Pukkel, moedervlek... In elk geval raar dat hij bij de ene foto is weggehaald en er daarna weer op staat.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef brando het volgende:
Die van Kahlenis de beste. En dat is geen pukkel bij Naima, maar een moedervlek, en die heeft er "altijd" (zo lang wij haar kennen
) al gezeten.
Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mijn god, een dansende Nolé Marin, kan het nog hysterischer?.
Ja, ze heeft een beetje bakkebaarden, viel mij ook al op. Maar ik vind het niet storend ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ze bij Naima ook altijd erg enthousiast wegshoppen zijn die babyhaartjes bij haar slaap. Als je haar gewoon in het programma ziet gaan die bijna helemaal over haar slapen....
Wanneer Keenyah in de keiharde modellenwereld terecht zou komen acht ik haar kansen op een eetstoornis ontzettend hoog. In deze betrekkelijk beschermde omgeving van het programma wordt ze er nog voorzichtig op geattendeerd dat ze dikker wordt, dat ze op haar eetpatroon moet letten etc. Maar eenmaal in de harde realiteit van het modellen bestaan zullen de mensen haar daar wat minder zachtzinnig op wijzen vrees ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Het viel me op dat Keenyah extentions ofzo heeft gekregen,vorige week had ze nog een bobline en nu lang haar,staat wel mooi vind ik,vind het een vreselijk mens maar denk dat ze wel een goed model kan zijn.
Ik vind alle 3 de foto's mooi,alleen jammer dat bij Kahlen de bovenlip haast niet meer te zien is.Moeilijk kiezen hoor tussen deze 3 dames,ze hebben alle 3 wel wat.
Zo ja die man is best een lekker ding!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Een dansende Nigel Barker, kan het nog geiler?![]()
Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Dont_Panic het volgende:
jezus, wat een lelijke wijven, t spijt me, maar ik vind er werkelijk geen 1 mooi.. maarjah das meestal zo met modellen, ze zijn meestal oerlelijk
Eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
En ik vond Brita zo mooiDat was eigenlijk mijn favoriet, ze had zo'n lief accent en zo'n leuk gezicht en absoluut een lekker figuur.
K zeg ook niet dat ik moeders mooiste ben, maar vind die wijven gewoon dood-eng. en je hoeft niet zo bekritiserend te doen. echt weer een gigantisch nutteloze opmerkingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat we weten dat jij alleen mooie fotomodellen in je bed hebtGelukkig hoef jij tenminste niet met zo'n lelijk wijf te trouwen.
(na blik in fotoboek heb ik hier bedenkingen over)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |