Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vond het echt dikke aanstelleritis van Keenyah.
Nou èn... dan staat er eentje te kreunen. Er zijn toch plenty andere mensen bij, tis heus niet zo dat hij je aanrandt dan ineens ofzo![]()
Vond het wel stoer van Brittany dat ze even lekker haar frustraties over black black black black (wat????? ben je black???) Keenyah er uit gooide![]()
Je hebt wel gelijk, ik zou me misschien ook niet echt op mijn gemak voelen. Ik denk dat ik het minder erg vond omdat ik haar zo´n muts vind dat ik haar een beetje tegenslag gunde, erg hequote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.
Verder is ze idd een bitch.
Dát was beter geweest van haar, dan had ik er ook respect voor gehad. Gewoon even die dertig seconden (hoe lang duurt het nou, die lui schieten non-stop foto´s) doorbijten en zodra ze roepen dat het klaar is even snauwen dat als hij nog wat verder wil kreunen, hij dan een knietje kan krijgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef brando het volgende:
Die Bertoli (of whatever) was inderdaad wel ontzettend op Keenyah aan het geilen zeg. Op de rest ook trouwens. Ik vind eigenlijk wel dat Keenyah recht had om er wat van te zeggen. Maar als ze echt professioneel was geweest, had ze op d'r tanden gebeten en die gozer (mooie ogen trouwens!) na de shoot een klap op z'n bek gegeven...
ik zou het wel weten
Mee eens, kan goed begrijpen dat ze er wat van zei. Jay had het wel over dat er zoveel mensen meewerken aan de shoot en zo, maar dat had hij beter tegen die handtastelijke Afrikaan kunnen zeggen eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die kerel je niet kan aanvallen, wat die dude deed was gewoon totaal respectloos en ranzig. Dus ik snap Keenyah helemaal op dat punt.
Verder is ze idd een bitch.
waarschijnlijk zagen ze in de rest meer potentie...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
En ze vonden die foto van Brittany perfect! Hoe kan dat nou
Dat was drie afleveringen geleden al niet meer zo; sinds Michelle eruit is, kun je aan de flimpjes niet meer zien wie blijft en wie gaat.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Loesje29 het volgende:
Ik had gehoopt en serieus verwacht dat Keenyah er uit zou gaan, vooral omdat zij zoveel aandacht kreeg in de uitzending en die gaat er dan meestal uit.
[Brittany modus] SHUT UHUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP [/Brittany modus]quote:
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterhamquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
Waarom gaat Tyra altijd zo dramatisch doen nadat de jury besloten heeft wie er mag blijven? Die trilling in haar stem, pruilend mondje en droevige hondenogen. Geweldig geacteerd.![]()
Ja, Britttany leek ook wel op Janice tijdens dat etentje toen ze zat te sneeren naar Keenya. Vond Janice er trouwens voor de verandering mooi uitzienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Loesje29 het volgende:
Janice zal wel balen, die was echt Brittany fan volgens mij.
Ze had zelfs heur haar hetzelfde als Brittany op de foto had vandaag
Ja, dat geloof ik graag. Maar het komt zo ongeloofwaardig over..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |