Zag er leuk uit, zeker de bikiniwax, van alle kanten
Uitslag is al geweest in de VS.
HIER STAAT DE UITSLAG!
http://www.upn.com/shows/top_model/
Wat een trieste bedoening, zeikwijven, bekakt gedoe, kerels uit de modewereld die ze begeleiden die wel ZO duidelijk homo zijn, en die meiden zijn al helemaal niet knap.
-edit- Deze dus;
Dat donkerdere meisje dat ze "gevuld" noemden vind ik wel mooi!
.
-edit- Deze dus;
De vetzak .
[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 29-10-2003 22:10]
http://www.azreporter.com/entertainment/television/topmodel/
Ik vond eigenlijk geen een echt knap, vooral die wie er vandaag uitging was lelijk.
Dat ene blonde kind was wel zo superirritant (die vond dat niemand aan haar kon tippen). Ze zag er wel goed uit, had op zich wel verwacht dat ze door zou gaan, maar vond het wel net goed dat ze eruit lag.
quote:Sure.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:30 schreef SunChaser het volgende:
Mag deze naar FTR?
SHO > FTR
Die shoot bij de Eiffeltoren is echt super!
[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 29-10-2003 22:24]
quote:Je vergeet een linkje te geven.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:18 schreef karoltje het volgende:
Hier kun je de portfolio's van de dames bekijken. Niet doen als je niet wilt weten wie er gewonnen heeft!Die shoot bij de Eiffeltoren is echt super!
quote:Het leuke is ook dat je aan die shoots precies kunt zien hoe ver iedereen gekomen is
Op woensdag 29 oktober 2003 22:18 schreef karoltje het volgende:
Hier kun je de portfolio's van de dames bekijken. Niet doen als je niet wilt weten wie er gewonnen heeft!Die shoot bij de Eiffeltoren is echt super!
En Semtex, mag ik je komen bikiniwaxen?
quote:*smeer smeer smeer*
Op woensdag 29 oktober 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond die Elyse het leukst eigenlijk. Met Negerinnen heb ik zowiezo niet veel. Dat meisje dat verloor was idd erg kleurloos.En Semtex, mag ik je komen bikiniwaxen?
Eh nee, dank je
quote:Bij nader inzien heeft Elyse wel één van de leukste koppies, maarja dat lijfje vind ik niet zo mooi...
Op woensdag 29 oktober 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond die Elyse het leukst eigenlijk. Met Negerinnen heb ik zowiezo niet veel. Dat meisje dat verloor was idd erg kleurloos.En Semtex, mag ik je komen bikiniwaxen?
quote:Ik denk het. Of Tyra Banks' mening was weer doorslaggevend
Op woensdag 29 oktober 2003 22:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik nsap niet dat ze dat (mooie) meisje van 27 hebben laten doorgaan. Wilden ze een punt maken ofzo?
quote:Gisteren moest die muts van een Irene van der Laar even zeggen bij Boulevard dat ze samen in het modellenvak waren begonnenn
Op woensdag 29 oktober 2003 22:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik denk het. Of Tyra Banks' mening was weer doorslaggevend
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 22:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Gisteren moest die muts van een Irene van der Laar even zeggen bij Boulevard dat ze samen in het modellenvak waren begonnenn
Ook niet van mijn favorieten was trouwens 'born again christian' stokje
Shannon:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |