Hier nog één.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat Yaya er snel uitligt.
Ze doet me denken aan David Bowie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ann, wat een vreselijke foto.
Yaya heeft zo toch ook al eens op een foto gestaan?
Ah, het gaat om mobieltjes. Dat viel me pas op na 3x kijken. Minpunten voor allevijf de dames..
quote:
Wat dat betreft vind ik Amanda het beste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, het gaat om mobieltjes. Dat viel me pas op na 3x kijken. Minpunten voor allevijf de dames..
Ze hadden geen close-ups online, wel een map vol "Tyra".quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jammer dat de foto's niet echt duidelijk zijn. Volgens mij trekt Norelle een heel erg raar gezicht op deze foto.
Figures.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef Toeps het volgende:
Ze hadden geen close-ups online, wel een map vol "Tyra".
Dat viel mij dus ook heel erg opquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Figures..
Dat 'With Tyra Banks' en iedere week weer die juryleden voorstellen (ja, we kennen ze nog wel) en iedere week weer die prijzen en iedere week weer diezelfde gezichten bij het vertellen van de prijzen weten we nu ook wel..
Vorige week hield ze zich ook al in.. Misschien had ze op d'r kop gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Janice was vandaag trouwens maar matig scherp. Jetlag?
Voorkomen is beter dan genezen heh?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:03 schreef Toeps het volgende:
Ann's haar is trouwens ook gewoon echt Poedel. Daar kun je weinig meer aan doen.
Zondag weer een kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |