Tyra heeft inderdaad een giant bootyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Ik vind de foto van Christina de minst mooie. Ze heeft vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Kahlen vond ik in het begin niet zo, maar ik vind haar steeds mooier worden!
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind de laatste shoot hier ook wel mooi... klopt het dat ze hun eigen kleding hierbij moesten maken?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
Keenyah de Kaak.
moet je de beginfoto (in de OP) eens vergelijken met haar laatste fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef Moja het volgende:
Ik vind Keenya de Kaak (![]()
) helemaal niet goed eigenlijk ze heeft altijd dezelfde vlakke gezichtsuitdrukking.
Kahlen![]()
Doet het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is vast al een keer langsgekomen, maar dit is het rijbewijs van Janica
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zag idd dat ze ook vrij stevig is, maar toch heeft ze een heel mooi figuur vind ik(vind wat steviger ook mooier dan dat hele dunne).Volgens mij doet ze ook niet zo heel veel modellen werk meer en al helemaal niet op de catwalk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doet het niet
@LeBeau:De vraag zelf is toch geen spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De vraag zelf is toch geen spoiler?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, ik kan me er niks van herinneren, misschien heb ik die aflevering niet gezien
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Toen ze jonger was heeft Tyra aardig wat catwalk gedaan. Pas toen ze ouder werd begon ze met poseren voor Victoria's Secret and Sport's Illustrated. Daar werd ze ook bekender mee, want de catwalk is nou eenmaal niet echt iets waar je mee in de spotlight komt. Veel foto's zijn er ook niet van. Kijk ook maar eens naar Kimora Lee Simmons, het ANTM jurylid uit seizoen 1. Was ook ooit een succesvol catwalk model (vooral Chanel), maar foto's zijn er niet van.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef Airelle het volgende:
Volgens mij heeft Tyra dat ook helemaal niet veel gedaan (catwalk enzo). Ze is meer van de kalenders zeg maar.
Ik lach in een scheur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hmmm, ik kan me er niks van herinneren, misschien heb ik die aflevering niet gezien
Lui ding als ik ben heb ik gewoon de vorige OP gecopied en gepaste. En zelfs dat was nog veel werk om al die afbeelding linkjes te veranderen in IMG linkjes hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef karoltje het volgende:
Volgens mij missen
America's Next Top Model #9
America's Next Topmodel cycle 4 #2: viswijven powerrrr!
America's Next Topmodel cycle 4 #3 Tyra gaat flippen
in de TT!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:38 schreef Zhenar het volgende:
Tyra Vieze Plork
'Lach in een scheur'??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik lach in een scheur.Dat had ik tijdens cycle 4 trouwens veel meer dan bij andere cycles. Talent? Niet echt. Humor? Zeker weten.
Nee JOUW spelling trekt volle zalen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Lach in een scheur'??
Ik vind het ook een topseizoen hoor
Huilliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee JOUW spelling trekt volle zalen!
I knowquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lui ding als ik ben heb ik gewoon de vorige OP gecopied en gepaste. En zelfs dat was nog veel werk om al die afbeelding linkjes te veranderen in IMG linkjes hoor
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De vraag zelf is toch geen spoiler?Hoe kom je daar nou bij? Janice dook op Tyra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze hebben het niet over dat stukjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Janice dook op Tyra..
lekkere zinsopbouw Isaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze fotoserie helemaal niet echt mooi. Jammer hoor.
ik vond die zebrafoto (heb de aflevering nit gezien) echt supetof!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Michelle had er van mij ook nog niet uitgemoeten
-EDIT- Laat maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze hebben het niet over dat stukje
En dit gaat dus over iets dat daarna nog is gebeurd in de confessional en niet in de gewone uitzending is uitgezonden, maar dat ze in de samenvatting uitzending laten zien die waarschijnlijk volgende week komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze hadden het over het uitbeelden van 'Passion'. Dat was toch echt toen.
Die ik ook al heb gezien. (Ik download, shhhtttt!)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Marty het volgende:
[..]
En dit gaat dus over iets dat daarna nog is gebeurd in de confessional en niet in de gewone uitzending is uitgezonden, maar dat ze in de samenvatting uitzending laten zien die waarschijnlijk volgende week komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |