Zout ff lekker een end op bejaarde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Coos het volgende:
Even pas op de plaats allemaal.
Tann is om middernacht jarig en Peter6000 heeft het verjaardagstopic al klaar staan!![]()
Nummer 28 op haar 28e![]()
Dus SC effe ergens anders.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
zo ken ik in Uganda een man die als ie last heeft van hyperventalitie een aanloopje neemt en snoeihard met zijn hoofd tegen de deur aanrent.![]()
Jij mag dat helemaal niet tegen mij zeggen Arie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zout ff lekker een end op bejaarde.![]()
BTW...ik mag dat zeggen tegen Coos, want ik ken hem IRL...![]()
Je kent écht zo iemand Jappie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Komt ie weer logeren deze zomer??![]()
Neh....Rita had geen trek in hem en vond hem ook geen meerwaarde voor het nederlands elftal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Komt ie weer logeren deze zomer??![]()
Wat gaf me weg ? Dat ie uit Uganda kwam he ? Ik wist dat ik Kameroen had moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kent écht zo iemand Jappie?
edit: Ik trap er weer met beide benen in
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter kan wel meer klaar hebben staan
Wie weet wat wij klaar hebben staan en al hebben afgesproken.![]()
Ik trapte er al even in Jappie.... Je kunt de jostiflip smilie wel uit de kast halen nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat gaf me weg ? Dat ie uit Uganda kwam he ? Ik wist dat ik Kameroen had moeten zeggen.![]()
Dat APK mijn "pringles bei" smiley heeft omgedoopt tot Jostiflip betekent nog niet dat we hem dan voortaan ook maar zo gaan noemen he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik trapte er al even in Jappie.... Je kunt de jostiflip smilie wel uit de kast halen nu
Voor mij blijft het een jostiflip ding...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat APK mijn "pringles bei" smiley heeft omgedoopt tot Jostiflip betekent nog niet dat we hem dan voortaan ook maar zo gaan noemen he?![]()
Handleiding voor het gebruik van de [afbeelding] smiley:
Alleen en uitsluitend gedurende hevige aanhoudende rellen!!!![]()
Ik ook wel, maar mijn hele marketingstrategie stond en viel met het aanhouden van de rellen in FB........we weten allemaal hoe dat met een jammerlijke sisser is afgelopen en dus ook de productie van de:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij blijft het een jostiflip ding...
Maar hij is wél leuk
.. en al hebben afgesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter kan wel meer klaar hebben staan
Wie weet wat wij klaar hebben staan en al hebben afgesproken.![]()
Ik ben bang dat we voor onze eigen taart moeten zorgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Tann eigenlijk, is ze de taart al aan het klaarzetten voor ons?
Denk dat ze aan het tutten is...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Peter, zit je soms in China?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn feestelijke Tan verjaardagstopic hoeft om precies 0.00 uur niet meer geopend te worden, want ze hebben al wat anders afgesproken
En mijn Rikkert topic is ook al gesloten
En ik weet nog steeds niet wat ik moet eten vanavond
Nou, alvast een fijne verjaardag toegewenst Tan![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik wel lekker de eerste die je feliciteerd![]()
was idd ff met een appeltaart bezig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn feestelijke Tan verjaardagstopic hoeft om precies 0.00 uur niet meer geopend te worden, want ze hebben al wat anders afgesproken
En mijn Rikkert topic is ook al gesloten
En ik weet nog steeds niet wat ik moet eten vanavond
Nou, alvast een fijne verjaardag toegewenst Tan![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik wel lekker de eerste die je feliciteerd![]()
Zit je niet in de bus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef crazymamma het volgende:
Lekker!!!!!!!!!!! Wanneer kunnen we komen????
als ie klaar is, kmaak er nog wel ff 1 voor de zekerheidquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef crazymamma het volgende:
Lekker!!!!!!!!!!! Wanneer kunnen we komen????
moet ik slagroom mee nemen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef tann het volgende:
[..]
als ie klaar is, kmaak er nog wel ff 1 voor de zekerheid![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Beetje vroeg!!!!!!!!! Tien uur is koffietijd!![]()
![]()
![]()
dan maar bewaren voor het weekendquote:
Chipssssssss dus daar was Peter mee bezig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]als je nog op tijd voor de supriseparty wil komen
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Chipssssssss dus daar was Peter mee bezig!![]()
![]()
![]()
Dat deden we vroeger in de SC, toen ik daar nog niet uit verjaagd was, Tan.quote:
4 tekeningen op een rij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger in de SC, toen ik daar nog niet uit verjaagd was, Tan.
Vooral bij topic-openingen, hadden we er wel eens 4 op een rijtje![]()
quote:
bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef DanielleNaomi het volgende:
hebben jullie de slingers en ballonnen al opgehangen?
heb nog wel wat liggen voor jullie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je ook wat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Kies zelf maar iets uit Gertquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Hai Pinballquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Is er ook een vrijmarkt vannacht?
Ja, wat heb je nodig?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Je kan die vinden op http://www.cosgan.dequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef crazymamma het volgende:
Ze zijn echt leuk...........die smileys
Doe dan die whiskey maar.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Als ik iets nodig heb ga ik naar een winkel. Een vrijmarkt is juist voor dingen die je helemaal niet nodig hebt. >:Oquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
En hun koningin ook, niet te vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
[..]
Ja.
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.quote:
En zwakzinnige smileys.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kortquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kort [afbeelding]
Ik doe NIET aan de Jostiflipquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ga jij straks weer flippen?
Bedankt!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan die vinden op http://www.cosgan.de
Daar staan ze allemaal op
je hebt je gun dus.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ga jij straks weer flippen?
Ik wel maar ik heb er wat op gevonden denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kort [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wel maar ik heb er wat op gevonden denk ik.
Ik neem ontslag, zorg dat ik in de bijstand kom, laat me zwanger schieten door een andere kansloze, doe mee aan expeditie Robinson, zorg dat iedereen me haat, en als ik van het eiland getrapt ben meld ik me aan op Fok!
En dan mag jij mijn verjaardagstopic openen!
ben jij een vrouwquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neem ontslag, zorg dat ik in de bijstand kom, laat me zwanger schieten door een andere kansloze, doe mee aan expeditie Robinson, zorg dat iedereen me haat, en als ik van het eiland getrapt ben meld ik me aan op Fok!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef Pinball het volgende:
De spanning was al tijden om te snijden.
Uitnodigingen werden verstuurd, bevestigingen ontvangen. Dagen die zich moeizaam voortgesleept hadden werden ondankbaar van kalenders gescheurd, omgeslagen, en verwoed doogestreept. Uren werden geteld. Inkopen gedaan, cadeautjes kregen inpakpapier en mooie lintjes. Bonnetjes werden bewaard.
Met buikpijn van de spanning, een koelkast vol eten en drinken, slingers aan de muren en zelfgemaakte appeltaart in de oven is het dan eindelijk zover.
Tanja is bijna jarig.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Schaamteloze crosspost met kleine aanpassing:
[..]
en we blijven doorposten!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Schaamteloze crosspost met kleine aanpassing:
[..]
* Pinball checkt profiel...quote:
je bent een kenauquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
* Pinball checkt profiel...
Nope. Maar ik kan wel strijken en planten in leven houden, dus ik ben op zijn minst een twijfelgeval.
Even een scriptje aanzetten!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb al die achterlijke smiliesites geblokkeerd.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb al die achterlijke smiliesites geblokkeerd.
Zit je me op te jagenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Tempo stelletje lamzakken, we kunnen dit topic toch wel om precies 12 uur vol hebben??
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook!
Leuk al die lege -nietszeggende- reacties.![]()
Niet veel anders dan de hele SC dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Ik ook!
Leuk al die lege -nietszeggende- reacties.![]()
Lekker postopkrikkuh!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
Niet veel anders dan de hele SC dus.
Hee man, respect.quote:
Hij is vastgelopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee man, respect.![]()
U2U me ff hoe dat moet.![]()
Dit is toch HBBquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef MissHobje het volgende:
zeg Pc eend... [klaagmodus] is HBB te min voor je ofzo ??dat we je daar nooit zien posten.[/klaagmodus]
jij bent echt zielig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het kan ook zo:quote:
nu mag je nog mensen zielig vinden straks staan we voor je deur met al onze tekeningenquote:
Ik heb het over het forum, duhquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ook effe debuggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
khad het over die kansloze pinball schatquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu mag je nog mensen zielig vinden straks staan we voor je deur met al onze tekeningen![]()
![]()
![]()
Ja, maar daar heb ik wat op gevonden denk ik.quote:
Tanjaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
Wie is er bijna jarig?
weet ik, maar m'n tekening krijg je welquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef tann het volgende:
[..]
khad het over die kansloze pinball schat![]()
gelukkigquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik, maar m'n tekening krijg je wel![]()
![]()
nee, maar de polonaise welquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Kaat38 het volgende:
bijna feeeeeeeeeestje! staat de taart en drank al klaar Tanja?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh sweet irony.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef tann het volgende:
khad het over die kansloze pinball schat![]()
he en ikke dan mag ik nie mee doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En we lopen de polonaise
[afbeelding]
yep, 2 jullie en 1 special voor pinbalquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Kaat38 het volgende:
bijna feeeeeeeeeestje! staat de taart en drank al klaar Tanja?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef katja31 het volgende:
[..]
he en ikke dan mag ik nie mee doen
Oke, ik sluit alvast aan dan!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar de polonaise wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat moet zó, muts!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, ik sluit alvast aan dan!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb ze wel eens erger gemaakt hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
je moest es weten........vond die opmerking erg triest van je![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens erger gemaakt hoor.
Maar jouw naam stond hier niet bij, dus als je je aangesproken voelt hoef je dat mij niet kwalijk te nemen.![]()
Lighten up, je bent bijna jarig!
En de oppas!quote:
De juffrouw!quote:
Augustus maar doen?quote:
Gaan we redden als we stevig doorgaanquote:
Is leegquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
@LS als je er nog bent lees je mail even
Ik droom wel eens over jou en Sanne.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker wat je niet laten kan.![]()
Met jou erbij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik droom wel eens over jou en Sanne.![]()
[..]
Ja.
Dat ruik je goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef avonne het volgende:
hallo, ruik ik een feestje??
Een apart TANJA GEFELICITEERD-topic is best een goed idee!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
Als we het niet redden kan deze mss ook opslot, gaan we gewoon verder in het verjaardagstopic
polonaise straksquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef avonne het volgende:
Tellen, je bedoelt als in cijfers. Nee toch hoop ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
als we gewoon aftellen ben je zo in het andere topic
Sorry.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef avonne het volgende:
Heb je het trouwens gehoord, die trouwerij gaat waarschijnlijk niet doorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
als we gewoon aftellen ben je zo in het andere topic
Nee, dat is de drank van gisteravond, je moet je tanden poetsen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef avonne het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tellen, je bedoelt als in cijfers. Nee toch hoop ik![]()
Ik hoop Peter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
De vraag is alleen: wie opent dat topic?![]()
Redden we niet, moeten gewoon apart VERJAARDAGSTOPIC aanmakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ga maar niet terug lezen maar dit moet vol voor 00.00??
Van b tot z bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
nee in letters die we niet snappen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ga maar niet terug lezen maar dit moet vol voor 00.00??
laat die lamzak eens meeposten in plaats van z'n tijd aan z'n tekeningen en msn verspelenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
nee in letters die we niet snappen
Waar blijft dat dan.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Knip
speciaal voor jou op je website
http://www.bb-tanja.nl/verjaardag
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
het is 0:00
En wat betekend dat?
[afbeelding]
gave taart, zeg !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
het is 0:00
En wat betekend dat?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef tann het volgende:
Tof hoor allemaal!!! heel erg bedankt!!een goed begin![]()
![]()
Mooi hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:09 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja Van harte meis![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn cyberkado
thnx, is ook erg mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:09 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn cyberkado
Mooi Anneliesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:09 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn cyberkado
* BONG4002 is al aan de zuipquote:
Ik heb er wel één klaar, maar als een ander eerder is pech gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef cuall het volgende:
En wie heeft het volgende topic allemaal onder knop staan?![]()
.......ik niet hoor![]()
Heb jij al die tijd gewacht?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er wel één klaar, maar als een ander eerder is pech gehad
LEES JE MAILquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er wel één klaar, maar als een ander eerder is pech gehad
Dat staat toch nergens?quote:
Oh.. ik dacht dat iedereen caps deed.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pas op anders giet ik je vol met port![]()
Doe je vagina maar open dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klopt het topicnummer toch met haar leeftijd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:23 schreef murp het volgende:
[..]
![]()
gefeliciteerdna dat valt me nog weer mee van je, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog ff moet je maar denkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
thnx jij ook, kneem nog ff een sapje....![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Neem gewoon 1 borrel, moet kunnen toch? Of bespaar je dat tot morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |