Whahaha!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef shredder het volgende:
Dat hoofd van Keenyah he.
[afbeelding]
Ik moet dan altijd denken aan die beelden van de Paaseilanden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef shredder het volgende:
Dat hoofd van Keenyah he.
[afbeelding]
Ik moet dan altijd denken aan die beelden van de Paaseilanden.
[afbeelding]
Ow, ik snap je zin nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen, nietwaar? Het lieve-meisjes imago ben ik zó zat.
Maar wat is er allemaal mis (behalve 'ik download').
Je snapt me gewoon niet! En dan mij een beetje uitmaken voor van alles en nog wat?!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow, ik snap je zin nu.![]()
Alleen is het een halve zin. Ik dacht dat je "Die heb ik ook al gezien" wilde typen, maar de woorden door elkaar had gehaald.![]()
de laatste sugababe eruit?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef karoltje het volgende:
Christina kwam amper uit de verf de eerste paar afleveringen en vond ik het maar een gek wijf met die enge ogen. Maar de laatste paar keer worden er veel stukjes uitgezonden waar ze positief uitkomt! Een leuke meid die erg lief is voor anderen volgens mij. En nu ik haar vaker heb zien lachen vind ik haar ook een stuk knapper..!!
Hopelijk Keisha dr uit dus.
Dat is ook wel weer waar! Lijkt me ook wel een sympathiek meisje.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef karoltje het volgende:
Christina kwam amper uit de verf de eerste paar afleveringen en vond ik het maar een gek wijf met die enge ogen. Maar de laatste paar keer worden er veel stukjes uitgezonden waar ze positief uitkomt! Een leuke meid die erg lief is voor anderen volgens mij. En nu ik haar vaker heb zien lachen vind ik haar ook een stuk knapper..!!
Hopelijk Keisha dr uit dus.
Wat dacht je van die ogen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is ook wel weer waar! Lijkt me ook wel een sympathiek meisje.
Maar toch, ze heeft het niet. Niks bijzonders, niks speciaals. Dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |