bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef DanielleNaomi het volgende:
hebben jullie de slingers en ballonnen al opgehangen?
heb nog wel wat liggen voor jullie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je ook wat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Kies zelf maar iets uit Gertquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Slingers, ballonnen, taart.... is er ook gewoon wat te zuipen of moet ik nog ff naar de avondwinkel?
Hai Pinballquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Is er ook een vrijmarkt vannacht?
Ja, wat heb je nodig?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Je kan die vinden op http://www.cosgan.dequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef crazymamma het volgende:
Ze zijn echt leuk...........die smileys
Doe dan die whiskey maar.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Pinball het volgende:
Als ik iets nodig heb ga ik naar een winkel. Een vrijmarkt is juist voor dingen die je helemaal niet nodig hebt. >:Oquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
En hun koningin ook, niet te vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
Ja.
Wil je een geweer met afgezaagde loop kopen om die zwakzinnige kusjeszwaaiers uit het topic te knallen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.quote:
En zwakzinnige smileys.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kortquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je snapt dat ik uit principe niet terug kan zwaaien.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stil maar hoor ventje, kom je weer aandacht te kort [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |