bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef DanielleNaomi het volgende:
hebben jullie de slingers en ballonnen al opgehangen?
heb nog wel wat liggen voor jullie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je ook wat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Kies zelf maar iets uit Gertquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Hai Pinballquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Is er ook een vrijmarkt vannacht?
Ja, wat heb je nodig?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Je kan die vinden op http://www.cosgan.dequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef crazymamma het volgende:
Ze zijn echt leuk...........die smileys
Doe dan die whiskey maar.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Als ik iets nodig heb ga ik naar een winkel. Een vrijmarkt is juist voor dingen die je helemaal niet nodig hebt. >:Oquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
En hun koningin ook, niet te vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.quote:
En zwakzinnige smileys.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kortquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kort [afbeelding]
Ik doe NIET aan de Jostiflipquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ga jij straks weer flippen?
Bedankt!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan die vinden op http://www.cosgan.de
Daar staan ze allemaal op
je hebt je gun dus.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ga jij straks weer flippen?
Ik wel maar ik heb er wat op gevonden denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kort [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wel maar ik heb er wat op gevonden denk ik.
Ik neem ontslag, zorg dat ik in de bijstand kom, laat me zwanger schieten door een andere kansloze, doe mee aan expeditie Robinson, zorg dat iedereen me haat, en als ik van het eiland getrapt ben meld ik me aan op Fok!
En dan mag jij mijn verjaardagstopic openen!
ben jij een vrouwquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wel maar ik heb er wat op gevonden denk ik.
Ik neem ontslag, zorg dat ik in de bijstand kom, laat me zwanger schieten door een andere kansloze, doe mee aan expeditie Robinson, zorg dat iedereen me haat, en als ik van het eiland getrapt ben meld ik me aan op Fok!
En dan mag jij mijn verjaardagstopic openen!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef Pinball het volgende:
De spanning was al tijden om te snijden.
Uitnodigingen werden verstuurd, bevestigingen ontvangen. Dagen die zich moeizaam voortgesleept hadden werden ondankbaar van kalenders gescheurd, omgeslagen, en verwoed doogestreept. Uren werden geteld. Inkopen gedaan, cadeautjes kregen inpakpapier en mooie lintjes. Bonnetjes werden bewaard.
Met buikpijn van de spanning, een koelkast vol eten en drinken, slingers aan de muren en zelfgemaakte appeltaart in de oven is het dan eindelijk zover.
Tanja is bijna jarig.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Schaamteloze crosspost met kleine aanpassing:
[..]
en we blijven doorposten!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Schaamteloze crosspost met kleine aanpassing:
[..]
* Pinball checkt profiel...quote:
je bent een kenauquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
* Pinball checkt profiel...
Nope. Maar ik kan wel strijken en planten in leven houden, dus ik ben op zijn minst een twijfelgeval.
Even een scriptje aanzetten!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb al die achterlijke smiliesites geblokkeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |