Ben je je nieuwe "grammaticale onbenul" imago aan het uitproberen ofzo?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die ik ook al heb gezien. (Ik download, shhhtttt!).
Iets Afrikaans, een opperhoofd ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is Shaka Zulu? Of ben ik nu erg dom? (zeg maar massaal ja)
quote:Shaka Zulu (circa 1781-1 december 1828), ook Chaka, wordt in het algemeen beschouwd als degene die de Zoeloe stam van een kleine clan veranderde in een koninkrijk dat een gedeelte van Zuid-Afrika tussen de Phonogolo en Mzimkhulu rivieren omvatte. Over Shaka bestaan veel legendes en zijn militaire macht is waarschijnlijk minder groot geweest, desalniettemin is hij toch een groot staatsman geweest die met veel moed zijn buurstammen verenigde en op afstand een groot rijk beheerste.
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je je nieuwe "grammaticale onbenul" imago aan het uitproberen ofzo?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat Brittany het mooiste zelfgemaakte pakje heeft."The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
Ik download, dat is toch gewoon correct gespeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.
Maar wat is er allemaal mis (behalve 'ik download').
Dat dacht ik ook, maargoed de zinsopbouw is een beetje twijfelachtig. Verder is Zhenar gewoon een oude zeurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik download, dat is toch gewoon correct gespeld?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Legally_Brunette het volgende:
Dat stukje van SNL, ik had daar geen Kahlen in herkendDaar is natuurlijk geen goed antwoord op mogelijk, een ontkennend of een bevestigend antwoord zou allebei een spoiler zijn (voor jou)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat Brittany het mooiste zelfgemaakte pakje heeft.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyraquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Schaamteloos gejat uit celebs onflatteus op de kiek
Die wimpers
Maar Janice blijft tof!
Uhuhquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyra.
Heeeel af en toe. Kijk jij de reguliere uitzendingen of heb je het hele seizoen al gezien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Of als ze lekker de modellen/foto's afzeikt
Maar soms is ze ook wel lief zelfs![]()
Ik heb het al gezien ja, maar ik kijk het dus weer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeeel af en toe. Kijk jij de reguliere uitzendingen of heb je het hele seizoen al gezien?
Okee! Nu voel ik me pas echt oud!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is Shaka Zulu? Of ben ik nu erg dom? (zeg maar massaal ja)
In conclaaf of in de clinch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef Airelle het volgende:
The bitch. Ik vind haar het leukst als ze in conclaaf gaat met miss Tyra.
Eum, in de clinch dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
In conclaaf of in de clinch?![]()
Ik vind dit trouwens een mooie fotoshoot.
Dan heb je de samenvatting-uitzending dus ook al gezien. Hoe grappigquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ja, maar ik kijk het dus weer.
Ja, maar in goed overleg gaan met iemand, is niet echt de stijl van Janice D.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef Airelle het volgende:
Al bestaat in conclaaf gaan wel.
Ik vind de fotoshoot niet zo mooi eigenlijk. Ook de kleuren niet...
Ja, ik snap de uitdrukking inmiddels. Soort van in beraad gaan... maar het was laat he gisterquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar in goed overleg gaan met iemand, is niet echt de stijl van Janice D..
Ik vind de kleuren juist wel mooi. Smaken blijven verschillen.
Ja. Ingetogen kleuren, maar wel erg mooi. Vind ik dan.quote:
Ja ik moest ook even wennenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ingetogen kleuren, maar wel erg mooi. Vind ik dan.
En ik vind zowat iedereen ook mooi op de foto staan. Jezus, wat ben ik positief, vandaag.
Mja, ik kan me er niks van herinneren eigenlijk, dus misschien heb ik die overgeslagen ofzo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan heb je de samenvatting-uitzending dus ook al gezien. Hoe grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |