Nee, wees juist blij dat Camille er nog in zit. Dan kun je je voorlopig nog lekker ergeren aan haar. Damn..wat zet dat kind zich zelf toch voor lul. Ze wil continu de beste zijn (ja wie niet natuurlijk, maar zij doet het op een irritante manier) en ze weet het idd allemaal beter, slijmt bij Janice Dickinson, doet achterlijke poses in het water, gaat volgende week weer een onnozel toneelstukje opvoeren, etcetera etcetera. Best genant eigenlijk. Zelfs die make-up vent werd onpasselijk.. En ik heb zo'n idee dat de de rest (o.a. de jury) haar ook niet moet. Beetje zielig ergens ook, maar ook haar eigen schuld door haar attitude. Zo zie je maar weer, what goes around comes around.
Maar dat Xiomara eruit ligt, daar kan ik niet wakker van liggen want ik vind haar geen mooie vrouw om te zien. Dan vind ik Camille eigenlijk knapper.
Yoanna, ik weet het niet maar ik vind vind 'r niet zo tof. Ze heeft iets wat me irriteert. Die kuif is ook bagger (zoals Janice Dickinson zei: je lijkt op een kaketoe).
![]()
Sarah, knappe griet. Ze mag het wat mij betreft ver schoppen. Jammer dat 'r vader zo apathisch zou reageren als ie zou horen dat ze modellenwerk doet. Dat is namelijk iets voor hoeren.
![]()
Mercedes, leuke meid om te zien, niet uitgesproken knap ofzo maar wel een hele leuke kop. Mag wat mij betreft ook ver komen. Ook omdat ik 'r sympathiek vind.
April vind ik ook apart om te zien, ook niet echt heel knap ofzo, maar ze heeft wel wat. Ze heeft zeker geen allerdaags gezicht.
Cathy, ik heb 'r niet zien janken dit keer. Ze leek zelfs een beetje normaler te reageren op dingen, maar ja...ik wacht nog steeds af.
Shandy, ik denk dat het toch wat kan worden met 'r, maar er moet nog een hoop gebeuren.
Nou, dat was het wel zo'n beetje wat mij betreft.