waarschijnlijk zagen ze in de rest meer potentie...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
En ze vonden die foto van Brittany perfect! Hoe kan dat nou
Dat was drie afleveringen geleden al niet meer zo; sinds Michelle eruit is, kun je aan de flimpjes niet meer zien wie blijft en wie gaat.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Loesje29 het volgende:
Ik had gehoopt en serieus verwacht dat Keenyah er uit zou gaan, vooral omdat zij zoveel aandacht kreeg in de uitzending en die gaat er dan meestal uit.
[Brittany modus] SHUT UHUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP [/Brittany modus]quote:
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterhamquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
Waarom gaat Tyra altijd zo dramatisch doen nadat de jury besloten heeft wie er mag blijven? Die trilling in haar stem, pruilend mondje en droevige hondenogen. Geweldig geacteerd.![]()
Ja, Britttany leek ook wel op Janice tijdens dat etentje toen ze zat te sneeren naar Keenya. Vond Janice er trouwens voor de verandering mooi uitzienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Loesje29 het volgende:
Janice zal wel balen, die was echt Brittany fan volgens mij.
Ze had zelfs heur haar hetzelfde als Brittany op de foto had vandaag
Ja, dat geloof ik graag. Maar het komt zo ongeloofwaardig over..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, met dat poseren/acteren als supermodel verdient ze een leuk belegde boterham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |