Wat vindt jij dan een mooie vrouw?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Dont_Panic het volgende:
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
Ik vond Brita ook de mooiste uit het stel op dat momentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik vond Brita zo mooiDat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
Het is een programma over modellen hè, die worden meestal uitgekozen op gezichtskenmerken die eruit springen en een slank/mager figuur.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:34 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb niet per definitie een standaard voor een mooie vrouw, t moet mij gewoon aanspreken.
Ik vind deze vrouwen allemaal stuk voor stuk rare vormen hebben (rare kaaklijn, ogen staan veel te wijd, etc etc) en wat mij betreft mogen vrouwen toch wel iets meer houvast (lees: wat molliger zijn) hebben
Erg arrogant inderdaad en erg jammer dat Brittany eruit is ipv Keenyah. Nu zal Keenyah zich ook vast helemaal de bomb vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is die Keenyah tergend dom en irritant!.
"Is that Mandela guy still alive"
"It means so much for me to be here, being black and all"
"I don't consider Naima to be a black girl.".
Zo tof hoe Brittany SHUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP ging schreeuwen!!
Volgende keer Keenyah eruit en dan is me om het even of Kahlen of Naima wint, ik vind ze alletwee geweldig.
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is die Keenyah tergend dom en irritant!.
"Is that Mandela guy still alive"
"It means so much for me to be here, being black and all"
"I don't consider Naima to be a black girl.".
Zo tof hoe Brittany SHUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP ging schreeuwen!!
Volgende keer Keenyah eruit en dan is me om het even of Kahlen of Naima wint, ik vind ze alletwee geweldig.
het verbaasde me eerlijk gezegd dat iedereen tegen brittany tekeer ging toen zij er wat van zei tegen kin-ja, terwijl iedereen kin-ja irri vond...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Idd![]()
Brittany eruitEindelijk eens iemand die wat zegt tegen Keenyah.
ze doen het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Aventura het volgende:
Heb wat streams uit de uitzending Where The Girls Are uit de site gesloopt en post ze hieronder als directe link zodat jullie niet naar de UPN site hoeven![]()
Camille
Ann
Brittany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |