied valt het wat tegen dit jaar. Goed, we hadden Brandy, maar verder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:07 schreef Torio het volgende:
Keenyah valt reuze mee vergeleken met de andere ANTM bitches. Oh, en negermeisje is zo een fout woord![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, op dat gebied valt het wat tegen dit jaar. Goed, we hadden Brandy, maar verder?
Ja, precies, dat is nog steeds heel erg jammer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Zhenar het volgende:![]()
Lady Cat
![]()
![]()
Maar die had helaas de voorrondes niet gehaald.![]()
Dat komt nogquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:20 schreef Toeps het volgende:
Zijn ze al bij die cel van Nelson Mandela geweest? Daar ga je Keenyah echt haten.![]()
Jaquote:
Da's helemaal geen spoiler joh. Als ik zou verklappen wat er dan gebeurt, da's pas een spoiler.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Nu je het zegt![]()
Maar echt een hele boeiende spoiler is het niet toch?
Nee, eerder een teaserquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Nu je het zegt![]()
Maar echt een hele boeiende spoiler is het niet toch?
quote:
Ze willen meestal iemand met een apart gezicht. De hare vond ik vrij apart. Maar maybe you're right.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind haar juist helemaal niet geschikt voor shows lopen..voor foto's ook niet. Ik begreep toch al niet hoe ze zo ver kwam met zo'n gezicht.
Brittany
Precies, je kan óm haar lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Och, om Keenyah kan je juist zo lachen(en meer uitlachen dan mee lachen)
Ja, met Llllllliiiiissssaaaaaa!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Torio het volgende:
[..]
Precies, je kan óm haar lachenDe meisjes in serie 5 zijn trouwens veel leuker
Yep, Kahlen en Naima zijn ook mijn favorietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef bladibladibla het volgende:
Ik hoop dat Kahlen of Naima wint. Zij zijn de enige twee die én mooi op de fot staan én weten waar ze het over hebben.
Brittany kwam niet verder dan "I like it" toen ze commentaar op de foto's moest geven![]()
Ik zat inderdaad al het hele seizoen te wachten op catfights...quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:07 schreef Torio het volgende:
[..]
Keenyah valt reuze mee vergeleken met de andere ANTM bitches. Oh, en negermeisje is zo een fout woord![]()
net zoals ze van christina alleen maar lieten zien dat ze met hele grote ogen de mensen waar ze langs moesten aankijkt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef karoltje het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat er weer flink wordt geknipt! Brittany heeft vast wel meer gezegd dan "I like it" maar dat zenden ze dan weer niet uit.
Brittany is wel luidruchtig maar geen bitch, vind ik danquote:Op maandag 13 maart 2006 13:52 schreef Flyga het volgende:
Keenya en Britanny... meestal houden ze er wel een beetje een bitch in want die twee zijn toch de meest luidruchtigsten
Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vond het echt dikke aanstelleritis van Keenyah.
Nou èn... dan staat er eentje te kreunen. Er zijn toch plenty andere mensen bij, tis heus niet zo dat hij je aanrandt dan ineens ofzo![]()
Vond het wel stoer van Brittany dat ze even lekker haar frustraties over black black black black (wat????? ben je black???) Keenyah er uit gooide![]()
Je hebt wel gelijk, ik zou me misschien ook niet echt op mijn gemak voelen. Ik denk dat ik het minder erg vond omdat ik haar zo´n muts vind dat ik haar een beetje tegenslag gunde, erg hequote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.
Verder is ze idd een bitch.
Dát was beter geweest van haar, dan had ik er ook respect voor gehad. Gewoon even die dertig seconden (hoe lang duurt het nou, die lui schieten non-stop foto´s) doorbijten en zodra ze roepen dat het klaar is even snauwen dat als hij nog wat verder wil kreunen, hij dan een knietje kan krijgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef brando het volgende:
Die Bertoli (of whatever) was inderdaad wel ontzettend op Keenyah aan het geilen zeg. Op de rest ook trouwens. Ik vind eigenlijk wel dat Keenyah recht had om er wat van te zeggen. Maar als ze echt professioneel was geweest, had ze op d'r tanden gebeten en die gozer (mooie ogen trouwens!) na de shoot een klap op z'n bek gegeven...
ik zou het wel weten
Mee eens, kan goed begrijpen dat ze er wat van zei. Jay had het wel over dat er zoveel mensen meewerken aan de shoot en zo, maar dat had hij beter tegen die handtastelijke Afrikaan kunnen zeggen eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.
Verder is ze idd een bitch.
waarschijnlijk zagen ze in de rest meer potentie...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
En ze vonden die foto van Brittany perfect! Hoe kan dat nou
Dat was drie afleveringen geleden al niet meer zo; sinds Michelle eruit is, kun je aan de flimpjes niet meer zien wie blijft en wie gaat.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Loesje29 het volgende:
Ik had gehoopt en serieus verwacht dat Keenyah er uit zou gaan, vooral omdat zij zoveel aandacht kreeg in de uitzending en die gaat er dan meestal uit.
[Brittany modus] SHUT UHUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP [/Brittany modus]quote:
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterhamquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
Waarom gaat Tyra altijd zo dramatisch doen nadat de jury besloten heeft wie er mag blijven? Die trilling in haar stem, pruilend mondje en droevige hondenogen. Geweldig geacteerd.![]()
Ja, Britttany leek ook wel op Janice tijdens dat etentje toen ze zat te sneeren naar Keenya. Vond Janice er trouwens voor de verandering mooi uitzienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Loesje29 het volgende:
Janice zal wel balen, die was echt Brittany fan volgens mij.
Ze had zelfs heur haar hetzelfde als Brittany op de foto had vandaag
Ja, dat geloof ik graag. Maar het komt zo ongeloofwaardig over..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterham
Pukkel, moedervlek... In elk geval raar dat hij bij de ene foto is weggehaald en er daarna weer op staat.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef brando het volgende:
Die van Kahlenis de beste. En dat is geen pukkel bij Naima, maar een moedervlek, en die heeft er "altijd" (zo lang wij haar kennen
) al gezeten.
Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mijn god, een dansende Nolé Marin, kan het nog hysterischer?.
Ja, ze heeft een beetje bakkebaarden, viel mij ook al op. Maar ik vind het niet storend ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ze bij Naima ook altijd erg enthousiast wegshoppen zijn die babyhaartjes bij haar slaap. Als je haar gewoon in het programma ziet gaan die bijna helemaal over haar slapen....
Wanneer Keenyah in de keiharde modellenwereld terecht zou komen acht ik haar kansen op een eetstoornis ontzettend hoog. In deze betrekkelijk beschermde omgeving van het programma wordt ze er nog voorzichtig op geattendeerd dat ze dikker wordt, dat ze op haar eetpatroon moet letten etc. Maar eenmaal in de harde realiteit van het modellen bestaan zullen de mensen haar daar wat minder zachtzinnig op wijzen vrees ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Het viel me op dat Keenyah extentions ofzo heeft gekregen,vorige week had ze nog een bobline en nu lang haar,staat wel mooi vind ik,vind het een vreselijk mens maar denk dat ze wel een goed model kan zijn.
Ik vind alle 3 de foto's mooi,alleen jammer dat bij Kahlen de bovenlip haast niet meer te zien is.Moeilijk kiezen hoor tussen deze 3 dames,ze hebben alle 3 wel wat.
Zo ja die man is best een lekker ding!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?![]()
Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Dont_Panic het volgende:
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
Eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik vond Brita zo mooiDat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
K zeg ook niet dat ik moeders mooiste ben, maar vind die wijven gewoon dood-eng. en je hoeft niet zo bekritiserend te doen. echt weer een gigantisch nutteloze opmerkingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebtGelukkig hoef jij tenminste niet met zo'n lelijk wijf te trouwen.
(na blik in fotoboek heb ik hier bedenkingen over)
Wat vindt jij dan een mooie vrouw?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Dont_Panic het volgende:
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
Ik vond Brita ook de mooiste uit het stel op dat momentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik vond Brita zo mooiDat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
Het is een programma over modellen hè, die worden meestal uitgekozen op gezichtskenmerken die eruit springen en een slank/mager figuur.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:34 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb niet per definitie een standaard voor een mooie vrouw, t moet mij gewoon aanspreken.
Ik vind deze vrouwen allemaal stuk voor stuk rare vormen hebben (rare kaaklijn, ogen staan veel te wijd, etc etc) en wat mij betreft mogen vrouwen toch wel iets meer houvast (lees: wat molliger zijn) hebben
Erg arrogant inderdaad en erg jammer dat Brittany eruit is ipv Keenyah. Nu zal Keenyah zich ook vast helemaal de bomb vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is die Keenyah tergend dom en irritant!.
"Is that Mandela guy still alive"
"It means so much for me to be here, being black and all"
"I don't consider Naima to be a black girl.".
Zo tof hoe Brittany SHUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP ging schreeuwen!!
Volgende keer Keenyah eruit en dan is me om het even of Kahlen of Naima wint, ik vind ze alletwee geweldig.
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is die Keenyah tergend dom en irritant!.
"Is that Mandela guy still alive"
"It means so much for me to be here, being black and all"
"I don't consider Naima to be a black girl.".
Zo tof hoe Brittany SHUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP ging schreeuwen!!
Volgende keer Keenyah eruit en dan is me om het even of Kahlen of Naima wint, ik vind ze alletwee geweldig.
het verbaasde me eerlijk gezegd dat iedereen tegen brittany tekeer ging toen zij er wat van zei tegen kin-ja, terwijl iedereen kin-ja irri vond...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Idd![]()
Brittany eruitEindelijk eens iemand die wat zegt tegen Keenyah.
ze doen het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Aventura het volgende:
Heb wat streams uit de uitzending Where The Girls Are uit de site gesloopt en post ze hieronder als directe link zodat jullie niet naar de UPN site hoeven![]()
Camille
Ann
Brittany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |