Even vernieuwen, ik was vergeten de 11 in een 12 te veranderen bij het kopieren van de linkquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef p-etr-a het volgende:
Mooie foto van Naïma! Wat ze vorige keer zeiden over recht in de camera kijken is wat mij betreft dit keer wel gelukt. En voor zover ik het nu kan zien ook een mooie foto van Keenyah, maar je bent de close-up vergeten.
Ik zie 'm, vind het inderdaad wel een mooie foto geworden. Maar niet zo mooi als die van Naïma.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Even vernieuwen, ik was vergeten de 11 in een 12 te veranderen bij het kopieren van de link
Ik vond de compilatie van haar foto's, zoals je die aan het einde te zien krijgt, echt erg mooi. Ik verbaasde me erover want in de loop van de tijd was me niet opgevallen hoe goed haar foto's zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
En terecht dat Christina weg is. Ik vond haar sowieso al een vreemde keuze om mee te laten doen met ANTM ondanks dat ze ook best mooie foto's kon hebben.
iets van....kijk naar je eigen jij kale dwerg.....ja, ze heeft een puntquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
Leuk dat Nolé die Janice Dickinson uitmaakte voor freak of nature. En wat noemde zij hem ook alweer?![]()
Nouja goed hij is geen fotomodel, ook niet geweest. Het maakt niet uit of hij er goed uitziet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:28 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
iets van....kijk naar je eigen jij kale dwerg.....ja, ze heeft een punt![]()
Ja maar dat mag niet hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef Nilasha het volgende:
Waar kun je de rest van de afleveringen via internet bekijken? Kun je ze ergens downloaden?
Begrijp vanuit de spoilertopics dat er veel mensen zijn die deze cycle (die nu op tv wordt uitgezonden) al helemaal gezien hebben..
You've got mail.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet hier.
evelienvaningen at gmail dot com en ik help je verder.
Hij staat telkens aardig geil op de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |