quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ff doorrellen jongens, ik heb bijna m'n 200 euro binnen. Ik trakteer iedereen op een cartoon als we de 60 halen![]()
kvonjenogwelsolievquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel tegen mensen die er een slaatje uit proberen te slaan, misbruik enzo![]()
ook mijn meningquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik al zei, het eind is zoek. Dames, heren, welkom terug in de middeleeuwen. Links vind U het stro voor de betere nachtrust, rechts Uw zeis opdat U om 5.00 in het veld kunt werken.
http://www.gregoriusnekschot.nl/column_mm_demonstratie.htmlquote:Oproep tot demonstratie
door Michiel Mans
Oproep tot demonstratie
Een ieder die pal wil staan vóór de vrijheid van meningsuiting gaat naar de Dam op zaterdag 25 februari om 13.00 uur. Op 25 februari vond eerder een demonstratie plaats. De staking. Deze vond plaats op 25 (en 26) februari 1941. Er hoeft niet worden uitgelegd waar dat om ging.
De Dam, de vrijheidsplaats bij uitstek, wordt 11 februari gebruikt om te protesteren tegen delen van de vrijheid van meningsuiting. Dat mag, ook dat kan in een samenleving waar deze vrijheid een groot goed is. Het is aan hen die deze vrijheid niet ingeperkt willen zien, dat duidelijk te tonen zaterdag 25 februari. Zonder krachtig tegengeluid is anders de eerste stap op weg naar het verlies van meer dan have en goed gezet...
Zegt het voort...
nieuwnieuws.nlquote:Israeliër wil anti-semitische prenten
Een Israëlische cartoonist heeft een tekenwedstrijd met antisemitische spotprenten uitgeschreven. Hij doet dat als reactie op de holocaust spotprentwedstrijd die door een Iraanse krant werd uitgeschreven. “Het is veel stoerder om onszelf aan te vallen dan ons door onze vijanden te laten pakken. Zo bestrijden we het vuur met humor”, aldus initiatiefnemer Amitai Sandy. De spotprenten worden getoond in een galerie in Tel Aviv en op internet.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
62 miljoen euro
quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ook mijn mening
Ik zal maar vast als begin de islamitische feestdagen in mijn agenda opnemen als respect betuiging.
Slechte datum. Het lijkt me verstandiger om daar 5 mei voor te prikken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://www.gregoriusnekschot.nl/column_mm_demonstratie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |