abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:16 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35566638
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:38:35 #2
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35566805
Tyra Vieze Plork
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:41:51 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35566879
foto's van volgende week:

Brittany:

Christina

Kahlen:

Keenyah:

Naima:

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35567144
Hij is vast al een keer langsgekomen, maar dit is het rijbewijs van Janica
pi_35567177
Dat rechteroog van Naima is raar..
pi_35567214
Wat kijkt Naima lelijk.
pi_35567271
Die houding van Christina in de overall-picture is echt die van een zoutzak... Naima
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35567272
Ik vind de foto van Christina de minst mooie. Ze heeft vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Kahlen vond ik in het begin niet zo, maar ik vind haar steeds mooier worden!

Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
Forza Juve!
pi_35567286
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Ik vind de foto van Christina de minst mooie. Ze heeft vaak dezelfde gezichtsuitdrukking.
Kahlen vond ik in het begin niet zo, maar ik vind haar steeds mooier worden!

Nog even over de uitzending van gisteren. Op een gegeven moment zei Tyra tegen Keenyah dat ze moest uitkijken met wat ze at want ze staat nog maar aan het begin van haar carriere. Ze zei ook: "Ik mag eten wat ik wil want ik heb mijn tol al betaald". Volgens mij doet ze dat ook, want toen ze tussen die zulu's doorhuppelde samen met de meiden zag ze er volgens mij vrij stevig uit.
Tyra heeft inderdaad een giant booty
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35567416
Naima is moeilijk scheel. Brittany is scheef, Christina is Celine Dion, dus van mij mag Kahlen dan maar winnen. O ja, we hadden ook nog Keenyah de Kaak.

Ik ben niet zo'n fan van dit seizoen.

Al moet ik wel zeggen dat het een erg mooie shoot is, deze laatste!
pi_35567452
Keenyah heeft ook een lelijk lichaam vind ik. En dan doel ik niet op haar 'overgewicht'.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:18:48 #12
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_35567710
Ik vind de laatste shoot hier ook wel mooi... klopt het dat ze hun eigen kleding hierbij moesten maken?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_35567822
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind de laatste shoot hier ook wel mooi... klopt het dat ze hun eigen kleding hierbij moesten maken?
True.
pi_35567847
Britanny kijkt idd wel altijd hetzelfde ja.. dan doen Kahlen en Naima het toch beter.
pi_35567892
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
Keenyah de Kaak.
Goeie bijnaam

Ik vind de foto's van Naima, Brittany en Kahlen nog de mooiste. Keenyah en Christina mogen weg... Michelle had mogen blijven...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:26:17 #16
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_35567922
Brittany zit er mooi uit
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:27:33 #17
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_35567959
Brittany: het lijkt een beetje alsof ze het in haar broek doet en haar armen staan zo raar, hmm nee vind ik niet zo'n mooie foto van haar.
Christina: haar zoveelste 'statische-gezicht' foto. Nee ook niet echt iets bijzonders vind ik... Al vind ik haar pose wel aantrekkelijk.
Kahlen: Beetje vreemd gestrekt been, niet zo'n mooie pose vind ik, maar wel een hele mooie gezichtsuitdrukking. Ik vind echt dat ze de afgelopen 3/4 foto's erg vooruitgaat!
Keenyah: Ik vind haar nogal arrogant overkomen op de foto. Haar pose vind ik matig en haar staarblik vind ik ook niet echt geweldig.
Naima: Mooie pose, maar ik vind haar wel een beetje een 'deer-in-the-headlights' uitdrukking hebben. Ze lijkt ook niet helemaal uitgeslapen, wat een kleine oogjes... dat heeft ze normaal toch niet of wel???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_35568395
tvptje
I had a signature once. It was awful.
pi_35569688
Christina heeft duidelijk de slechtste foto. Die blik is het enige wat ze kan en haar pose is heel knullig! Ik hoop dat ze eruit vliegt komende week .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:40:17 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35569715
zou ze op die foto zo'n rolletje tissue onder haar bovenlip hebben gepropt?
pi_35570430
Ik vind Keenya de Kaak ( ) helemaal niet goed eigenlijk ze heeft altijd dezelfde vlakke gezichtsuitdrukking.

Kahlen
pi_35570816
Favoriet bij die nieuwe foto's Kahlen en Naima! Christina sloeg deze keer iig de plank nogal mis
Maar graag Brittany eruit
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:21:56 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35570889
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef Moja het volgende:
Ik vind Keenya de Kaak ( ) helemaal niet goed eigenlijk ze heeft altijd dezelfde vlakke gezichtsuitdrukking.

Kahlen
moet je de beginfoto (in de OP) eens vergelijken met haar laatste foto
pi_35573440
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is vast al een keer langsgekomen, maar dit is het rijbewijs van Janica
[afbeelding]
Doet het niet

@LeBeau:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_35573658
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Marty het volgende:
Zag idd dat ze ook vrij stevig is, maar toch heeft ze een heel mooi figuur vind ik(vind wat steviger ook mooier dan dat hele dunne).Volgens mij doet ze ook niet zo heel veel modellen werk meer en al helemaal niet op de catwalk.
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')