Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
En terecht dat Christina weg is. Ik vond haar sowieso al een vreemde keuze om mee te laten doen met ANTM ondanks dat ze ook best mooie foto's kon hebben.
Ik vind haar juist helemaal niet geschikt voor shows lopen..voor foto's ook niet. Ik begreep toch al niet hoe ze zo ver kwam met zo'n gezicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakken![]()
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...
Toch is ze minder clumsy dan gebracht wordt, ze heeft vóór ANTM ook al amateur modellenwerk gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef Cheesecake het volgende:
Heb t programma niet vanaf het begin gevolgd, maar mijn favoriet is Kahlen. Ik vind haar het mooist van de vier overgebleven dames en vind haar uitstraling niet-gefaket.
Zij is de volgende die mag opzouten. Niks bijzonders aan dat kind verder. Oké, ze is niet lelijk, maar om nou te zeggen dat ze er uit springt......neuh.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...![]()
Keenyah valt reuze mee vergeleken met de andere ANTM bitches. Oh, en negermeisje is zo een fout woordquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ze is IRL misschien niet super mooi, maar ze is echt zo'n typische mannequin. Zo'n gratenpakhuis met super grote ogen, hopend dat haar dunne enkeltjes niet breken op haar hakken![]()
Ik was voor Keenyah eruit.. zij is precies zoals dat negermeisje uit de vorige ANTM. Wat een ongelovelijke doos was dat zeg...
Ja, op dat gebied valt het wat tegen dit jaar. Goed, we hadden Brandy, maar verder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:07 schreef Torio het volgende:
Keenyah valt reuze mee vergeleken met de andere ANTM bitches. Oh, en negermeisje is zo een fout woord![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, op dat gebied valt het wat tegen dit jaar. Goed, we hadden Brandy, maar verder?
Ja, precies, dat is nog steeds heel erg jammer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Zhenar het volgende:![]()
Lady Cat
![]()
![]()
Maar die had helaas de voorrondes niet gehaald.![]()
Dat komt nogquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:20 schreef Toeps het volgende:
Zijn ze al bij die cel van Nelson Mandela geweest? Daar ga je Keenyah echt haten.![]()
Jaquote:
Da's helemaal geen spoiler joh. Als ik zou verklappen wat er dan gebeurt, da's pas een spoiler.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Nu je het zegt![]()
Maar echt een hele boeiende spoiler is het niet toch?
Nee, eerder een teaserquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Nu je het zegt![]()
Maar echt een hele boeiende spoiler is het niet toch?
quote:
Ze willen meestal iemand met een apart gezicht. De hare vond ik vrij apart. Maar maybe you're right.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind haar juist helemaal niet geschikt voor shows lopen..voor foto's ook niet. Ik begreep toch al niet hoe ze zo ver kwam met zo'n gezicht.
Brittany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |