Ik vind Kahlen ook wel leuk, en deze foto van vanavond was goed. En ook ik vind Naima saai, en de foto van vanavond was heel slecht: die handjes!quote:Ik vind Kahlen erg lief trouwens.
Keenyah moet dood (maar dat zullen jullie later nog wel zien...)
Naima is saai.
Tiffany is ghetto.
Christina is gewoon eng.
Brittany is tof.
En ik heb stiekem wel een beetje een zwak voor Michelle.
En de rest... Niet herinneringswaardig.
Ik neem aan dat er meer geld vrijkwam toen ze The Great Dick-inson aan de kant zettenquote:Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
Ik vind de mensen die er tot nu toe uit zijn gehaald echt verrassend! Nu weer kiezen tussen Lluvy en Brandy; had ik echt niet verwacht.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat Brandy eruit is, want zij was tenminste een echte bitch..
Maar uiteraard ben ik ook blij dat. Lluvy.
. er nog in zit.
Wat voor vlek? Je bedoelt dat op Michelle haar hoofd?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef brando het volgende:
Die vlek trouwens... die zag ik vanavond ook al zitten... toen dacht ik al...
Nee ik denk de week daarna... als het volgende week zou zijn hadden we het wel in preview van next week gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brandy eruit![]()
En dat flippen van Tyra, is dat volgende week dan??
Nou, als je naar Kate Moss en Naomi Campbell enzo kijkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat Tyra niets zei over dat drinken en kotsen van Tiffany, is nou niet echt model-like lijkt me
Here you go...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil spoilers van die enge vlekken van Michelle! Dat ziet er ranzig uit zeg
ik hoorde 1 van de meisjes zeggen dat het zo'n vleesetende bacterie is
Dat is ze ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef Jerruh het volgende:
ik vind Lluvy op die foto wel weer erg schattig.
ja maar lieve isa....lluvy is zo....cute....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Brita het allermooiste meisjemaar ja, blijkbaar als model niet geschikt.
En toen Brandy en Lluvy daar stonden met z'n tweeën maakte het me weinig uit wie weg ging. Nou ja, ietsje liever Brandy dan Lluvy, maar daar tegenover stond wel dat Brandy leven in de brouwerij bracht![]()
Mijn hemel, wat dodelijk eng!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Marty het volgende:
[..]
Here you go...
[afbeelding]
Volgens mij kan deze foto wel geplaatst worden toch? Geeft geen spoiler ofzo.
Anders zeggen jullie het maar en dan haal ik hem weer weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |