kapitalistquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef SocialDisorder het volgende:
en de eerste stap naar de tweede honderd euro is gezet
tevens tvp
and damn proud of it.quote:
enkel een instrument tot een ander doelquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
and damn proud of it.
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld!
zolang je je dat realiseert, maakt geld gelukkig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
enkel een instrument tot een ander doel
als je materieel bent ingesteldquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zolang je je dat realiseert, maakt geld gelukkig.
iedereen toch? Of wil je zeggen dat jij geen dak boven je hoofd wilt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je materieel bent ingesteld
Overlevingsinstincten zijn primair.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iedereen toch? Of wil je zeggen dat jij geen dak boven je hoofd wilt?
een dak is toch materealistisch, hoe je het went of keert. Een ingebeeld dak biedt weinig bescherming van de regen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overlevingsinstincten zijn primair.
ik bedoel geluk in materie vinden maat. Niet je overlevings producten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een dak is toch materealistisch, hoe je het went of keert. Een ingebeeld dak biedt weinig bescherming van de regen.
geluk vind je niet in materie. Geluk vind je in de ogen van de mensen waar je van houd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik bedoel geluk in materie vinden maat. Niet je overlevings producten.
doel eerder op secundaire troep.
Juwelen etc.
die snappen ff niet voor we ze nu moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind het maar vreemd en zal dit nooit begrijpen.
1.3 miljard moslims voelen zich beledigd door spotprentjes omdat mohammed is afgebeeld met een kort lontje op z'n kop. Wereldwijd staan moslims hysterisch te gillen dat hun profeet beledigd is, eisen censuur en excuses voor het leed dat hen is aangedaan. Daartegenover lees je dat moslims elkaar en elkaars moskeeën opblazen terwijl beide partijen dezelfde profeet adoreren.
Waar zijn nu die 1.3 miljard moslims om hysterisch te gillen dat men de profeet beledigt door in zijn naam te moorden?
Het gaat ze erom dat ze op het westen kunnen zeiken. Allerlei dingen die ze wel van elkaar pikken, zijn aanleiding tot hysterie als het westen die dingen doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
1.3 miljard moslims voelen zich beledigd door spotprentjes omdat mohammed is afgebeeld met een kort lontje op z'n kop. Wereldwijd staan moslims hysterisch te gillen dat hun profeet beledigd is, eisen censuur en excuses voor het leed dat hen is aangedaan. Daartegenover lees je dat moslims elkaar en elkaars moskeeën opblazen terwijl beide partijen dezelfde profeet adoreren.
Waar zijn nu die 1.3 miljard moslims om hysterisch te gillen dat men de profeet beledigt door in zijn naam te moorden?
Juist. En dan nota bene ook nog een moskee waar imams uit de negende eeuw liggen, die worden gezien als kinderen/nakomelingen van Mohammed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er zijn geen 1,3 miljard moslims aan het gillen. Het is relatief een handjevol dat ook graag voor anderen spreekt. Kijk naar fundamentalistische landen, geen miljoenen mensen op de been bij de demonstraties.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat er een 'handjevol' aanslagen plegen doet m.i. niets ter zake. De Deense krant die de spotprentjes publiceerde is veel minder dan een 'handjevol' waardoor wereldwijd bloed vloeit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef Keromane het volgende:
[..]
Er zijn geen 1,3 miljard moslims aan het gillen. Het is relatief een handjevol dat ook graag voor anderen spreekt. Kijk naar fundamentalistische landen, geen miljoenen mensen op de been bij de demonstraties.
Het is overigens ook een 'handjevol' mensen dat aanslagen pleegt op elkaar en anderen.
Tilburger verkoopt 'spotprent T-shirts'quote:De Tilburger S. Molenwijk heeft het aangedurfd om een site openen waarop hij T-shirts verkoopt die bedrukt zijn met één van de omstreden Deense spotprenten. De oranje shirts zijn voorzien van de cartoon waar Mohammed met een tulband als bom is afgebeeld. Er onder staat de tekst: 'I hate violence'.
Molenwijk, die de shirts aanbiedt via Mohammedcartoons.nl, vindt niet dat hij aanzet tot geweld of discriminatie. ''Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen'', zo beweert de ondernemer. Het Mohammedcartoon T-shirt dient volgens Molenwijk te worden gedragen door mensen die willen opkomen voor de vrijheid van meningsuiting en geweld afkeuren. Hij zegt niet bang te zijn voor negatieve reacties. Wel zijn anderen volgens Molenwijk bang om bij het project betrokken te raken. Zo was het lastig om een bedrijf te vinden die de T-shirts wilde bedrukken.
Een ander persoon die het nieuws haalde met een spotprent T-shirt was de Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing. Hij droeg er een op tv. Calderoli moest daardoor zelfs aftreden nadat in Libië doden vielen bij een protest tegen zijn actie.
Beledigen is religie eigen. Het zijn echt de zogenaamde heilige schriften die spreken over afgoden, heidenen, zondaars etc etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef lionsguy18 het volgende:
Het beledigen van een religie (zelfs die van de muzelmannen) is verkeerd.
Wie dat niet begrijpt zal vervolgens ook niet begrijpen waarom er zoveel woede is in bepaalde landen die onder de dictatuur van genoemde religie gebukt gaan.
Ja maar dat ben je toch ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:23 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Beledigen is religie eigen. Het zijn echt de zogenaamde heilige schriften die spreken over afgoden, heidenen, zondaars etc etc.
Ik doelde op heiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:26 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Een afgod? Neen, ik ben een echte god. Vergelijk me maar met Hercules.
Ach, Allah vermoorde hele volkstammen en stelt z`n volgelingen tevree met tsunami`s. So whats your point?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doelde op heiden.
hercules vermoordde zijn eigen kinderen. een echte barbaar dus.
Nooit geweten dat je in Allah geloofde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ach, Allah vermoorde hele volkstammen en stelt z`n volgelingen tevree met tsunami`s. So whats your point?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef cyber_rebel het volgende:
Is deze al langsgeweest?
http://www.dumpalink.com/media/1140609313/YAAFM_12_Muslims
(Vast wel)
Hier heb ik niet zo'n probleem mee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Daartegenover lees je dat moslims elkaar en elkaars moskeeën opblazen terwijl beide partijen dezelfde profeet adoreren.
Dát is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier heb ik niet zo'n probleem mee, eigenlijk.
Vreemd, zo een ophef van 1,3 miljard heb ik niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gemaakt door Denemarken, mogen we ze nu binnenvallen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
LOL er is een nieuw ongekend dodelijk wapen (WMD) gesignaleerd in de wereld; we noemen het Cartoon.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vreemd, zo een ophef van 1,3 miljard heb ik niet meegemaakt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat er een 'handjevol' aanslagen plegen doet m.i. niets ter zake. De Deense krant die de spotprentjes publiceerde is veel minder dan een 'handjevol' waardoor wereldwijd bloed vloeit.
De sprekers beroepen zich wel op dat 1.3 miljard moslims zich beledigd voelen.
Bassie & Adriaan werden herhaald op Al Jazeera, dus tot dat afgelopen is, zitten we goed (komende 25 jaar dus, tenzij ze het dagelijks uitzenden)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het nu met de rellen? Zijn die ondertussen gestopt of worden ze gewoon genegeerd door het nieuws? Want ik lees en zie er eigenlijk niks meer over.
quote:
moskees in de lucht is een dagelijkse zaak geworden helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 17:19 schreef milagro het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat er wel massaal geprotesteerd wordt om een paar cartoons, maar niet als een moskee de lucht in wordt geblazen, of moet dat door ongelovigen gebeuren voordat daarover wereldwijd de vlam in de pan slaat?
het gaat er vooral om wie het doet, niet eens zozeer de daad zelf, blijkbaar.
aha, dus als we dagelijks cartoons plaatsen dan wordt het ook 'normaal'?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moskees in de lucht is een dagelijkse zaak geworden helaas
Nee dan worden geweldadige demonstraties "normaall"quote:Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
aha, dus als we dagelijks cartoons plaatsen dan wordt het ook 'normaal'?
of geldt dat alleen zolang eigen volk het doet, het minder kwalijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |