Ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef karoltje het volgende:
Nu maar nieuwe foto's dan?
Janice wist het goed te omschrijven, met haar "Village of the Damned" opmerkingquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:43 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind Christina eng
Haar ogen kijken altijd hetzelfde, alsof ze een spook ziet.
Het werd verder niet uitgelegd, maar 'het gebeurde wel vaker'quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef karoltje het volgende:
Nee dat was meer soort kortsluiting in dr hersenen ofzo.
Maar het was wel weer 10 (<- die weet ik niet zeker, maar wel een boel jaren) jaar geleden dat ze het voor het laatst had.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd verder niet uitgelegd, maar 'het gebeurde wel vaker'
Ja, het arme kind...haar haar is nu echt verpest en het ziet er niet uit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Michelle hebben ze zó lelijk gemaakt met die peroxide-look.
Oh, dat had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Sjoem het volgende:
Maar het was wel weer 10 (<- die weet ik niet zeker, maar wel een boel jaren) jaar geleden dat ze het voor het laatst had.
Tip voor de volgende keerquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:07 schreef karoltje het volgende:
Oooh wat dom! Kijk nooooit op die sites!
Dè reden waarom ik niet naar foto's ga zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb per ongeluk al gezien wie er gaat winnen
Ik wilde nieuwe foto's zoeken, maar dat ging niet helemaal zoals gepland dus
Maar Brittany gaat niet winnen omdat ze eerder een pinup dan een model zou zijn. (jij valt blijkbaar meer op de playboy-vrouw dan op een modelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:07 schreef BoterKlontje het volgende:
Michelle is ronduit lelijk, voor de rest vind ik er eigenlijk niemand bijzitten die er echt uitspringt(als ik een avond uitga in de plaatselijke dorpskroeg kom ik mooiere meiden tegen), behalve Brittany(die van op de achtergrond) die is echt mooi.
Jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dè reden waarom ik niet naar foto's ga zoeken
En, beetje blij met de winnares?(niet vertellen hoor, ik wil het echt niet weten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |