abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 23:51:15 #251
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36009794

pi_36010083
Ik hou van Kahlen. . Ze is zo lief en schattig en mooi en aandoenlijk en goed en mooi en lief. .

En mijn god, een dansende Nolé Marin, kan het nog hysterischer? .
pi_36010283
Ik vind ze alledrie wel mooi. Kahlen staat er het spontaanst en natuurlijkst op, Keenyah het 'veiligst' (geen spannende pose maar wel mooi) en Naima het eleganst. Volgende week dus de samenvatting, maar die zijn altijd wel leuk van ANTM, met veel nieuwe beelden enzo.
pi_36013058
Ik zou eerder Keenyah eruit gooien dan Brittany
Jezus wat een kutwijf was dat in de afgelopen aflevering
Over der roots enzow en waar ze vandaan kwam .. en maar janken.
Vond het wel een passende opmerking toen Brittany zei tegen Keenyah dat ze nie eens wist wie hij was enzow.. of hij uberhaupt nog wel leefde.

Dan ben je wel erg begaan met je roots .. tss
Maar zij wint vast niet .. kan niet geloven dat ze haar lten winnen
pi_36013091
Keenyah heeft weer geen nek!
Die van Naima en Kahlen zijn mooi
pi_36013163
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef brando het volgende:
Die van Kahlen is de beste. En dat is geen pukkel bij Naima, maar een moedervlek, en die heeft er "altijd" (zo lang wij haar kennen ) al gezeten.
Pukkel, moedervlek... In elk geval raar dat hij bij de ene foto is weggehaald en er daarna weer op staat.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:15:24 #257
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36013341
Naima heeft wel meer moedervlekken in haar gezicht, maar die worden altijd weggemoffeld onder make- up of later weggeshopt.

Ik dacht echtdat Keenyah eruit zou gaan, smerige egoistische trut

Zag ik nou in het voorstukje Brittany met een dronken kop uit bed donderen?

En Kahlen komt er wel, ook al zou ze dit niet winnen. Die komt er echt wel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_36013420
Kahlen heeft in ieder geval een schitterende portfolio (precies wat ik dacht toen Brittany moest opstappen). Die vindt heus wel werk als ze weg moet

En ik vind de foto van Naima mèt moedervlekje leuker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36013451
Snap het ook niet helemaal, Brittany had tot nu toe veel mooiere/betere foto's dan Keenyah .

Wat lullen ze dan slap met je energie neemt af, komop zeg het gaat toch om de foto's
pi_36013698
Dank u voor het plaatsen van de nieuwe foto's Ik vind ze geen van drieën mooi, ze zijn zooo bewerkt en zooo fake.... Ze zijn helemaal niet meer bijzonder zo, zo kun je zelfs van mij een covergirl-foto maken
Keenyah vind ik er arrogant opstaan, Naima best sierlijk en bijzonder, Kahlen een beetje girl-next-door, maar ook ik vind Kahlen de leukste.

Overigens vond ik die Bertini echt een vreselijke sukkel, heb me rotgelachen om hem gister
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:17:41 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36014199
Wat ze bij Naima ook altijd erg enthousiast wegshoppen zijn die babyhaartjes bij haar slaap. Als je haar gewoon in het programma ziet gaan die bijna helemaal over haar slapen....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:21:45 #262
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_36015377
Ik vind die van Naima het beste. Kahlen is wel schattig, maar verkoopt verder niet voor mij.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_36015462
Die van Kahlen is inderdaad het beste.
Keenyah heeft haar schouder te hoog of iets dergelijks en die hand van Naima is daar niet op zijn plaats.....
pi_36015534
Ik ben zo benieuwd wie er volgende keer af gaat vallen en daar moeten we 14 dagen op wachten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36015713
Het viel me op dat Keenyah extentions ofzo heeft gekregen,vorige week had ze nog een bobline en nu lang haar,staat wel mooi vind ik,vind het een vreselijk mens maar denk dat ze wel een goed model kan zijn.

Ik vind alle 3 de foto's mooi,alleen jammer dat bij Kahlen de bovenlip haast niet meer te zien is.Moeilijk kiezen hoor tussen deze 3 dames,ze hebben alle 3 wel wat.
01-08-2008
pi_36015795
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

En mijn god, een dansende Nolé Marin, kan het nog hysterischer? .
Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?
Lousy
pi_36016086
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ze bij Naima ook altijd erg enthousiast wegshoppen zijn die babyhaartjes bij haar slaap. Als je haar gewoon in het programma ziet gaan die bijna helemaal over haar slapen....
Ja, ze heeft een beetje bakkebaarden, viel mij ook al op. Maar ik vind het niet storend ofzo.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:53:50 #268
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_36016151
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:57:17 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36016224
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Het viel me op dat Keenyah extentions ofzo heeft gekregen,vorige week had ze nog een bobline en nu lang haar,staat wel mooi vind ik,vind het een vreselijk mens maar denk dat ze wel een goed model kan zijn.

Ik vind alle 3 de foto's mooi,alleen jammer dat bij Kahlen de bovenlip haast niet meer te zien is.Moeilijk kiezen hoor tussen deze 3 dames,ze hebben alle 3 wel wat.
Wanneer Keenyah in de keiharde modellenwereld terecht zou komen acht ik haar kansen op een eetstoornis ontzettend hoog. In deze betrekkelijk beschermde omgeving van het programma wordt ze er nog voorzichtig op geattendeerd dat ze dikker wordt, dat ze op haar eetpatroon moet letten etc. Maar eenmaal in de harde realiteit van het modellen bestaan zullen de mensen haar daar wat minder zachtzinnig op wijzen vrees ik

zag je hoe ze als een uitgehongerd roofdier naar dat chocolade cakeje keek van Kahlen????
pi_36016358
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Lauzie het volgende:

[..]

Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?
Zo ja die man is best een lekker ding!!
pi_36016766
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Dont_Panic het volgende:
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebt Gelukkig hoef jij tenminste niet met zo'n lelijk wijf te trouwen.

(na blik in fotoboek heb ik hier bedenkingen over)
pi_36016794
Wat ik wel grappig vind is dat Keenyah alleen maar door is omdat Tyra haar in bescherming neemt. Ze zei in deze aflevering dat haar eigen buik niet platter is dan die van Keenyah en met de jury ging ze wel heel gemakkelijk mee met 1 van de Afrikanen toen hij zei dat ze in Afrika van vollere meiden houden. Ze meldde toen dat afro-amerikanen ook van vollere meiden houden.

En dat terwijl Brita er direct uitgegooit werd omdat ze 'te zwaar' was.
pi_36016864
En ik vond Brita zo mooi Dat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:22:36 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36016906
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik vond Brita zo mooi Dat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
Eens.
Terwijl Keenya gewoon echt een dikke buik heeft gekregen. Die vergelijkende foto's van het begin en later in de serie die je gisteren zag, was bijna een verschil van dag en nacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:23:07 #275
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_36016921
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebt Gelukkig hoef jij tenminste niet met zo'n lelijk wijf te trouwen.

(na blik in fotoboek heb ik hier bedenkingen over)
K zeg ook niet dat ik moeders mooiste ben, maar vind die wijven gewoon dood-eng. en je hoeft niet zo bekritiserend te doen. echt weer een gigantisch nutteloze opmerking
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')