Everything is for sale if you wave with a bag of money that's big enough.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
I seriously doubt that with the larger share of stocks not being on the open market and keeping in mind the pride of the Japanese.
Gelukkig heeft Bill Gates weinig executive authority meer. Bill Gates heeft ook gezegd dat internet een hype zou zijn die binnen 5 jaar zou verdwijnen (was in 1994). Bill Gates heeft ook gezegd dat hij met de X360 de brug tussen entertainment en informatie vergaren wilde verkleinen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, but this is complete and utter bullshit..
Besides the fact that MS has more money than Sony and Nintendo combined, Bill Gates already said that even if the X360 is a huge failure, the'll still release a new console.
And the X360 is doing really good (besides Japan). And the stock problems will be solved in a few weeks. If games like PES 6 will be released in Europe before the PS3 is out, the'll do even better.
I think Nintendo is the most likely to lose the next round (just like they lost the current round)
volgens het artikel dat eerder gepost werd, ben je een fanboyquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
And NO FRIGGIN WAY that Sony's network thingy is goint to be a LIVE killer.
Impossible..
Er is niet voldoende zout op deze aarde voor de uitspraken van Kenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bill Gates weinig executive authority meer. Bill Gates heeft ook gezegd dat internet een hype zou zijn die binnen 5 jaar zou verdwijnen (was in 1994). Bill Gates heeft ook gezegd dat hij met de X360 de brug tussen entertainment en informatie vergaren wilde verkleinen.
Uitspraken van Billy neem ik dus met wat zeezout, net als de uitspraken van Ken.
[..]
quote:volgens het artikel dat eerder gepost werd, ben je een fanboy
nee, het is nog steeds een geruchtquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:10 schreef SocialDisorder het volgende:
hier is het artikel trouwens, voor het geval nog mensen interesse hebben:
http://editorials.teamxbo(...)Xbox-Live-Killer/p1/
misschien een idee om deze in de OP te stoppen?
maar wel een heleboel geld, desnoods gaat hij gewoon alleen verderquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bill Gates weinig executive authority meer. Bill Gates heeft ook gezegd dat internet een hype zou zijn die binnen 5 jaar zou verdwijnen (was in 1994). Bill Gates heeft ook gezegd dat hij met de X360 de brug tussen entertainment en informatie vergaren wilde verkleinen.
Uitspraken van Billy neem ik dus met wat zeezout, net als de uitspraken van Ken.
Nou, geloof me. Als Bill wil dat er nog een console komt, dan komt ie er.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, en?quote:volgens het artikel dat eerder gepost werd, ben je een fanboy
Waarom, de nieuwswaarde is net zo groot als al die andere berichten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Moet jij niet MSN-en met Pussydeluxe of zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed we mogen weer gewoon Nederlands praten.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
[..]
maar wel een heleboel geld, desnoods gaat hij gewoon alleen verder
Ik zou um kopen,quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ladies and gentlemen, I present you the future of home infotainment; the GateBox1080!
[afbeelding]
die koop ik blindquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ladies and gentlemen, I present you the future of home infotainment; the GateBox1080!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, dan ben ik bang tegen displays aan te lopen in de winkel
HAquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet jij niet MSN-en met Pussydeluxe of zo..
volgens de laatste geruchten komt Microsoft met een zelfde soort service als dit. Tuurlijk hebben ze niet de film en muziek-business erachter, maar ze kunnen genoeg deals sluiten om het aantrekkelijk te makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef SocialDisorder het volgende:
daggla, als je dat artikel eens goed leest, dan zie je dat de online-"oorlog" verschuift van gaming naar multimedia entertainment. Een verschuiving die door MS zelf is ingezet. Een verschuiving die door Sony wel eens gewonnen kan worden, omdat ze hun vingers in elke vorm van entertainment hebben.
Wat dacht je van het streamend kijken van Spider-man 3, een maand voordat hij in de bioscoop is, legaal, in 1080p, 5.1 DTS, voor (ik noem maar wat) 5 euro.
Of CDs beluisteren voor ze in de winkel liggen?
En combineer dat dan nog eens met de PSP-connectivity.
Misschien niet in één keer, maar Sony heeft wel goud in handen als ze dit goed spelen.
Voor dat geld krijgen we dat idd zodra ik m'n verwarming aan kan zetten met de PS2quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Wat dacht je van het streamend kijken van Spider-man 3, een maand voordat hij in de bioscoop is, legaal, in 1080p, 5.1 DTS, voor (ik noem maar wat) 5 euro.
En dan sluit Nintendo een deal met Apple.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:23 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens de laatste geruchten komt Microsoft met een zelfde soort service als dit. Tuurlijk hebben ze niet de film en muziek-business erachter, maar ze kunnen genoeg deals sluiten om het aantrekkelijk te maken
Nintendo en Apple, too good to be truequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan sluit Nintendo een deal met Apple.
iTunes goes Revolution.
Bam, Sony dood.
[/flauw]
Moet je wel iedereen zo ver zien te krijgen dat ze een HDD aanschaffen, want streamend een 1080p film kijken trekt je bandbreedte niet. Niet in Europa iig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef SocialDisorder het volgende:
daggla, als je dat artikel eens goed leest, dan zie je dat de online-"oorlog" verschuift van gaming naar multimedia entertainment. Een verschuiving die door MS zelf is ingezet. Een verschuiving die door Sony wel eens gewonnen kan worden, omdat ze hun vingers in elke vorm van entertainment hebben.
Misschien niet in één keer, maar Sony heeft wel goud in handen als ze dit goed spelen.
Van 16 tot 20 februariquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wanneer is die TGS eigenlijk precies?
We gaan gameplay beelden krijgen, ik voel het.
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/20240/quote:De PS3 is op de Taipei Game Show.
Volgende week zal er meer bekend gemaakt worden over de aankomende PlayStation 3 van Sony. Twintig van de tachtig booths zijn gereserveerd voor de PlayStation 3, dus verwacht maar iets groots. Eindelijk de PlayStation 3 speelbaar? Een nieuw design? Geen boomerang als controller? Who knows..
De Taipei Game Show wordt tussen 16 en 20 februari gehouden.
Het grapje wordt helaas een beetje oudquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo ben ik, nooit te beroerd een open deur in te trappen.
Ja idd, bedenk je die winstmarges :Squote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nintendo en Apple, too good to be true
Nou ja, iig 1 kutbedrijf minder dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nintendo en Apple, too good to be true
We all hate Applequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, iig 1 kutbedrijf minder dan.
Dagvers is nooit oud.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het grapje wordt helaas een beetje oud
Niet alleen Apple.quote:
Hijs dicht hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet alleen Apple.
Trouwens, doe je werk eens kutmod..
[PS3 Centraal] Deel 21: Meer info tijdens de TGS? mag dicht.
Ingame dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dus op beelden van Motor Storm
In dat prerendered filmpje zat volgens mij ook een klein beetje ingame gameplay, maar een paar seconden. Maar het lijkt me zowieso wel een vet spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ingame dan.
"Reclame"filmpjes heb ik genoeg gezien..
Ja, die dingen sowieso. Verder ook:quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dingen die ik nog wil zien/weten
1) Regiocodes
2) HDD capaciteit en manier van leveren (bundel of los)
3) FFVII remake, ja of nee
4) Controller
5) Release
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook goeie vragen inderdaad, maar de FFVII remake is de belangrijkste... Is dat een JA, dan is het een instant buy. Ik zou mn ziel ervoor verkopen.
Ja iedereen ging zomaar ook engels pratenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:20 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel is er allemaal in de vorige topic gebeurd?Er komt een of andere Engels typende gast en in no time is de topic vol!
Nèèh... waarom zou dat nou weer in de OP moeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Nou, het is niet echt een gerucht hoor. Square Enix heeft al lang verklaard dat er geen remake van FFVII in de planning staat. Het was puur en alleen een techdemo. Maar ze kunnen er natuurlijk wel vanuit gaan dat veel fans hier op hopen en eigenlijk hadden ze veel beter hun geld, tijd en energie in een FFVII remake mogen stoppen dan in die talloze FFVII-spin-offs die nu allemaal verschijnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een redelijk gerucht, sinds ze die beelden hebben laten zien van hoe een FFVII remake eruit zou zien zijn ze er. Officieel is het een techdemo, maar er zijn genoeg bronnen die zeggen dat ze bronnen hebben die zeggen dat er een remake gepland staat
Ik hoop het dus gewoon heel erg
Ging nergens over!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ja iedereen ging zomaar ook engels praten. Maar hij had inside information ofzo
![]()
Nou, je hebt niets gemist hoor. Allemaal ouwe discussie-stof... maar dan in het Engels.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, dat heb ik helemaal gemist
Ands thats why it's useless saying anything on fok because no-one believes a word you say anyway, zoek het maar zelf uit, hows that dutch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef piet_pelle het volgende:
Alsof iemand die engels praat ineens een heftige duscussie waard is. Als iemand met dezelfde 'info' kwam maar nederlands sprak werd ie allang voorgoed uit GAM verbannen.
ik heb trouwens gister een inside persconferentie meegemaakt waarbij laten zien werd dat de banaan controller vervangen werd door een hersen implant waarmee je de games met je gedachten bestuurd.Seriously..
Why not? It was an interesting discussion!quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:42 schreef no-way het volgende:
I should n't have wasted my time with this, but it won't happen again.
Poeple are so afraid that someone might know somethigng they don't. But what they forget is I get no Money or status from coming on here...it just so happens that i'm in the micro-chip world...it can happen. And I did think it was interresting.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Why not? It was an interesting discussion!
'Bronnen'. Steek al die 'bronnen' maar ergens waar het donker isquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een redelijk gerucht, sinds ze die beelden hebben laten zien van hoe een FFVII remake eruit zou zien zijn ze er. Officieel is het een techdemo, maar er zijn genoeg bronnen die zeggen dat ze bronnen hebben die zeggen dat er een remake gepland staat
Ik hoop het dus gewoon heel erg
Nobody believes anything unless they've seen it. I know I rarely do.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:51 schreef no-way het volgende:
[..]
Poeple are so afraid that someone might know somethigng they don't. But what they forget is I get no Money or status from coming on here...it just so happens that i'm in the micro-chip world...it can happen. And I did think it was interresting.![]()
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:07 schreef Retuobak het volgende:
It was an interesting discussion if you ask me, so there wasn't any new info, who cares? It's not like we only touch on fresh subjects we haven't touched on before here.
hihi ...same here i suppose.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nobody believes anything unless they've seen it. I know I rarely do.
Yeah but that's basically echoing the developers, there will be a difference, it just won't be very big. That's what pretty much every developer who's talked about the 360/PS3 'graphic battle' has said.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef no-way het volgende:
[..]
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.
All I know, based on the specs, is that this console wars will be the same as the last, only with the PS3 being a little more powerful than the 360. Depending on the games, I won't really care, as long as they're nice to play, I'll play them. All I'm intrested in now is a release date and realese gamesquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef no-way het volgende:
[..]
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.
Als ze dat soort streams gaan aanbieden dan mogen ze ook wel bijpassende internetabo's gaan verkopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef SocialDisorder het volgende:
No offence kerel, maar waarom doe je moeite?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:42 schreef no-way het volgende:
Ands thats why it's useless saying anything on fok because no-one believes a word you say anyway, zoek het maar zelf uit, hows that dutch?
I should n't have wasted my time with this, but it won't happen again.
ps you don't have to ban me ....i'll ban myself. Doei
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ze dat soort streams gaan aanbieden dan mogen ze ook wel bijpassende internetabo's gaan verkopen
Omdat ik dan denk dat producenten hun films uitbrengen onder een ander bedrijf dan Sony.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
daggla, waarom zou het wettelijk onmogelijk zijn om een film te kijken, voor hij in de bioscoop draait? Sony heeft de rechten van die film, ze mogen ermee doen wat ze willen.
Universal draait films bijvoorbeeld ook in hun pretparken tegen gereduceerd tarief, en voordat ze in de bioscoop draaien.
Sony is een filmproducent. Ooit van Columbia/Tristar gehoord? Is van Sonyquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat producenten hun films uitbrengen onder een ander bedrijf dan Sony.
Ze lopen zo onwijs inkomsten mis natuurlijk.
Ik las dat 20 minuten HD-film 4,5 GB in beslag neemt. Dus een film van 90 minuten neemt zo'n 20 GB in. Hoewel er in dat artikel niet vermeld stond welke resolutie dat is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Tain het volgende:
Probleem is trouwens ook dat het Sony ontzettend veel bandbreedte gaat kosten, een 1080p film van 1.5 uur zal laten we zeggen rond de 50GB zitten. Om maar te zwijgen van de zieke opslagcapaciteit van de servers waar de films op komen te staan.
ook alstie nog niet eens in de bioscoop draait?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Retuobak het volgende:
Dat gaat je echt belachelijk veel geld kosten, het is gewoon nog niet echt levensvatbaar buiten Japan en Zuid-Korea imho. Als mensen 30 uur moeten downloaden (meeste mensen hebben kut internet immers) dan gaan ze liever een half uurtje de deur uit om terug te komen met de film op schijf voor hetzelfde (of zelfs minder) geld.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook goeie vragen inderdaad, maar de FFVII remake is de belangrijkste... Is dat een JA, dan is het een instant buy. Ik zou mn ziel ervoor verkopen.
Als ie nog niet in de bioscoop draait wachten ze wel ff, 30 euro voor een film thuis op TV kijken of voor 6 euro in de bios op een enorm scherm met prachtig geluid? Mijn keus zou snel gemaakt zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ook alstie nog niet eens in de bioscoop draait?
maar idd, mensen met kutinternet zullen deze feature skippen. Maar mensen met kutinternet zullen heel de PS3 alleen maar offline gebruiken denk ik, en de online services in zijn geheel skippen.
I have no idea....so enjoy your discussion, i am sorry I wasted my time and yours.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
No offence kerel, maar waarom doe je moeite?
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef no-way het volgende:
[..]
I have no idea....so enjoy your discussion, i am sorry I wasted my time and yours.
6euro in de bioscoop? In welke eeuw leef jij? Voor minder dan 9 kom je de zaal niet meer in. En 30 euro vind ik ook wel erg overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ie nog niet in de bioscoop draait wachten ze wel ff, 30 euro voor een film thuis op TV kijken of voor 6 euro in de bios op een enorm scherm met prachtig geluid? Mijn keus zou snel gemaakt zijn.
ah the memories of 47 HD MPEG-streams, tegelijk gedecodeerd door Cell. Je hebt een punt daar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef LuukBes het volgende:
Ooit gehoord can codecs en comprimeren ? Ik draai via de schotel al 1080p HDTV op 15Mbit via de codecs, en die abbo's zijn al volop verkrijgbaar via internet met ADSL2+.
H.265 codec voor HDTV zorgt ervoor dat je helemaal geen megabandbreedte nodig hebt straks. Dus al die flauwekul hier om transferates voor BR is onzin, de Cell regelt het decoderen desnoods van een codec.
I do not know why I bother....ps Cell can and will decode codecs.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.
Dus toch! Ik heb het altijd al gedacht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?
Quicktime gebruikt ook H.264 en die filmpjes zijn in verhouding redelijk klein. X-Men 3 trailer is 123MB en duurt 1:39, dus omrekenen naar 90 minuten film zou dat 6642MB moeten zijn. Probleem alleen van die filmpjes, ieder geval bij deze X-Men 3 trailer is dat je zelfs in het 1080p filmpje, nog steeds naar artifacts zit te kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef LuukBes het volgende:
Ooit gehoord can codecs en comprimeren ? Ik draai via de schotel al 1080p HDTV op 15Mbit via de codecs, en die abbo's zijn al volop verkrijgbaar via internet met ADSL2+.
H.265 codec voor HDTV zorgt ervoor dat je helemaal geen megabandbreedte nodig hebt straks. Dus al die flauwekul hier om transferates voor BR is onzin, de Cell regelt het decoderen desnoods van een codec.
P-Style doet hier altijd bijdehand als 'zijn topic' weer eens een andere kant op draait wat hem niet zint. Moet alleen maar over HDTV en dingen die hem boeien gaan geloof ik. En dat gelul van jou, nee daar wordt je wijzer van. Met dat RSX=G70 en dat soort kul. Je hebt geen flauw idee hoeveel je er wel niet naast zit. Nog even afgezien van het feit dat het totaal niet vergelijken is qua performance tussen PC-onderdelen op een moederbordje en dergelijke GPU's in een custom-closed design.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?
Je zou hem eens in VBL moeten zien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
en waarom zouden we jou moeten geloven ipv Retuobak?? Je doet nu precies hetzelfde als hem, maar je zegt dus het tegen overgesteldequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
P-Style doet hier altijd bijdehand als 'zijn topic' weer eens een andere kant op draait wat hem niet zint. Moet alleen maar over HDTV en dingen die hem boeien gaan geloof ik. En dat gelul van jou, nee daar wordt je wijzer van. Met dat RSX=G70 en dat soort kul. Je hebt geen flauw idee hoeveel je er wel niet naast zit. Nog even afgezien van het feit dat het totaal niet vergelijken is qua performance tussen PC-onderdelen op een moederbordje en dergelijke GPU's in een custom-closed design.
De gehele architectuur is zo compleet anders, dat je geen 1 op 1 vergelijk kan doen. De RSX is op zichzelf net zo snel als 2 7800 GT's, maar juist in het design gekoppeld aan de Cell, de EIB-bus, de EI-bus en het XDR-mem geeft het geheel andere toepassingen en mogelijkheden, waardoor het kijken naar standaard benchmarkjes op je PC van een SLI 6800U weer totaal niet representatief is. Is gewoon totaal niet te vergelijken, en als je dat niet snapt dan heeft het niet eens zin om erover te lullen.
Die bandbreedte van het voetbal hoor je ook niet te merken aangezien ze een gedeelte van je internetverbinding hebben gereserveerd voor deze uitzendingen. Dus je kan nooit met je pc de volle 20Mbit benuttenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet in welke resolutie Versatel/Tele2 dat voetbal uitzendt (ik denk gewoon 480i), maar dat ziet er perfect uit hier en het kost niet echt veel bandbreedte.
Even denken..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef LuukBes het volgende:
De RSX is op zichzelf net zo snel als 2 7800 GT's
Volgens mij krijg je wel de volle 20Mbit als de decoder uit staat. Maar ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je nu al makkelijk hoge kwaliteit beeld via internet kunt streamen. Als je de hele 20Mbit zou gebruiken zou je dat ook wel in HD-kwaliteit goed moeten kunnen, lijkt mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Die bandbreedte van het voetbal hoor je ook niet te merken aangezien ze een gedeelte van je internetverbinding hebben gereserveerd voor deze uitzendingen. Dus je kan nooit met je pc de volle 20Mbit benutten
Zolang dit soort texten van een Tzatziki-saus-allochtoon komen die Charisteas een topper vindt, weten we weer meteen hoeveel verstand jij ervan hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou hem eens in VBL moeten zien.
Jos Brink heeft nog meer verstand van voetbal.
Ik heb hem nooit een topper gevonden op basis van z'n voetbalkwaliteiten, maar hij is imo een topper omdat hij mijn land Europees kampioen maakte.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zolang dit soort texten van een Tzatziki-saus-allochtoon komen die Charisteas een topper vindt, weten we weer meteen hoeveel verstand jij ervan hebt.
De enige echte club in ROTterdam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef H.Flick het volgende:
SP AR TA!
Ontzettende flame-dombo ook jij he. Die oude uitspraak is destijds gedaan op basis van alpha-kits die op de E3 draaide, die liepen idd op 2 6800U's. Over de RSX heeft Nvidia's boss nog geen concrete performance-cijfers gegeven, dat zal pas de komende maand gebeuren door Sony. 2 7800Gt's zijn trouwens niet veel sneller als 2 6800U's, dus waar maak je je druk om, domme Griek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even denken..
De baas van NVIDIA die zegt dat de RSX iets sneller is dan 2 6800 Ultra's samen, of een of andere nobody die denkt alle wijsheid in pacht te hebben..
Lastig kiezen hoor wie ik nou moet geloven....
Of vind je dat de NVIDIA baas ook niet weet waar ie het over heeft,
.
Jezus, kneus. Je triestheid kent echt geen grenzen he?
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale afquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je wel de volle 20Mbit als de decoder uit staat. Maar ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je nu al makkelijk hoge kwaliteit beeld via internet kunt streamen. Als je de hele 20Mbit zou gebruiken zou je dat ook wel in HD-kwaliteit goed moeten kunnen, lijkt mij.
welke meet-methode gebruik je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale af
http://www.speedtest.nl/quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welke meet-methode gebruik je?
idd, ik heb stage gelopen bij het bedrijf achter speedtest, en het is een leuke indicator, maar verre van solide. Des te opvallender dat bijv de consumentenbond er gebruik van maakt voor testen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/quote:"From Software producer Masanori Takeuchi, who's been working on Enchant Arm, a role-playing game slated to be an Xbox 360 launch title, said developers will also be running into issues of storage space in the next generation. While the Xbox 360 is a next-generation console, Microsoft decided to equip it with a normal DVD reader rather than give it HD-DVD or Blu-ray reading capabilities.
"The volume of data in Enchant Arms won't fit into a single DVD. It's an RPG, so we're thinking it would be inevitable that we release it on two discs," says Takeuchi. "But to be honest, that's even looking grim.
Nou volgens mij niet, ik haal bv met MS-servers bijna dezelfde speed als lokaal bij Versatel. Die HDTV trailers van de MS-site zijn ook rond de 100MB en dat is een leuke test.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halen
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 discquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordtwegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordt wegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 disc![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=323&products_id=8003"e:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.
Als dat wel zo is (links plz), hebben ze flink liggen korten op hun originele game-grootte die ze uitspreken in het interview.
quote:Usually ships within 24 hours
hier:quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.
Als dat wel zo is (links plz), hebben ze flink liggen korten op hun originele game-grootte die ze uitspreken in het interview.
Famitsu heeft al een review. Het is geen geweldig spel (kreeg geloof ik een 7), maar hij is er dus wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.lik-sang.com/info.php?category=323&products_id=8003&
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
hier:
http://www.joystiq.com/20(...)-one-disc-after-all/
klaar?
Nee, als een game nog niet uit is staat er op Lik Sang wanneer ie verwacht wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...
Nee bij Lik-sang staat er bij een preorderquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...
quote:Pre-Order, ships when stock arrives (Feb 23, 2006)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.
Now that's a firstquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
LuukBes, je maakt jezelf wel belachelijk hier hoor
Wat een conclusiequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.
en sinds wanneer bepaalt het cijfer van een review de grootte van het spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
nee en daarom zijn beide spellen waar jij het over hebt ook uitgekomen op 1 disc, dat zegt toch wel genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ik quote alleen 2 devvers die niet tevreden zijn over DVD9, live with it. Het zijn hun woorden. Alsof hun niet weten hoe je moet compressen als devver, dus die optie heeft men heus wel overwogen tijdens het interview.
Blijkbaar niet, anders krijg je het echt niet voor elkaar om een 3 disc game op 1 dvd te proppen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ik quote alleen 2 devvers die niet tevreden zijn over DVD9, live with it. Interviews zijn gegeven in de allerlaatse fase van de game-ontwikkeling, ze zijn inmiddels uitgebracht kennelijk.
Het zijn hun woorden. Alsof hun niet weten hoe je moet compressen als devver, dus die optie heeft men heus wel overwogen tijdens het interview.
Tof, DOA4 is maar 2300MB, dus idd DVD9 is veels te kleinquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef Tain het volgende:
Nog leuker DOA4 schijnt op een DVD5 te staan
en het schijnt dat Oblivion maar 900 Mb groot isquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Tof, DOA4 is maar 2300MB, dus idd DVD9 is veels te klein
ik ben geen Japannerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
en het schijnt dat Oblivion maar 900 Mb groot is
dus die grote discs heb je alleen nodig voor HD-filmpjes waar de japanners zo gek op zijn
DOA4 -interview wordt ook niet gezegd dat ze DOA4 niet erop krijgen. Lezen. De zijn gewoon voor de toekomst niet tevreden. En die ander game was kennelijk vele groter bedoeld, paar maandjes terug tenminste nog wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef kepler het volgende:
[..]
nee en daarom zijn beide spellen waar jij het over hebt ook uitgekomen op 1 disc, dat zegt toch wel genoeg
er is ook ooit een stukje geweest over dat DVD9 genoeg is voor ook deze generatie (sommige games zullen op meerdere schijfjes komen, maar dat is vooral door filmpjes). De compressie-technieken verbeteren ook heel erg snel, dus ik zie nog steeds geen groot probleem met DVD9. Zeker niet als er een 2-speed BR in de PS3 komt....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
DOA4 -interview wordt ook niet gezegd dat ze DOA4 niet erop krijgen. Lezen. De zijn gewoon voor de toekomst niet tevreden. En die ander game was kennelijk vele groter bedoeld, paar maandjes terug tenminste nog wel.
Het is trouwens algemeen bekend dat games tijdens en tegen het eind van de ontwikkeling worden gestript van allerlei zaken. Niks nieuws. Als van bovenaf knopen doorgehakt worden dat een game snel uitgebracht moet worden en deadlines naderen, begint het knipwerk.
Downgraden van resolutie's van filmpjes en textures om space te saven is trouwens een van de makkelijkste en snelste manieren zonder al te veel werk. Dat kan desnoods allemaal op het laatst beslist worden als men niet wil dat meerdere dure DVD9's gebruikt moeten worden.
Ja... dankzij hem begin zelfs ìk een hekel te krijgen aan Sony-fanboys!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
LuukBes, je maakt jezelf wel belachelijk hier hoor
Ik vond de Sony fanboys okay op fok, nu stoor ik me gewoon aan alle fanboys hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... dankzij hem begin zelfs ìk een hekel te krijgen aan Sony-fanboys!
Daar is dit niet echt het topic voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
OK, tijd voor een heel ander onderwerp; wat vinden jullie van Miss Lara Croft 2006?
[afbeelding]
het was ook meer een poging om het gescheld heen en weer te stoppen. Een lekker wijf wil daar meestal voor zorgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is dit niet echt het topic voor
De PS3 zèlf is er in ieder geval op voorbereid met z'n 3 gigabit ethernet poorten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dan was er ook nog iemand die zei dat ze je misschien wel kon downloaden
Een film van 30gb haal je ook zo ff binnen natuurlijk
Er zit anders wel een limiet aan compressie, en die is met de huidige uitontwikkelde codecs al behoorlijk aan die limiet. Er is echt geen magical-codec in aankomst die een 700MB Xvid film van een 4.5 GB Mpeg2 DVD straks een 200MB Xvid-2 film maakt ofzo. Niet zonder zwaar kwaliteitsverlies.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
er is ook ooit een stukje geweest over dat DVD9 genoeg is voor ook deze generatie (sommige games zullen op meerdere schijfjes komen, maar dat is vooral door filmpjes). De compressie-technieken verbeteren ook heel erg snel, dus ik zie nog steeds geen groot probleem met DVD9. Zeker niet als er een 2-speed BR in de PS3 komt....
enig idee hoe snel je tegenwoordig 30 GB binnenhaalt op een standaard ADSL-abo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dan was er ook nog iemand die zei dat ze je misschien wel kon downloaden
Een film van 30gb haal je ook zo ff binnen natuurlijk
"2,5".quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef LuukBes het volgende:
PS3 krijgt trouwens wellicht ergens rond de 2.5x BR drive qua speed, want devvers hebben te horen gekregen dat ze zich moeten richten op 10x DVD-readspeed. 2x BR = 9 MB/s, en dat is minder dan 10x DVD (dat volgens mij ergens tussen de 10 en 15 MB/s is).
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Er zit anders wel een limiet aan compressie, en die is met de huidige uitontwikkelde codecs al behoorlijk aan die limiet. Er is echt geen magical-codec in aankomst die een 700MB Xvid film van een 4.5 GB Mpeg2 DVD straks een 200MB Xvid-2 film maakt ofzo. Niet zonder zwaar kwaliteitsverlies.
Het H.264 gebeuren sluit gewoon aan op het divx/xvid gebeuren qua compressieverhoudingen (gemiddeld 1 op 4), 20GB HDTV-film gaat in H264 terug naar 5 tot tot 10 GB afhankelijk van de kwaliteit die je wil. Ik denk dat dat DVD9 op termijn met hi-res textures en veel CG in games wel ten kostte gaat van gamecontent. Heb totnutoe ook nog geen super-hi-res games gezien op de 360. Men claimt 720P, maar dat zegt alles over scherm-res niet over texture-res. Ben benieuwd hoeveel GoW zal beslaan aan capaciteit, een game die wel echt zeer hi-res texturelandschap heeft.
juist, en de developers voor de Xbox 360 klagen nu al dat 12speed eigenlijk te langzaam is. Willen er veel games op Blu-Ray uitkomen dan moet er minstens 4speed in de PS3 komen, wat erg duur zal zijnquote:PS3 krijgt trouwens wellicht ergens rond de 2.5x BR drive qua speed, want devvers hebben te horen gekregen dat ze zich moeten richten op 10x DVD-readspeed. 2x BR = 9 MB/s, en dat is minder dan 10x DVD (dat volgens mij ergens tussen de 10 en 15 MB/s is).
Jammer genoeg is de gemiddelde internet-snelheid in Nederland niet ècht representatief voor de gemiddelde internet-snelheid wereldwijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
enig idee hoe snel je tegenwoordig 30 GB binnenhaalt op een standaard ADSL-abo?
die game maakte geen gebruik van compressie, maar van standaard DirectX instructies om beelden te genereren.quote:er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
of een DVD-RW BR-RWquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de gemiddelde internet-snelheid in Nederland niet ècht representatief voor de gemiddelde internet-snelheid wereldwijd.
Daarbij mogen ze wel een héle grote harde schijf meeleveren als je meer dan 2 films op wilt kunnen slaan evenals andere content.
Jammer dat de game poeptraag is en gewoon DX9 libraries gebruiktquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef kepler het volgende:
[..]
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
en er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
je moet wat neertellen, maar dan heb je ook watquote:
Nou... liever een BD-lezer met hoge snelheid dan een BD-brander.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
je moet wat neertellen, maar dan heb je ook wat
het gaat om het ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat de game poeptraag is en gewoon DX9 libraries gebruikt
Ik wacht het nog effe af. Trouwens... morgen begint die TGS al. Hópelijk komen we het dan zeker te weten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed Playstation Hub..
Ik had liever PSN gehad, Playstation Network. Das veel toffer
Het is gewoon een hele andere techniek, eigenlijk gewoon niet vergelijkbaar met "normale" games. Bij die game zaten volgens mij niet eens textures, omdat die gegenereerd werden door DirectX ofzo.quote:
dan gaat het nog steeds om het ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele andere techniek, eigenlijk gewoon niet vergelijkbaar met "normale" games. Bij die game zaten volgens mij niet eens textures, omdat die gegenereerd werden door DirectX ofzo.
quote:
En toen stopte ik al met lezen.quote:According to well-placed industry sources
Dat heeft idd weinig met compressie te maken, maar met het type programmeren en cachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef kepler het volgende:
[..]
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
en er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1111&Itemid=35quote:"Unreal Tournament was 6GB compressed. Next Generation games are going to be 20GB plus, and how we're going to fit them on DVD9's I don't know, they'll probably be a few of them. On the PS3, we're going to be using the majority of the space on those Blu-ray disks. So, online isn't really the best option in some instances. Downloading 30GB isn't really feasible. "
Ach... dat is (helaas) de normaalste zaak hier in de PS3-topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef LuukBes het volgende:
...een vaag artikel van een vage website vol met fouten die het weer beter weet.
ok, ik wist niet dat dat artikel allang 'gekraakt' was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat heeft idd weinig met compressie te maken, maar met het type programmeren en cachen.
Kan je ook amper een game noemen zonder volwaardige maps, textures, levels, models, physics, sound etc.
Dude van Epic, Mark Rein, een half jaartje geleden (ging over online distributie van games):
[..]
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1111&Itemid=35
En dat artikel van jou is trouwens al best vaak op forums getackled voor zijn foutieve cijfers (hij heeft het zelfs al meerdere malen ge-edit). Is een hoax. De raw-dumps van de mod-scene zouden te groot zijn volgens die schrijver, zijn kleinere game-sizes zouden kloppen. Niks van waar zo schijnt, die 360-game dumps zijn bijna allemaal 1 op 1 copien waar de content ook nog compressed is. Dus 7 tot 8 GB voor Condemned, Madden en DOA4, en niet rond de 4 GB zoals dat artikel zegt. Maar goed, nu al 3 devvers gequote die kritisch zijn over DVD9, en jij komt met een vaag artikel van een vage website vol met fouten die het weer beter weet. Ik weet wel wie ik serieuzer moet nemen.
Omdat de data-overdracht niet snel genoeg zal zijn voor games die een hoge data-overdracht vereisen bedoel je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef kepler het volgende:
ok, ik wist niet dat dat artikel allang 'gekraakt' was.
toch denk ik dat DVD voorlopig wel genoeg zal zijn, en al komen er een paar games op meerdere DVD's uit dan is dat nog steeds geen groot probleem. Als er een 2-speed BR in de PS3 zal zitten dan zullen ook voor de PS3 de meeste games op DVD uitkomen omdat de data-overdracht via BluRay niet snel genoeg zal zijn...
Nee, die hele gedachte komt eigenlijk voort uit een discussie (die al twee keer gevoerd is) in de PS3-topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef LuukBes het volgende:
Is me ook veel te makkelijk om te roepen dat BR 2x per defintie te weinig is. Komt dat ook weer uit zo'n hoek zoals dat artikel ? Of van Major Nelson en consorten.
Mee eens.quote:Ligt idd maar net aan het type game en in hoeverre je live-streaming nodig hebt vanaf DVD/BR, en hoe goed je dit kan optimaliseren. Op de PS2 heeft Naughty Dog een geniaal stream-systeem voor elkaar weten te boksen met zijn Jak serie, die heel knap alles streamed. Hun systeem is vele malen beter dan wat Rockstar met GTA heeft, en veruit het beste ontwikkeld op de PS2.
Ach er zijn inderdaad genoeg games die het wel redden zonder al te hoge data-streaming rates. (racegames en fighters streamen helemaal niet, behalve muziek). Maar toch verwacht ik de komende generatie steeds meer free-roaming games en dan is een hoge data-overdracht toch wel welkom.quote:Wordt volgens mij nog door Sony gelicensed aan derden. Dat zijn in ieder geval allebei free-roaming games met open maps. Maar er zijn ook genoeg games die zich in een striktere omgeving afspelen zonder de noodzaak van stream-on-demand. Det vergt weer heel andere eisen. Als je een God of War map hebt die alles in de 512MB propt en pas na het level weer access zoekt richting BR, dan zie ik dat niet als storend zolang de laadtijden binnen de perken zijn. Zo is het nu ook zo vaak met games als RE4 en GoW, en die hebben toch geen lage cijfers.
Dat zag ik toen op TV, dat vond ik echt briljant gevonden eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop dat alle spellen dezelfde verslavingsfactor krijgen als Vib Ribbon, briljant hoe ze dat voor elkaar kregen.
sterker nog, elke muziekCD ter wereld is bruikbaar. Als je hem supermoeilijk wilt maken, kan ik Prodigy Fat of The Land aanbevelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:05 schreef pkwarts het volgende:
Dat spel was ook zo complex dat je de CD er gewoon uit kon halen om je eigen muziek CD erin te doen
Ja, ik ben nu ook nog op zoek naar een paar PS1 spellen die ik nergens meer kan vinden. En dan zou zo'n service wel handig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef Retuobak het volgende:
Heb je gelijk in, maar zo'n downloadservice zou wel lekker makkelijk zijn, voor als je de games nog niet hebt
.
Nou... niet alles.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen komen we hopelijk alles te weten![]()
[Beetje off-topic] Weet je... ik bedenk me ineens dat Vib-Ribbon nou echt zo'n spel is welke ik op de PSP wil zien! Waarbij je gewoon MP3's/AAC's gebruiken die op je memory stick staan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop dat alle spellen dezelfde verslavingsfactor krijgen als Vib Ribbon, briljant hoe ze dat voor elkaar kregen.
Niet eens zo'n slecht idee, maar dan nog heb ik het liever als download op de PS3quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef P-Style het volgende:
[Beetje off-topic] Weet je... ik bedenk me ineens dat Vib-Ribbon nou echt zo'n spel is welke ik op de PSP wil zien! Waarbij je gewoon MP3's/AAC's gebruiken die op je memory stick staan!
PSP kopen, "Ai meek special prais fur joe"quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee, maar dan nog heb ik het liever als download op de PS3. En dan maybe compatible met MP3tjes
. Met name omdat ik niet echt van plan ben een PSP te halen
.
Ruilen voor F.E.A.R.?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
PSP kopen, "Ai meek special prais fur joe"
Dus toch 2007quote:SPOnG can reveal that Sony currently plans to launch the PlayStation 3 into Europe in March of 2007, some 12 months or so behind what some optimistic gamers had hoped for.
Let us be clear, we have no lead as to when the new machine will be launched in Japan or the US (recent reports suggest September), though the date of March next year for Europe seems to be official Sony policy at time of press, disseminated to third-party developers, publishers and retail in the past week.
It would appear that Sony Computer Entertainment has briefed partners in all territories as to its launch plans in the last week, resulting no doubt in the series of leaks cropping up on-line. Our information comes from SCEE documentation leaked last week and independently corroborated by two publishing sources, a handful of developers and a leading pan-European retailer. The brief issued by Sony was, seemingly, too tempting a news piece not to leak, almost as soon as it was released.
As to how the European gaming community will react to the PlayStation 3 launching so late remains to be seen. A territory traditionally enduring the shitty end of the stick had its expectations lifted by Microsoft with the launch of the Xbox 360. The Revolution is also expected to ship across the globe with little delay between the expected Japanese debut and final European release. It looks certain that Sony will again ship its new machine a whopping six months after gamers in Japan have queued overnight in eager anticipation for day one gaming.
It is currently unknown when Sony plans on making public the briefs handed out over the past week, though it is expected that Japanese and US launch plans will be disclosed at E3, with the European date pushed back, as seen during the recent release of the PSP. The point to remember is that late launches have not hampered any SCEE release to date, so it makes perfect sense to establish a healthy userbase in Japan and The States while letting European expectation (desperation) build to ensure another massively successful launch.
We'd appreciate your thoughts in the forum below.
stiekem edittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus toch 2007.
.
.
P-Style..
Tis wel Spong natuurlijk..
quote:Sony remains closed-mouth about an official date, but Next Generation is reporting the PS3 will hit the market in September. The site also reports that the new PlayStation HUB will offer PS3 owners a lot of the same services Xbox Live provides, including demo downloading, online play and chat.
The HUB is suggested to be a subscriber service and will possibly offer delivery of all kinds of media, including music and movies. This would give Sony its own iTunes type service.
But, the real news here is the next-gen console release. Despite some posted Oct. 1 release dates for some major PS3 titles, Next Generation’s report says September is the month to watch for the console.
A launch games release schedule seen by our sources states a September launch. Although the schedule does not explicitly state a hardware launch date, nor a launch territory, we understand Japan and U.S will both see the machine in September.
Some in the industry have taken this as a lead to speculate that September 16 would be a launch date in Japan (a Saturday before a national holiday) followed by September 21 in the U.S. These dates are not confirmed and, as always, launch dates are subject to constant revision.
A spokesperson for SCEA said the company does not comment on rumors. However, we understand Sony is preparing to announce HUB some time in the next few weeks.
Spongquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus toch 2007.
.
.
P-Style..
ik moest gelijk aan P-style denkenquote:Anyone who does not expect a 2007 launch for PS3 in Europe is living in cloud cuckoo land.
cool, dan zijn weer extra verkopen voor de PS3. Alle kapperszaken willen wel zo'n ding hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:06 schreef Fliepke het volgende:
http://theconsolewars.blo(...)eye-toy-footage.html <- mijn japans is niet zo goed, maar is dit echt de ps3?
Leuke technologie dan
Ja maar, Sony zei in hun persbericht dat het 2006 zou worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef kepler het volgende:
whahaha
een opmerking op een ander forum (GAF):
[..]
ik moest gelijk aan P-style denken![]()
Nu is mijn Japans niet goed genoeg om het goed te kunnen volgen, maar er wordt met geen woord gerept over PS3 of Eyetoy, laat staan Sony. Die kerel vertelt bij mijn weten alleen maar over een nieuw electronisch speeltje dat een 3D-model maakt van je hoofd en die kan wijzigen terwijl je naar de monitor kijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:06 schreef Fliepke het volgende:
http://theconsolewars.blo(...)eye-toy-footage.html <- mijn japans is niet zo goed, maar is dit echt de ps3?
Leuke technologie dan
Nu ook het bericht van de TGS zelf.quote:PlayStation 3 not ready for release
Taipei, Taiwan - Sony says it is not ready to release the new PlayStation 3 video-game system just yet.
A top Sony executive says the consumer electronics giant has not decided when it will begin marketing the much awaited upgrade to the popular console. It's expected to be released this spring.
The managing director of Sony Computer Entertainment Asia tells reporters at the Taipei Game Show the company wants to be completely prepared when it begins selling PlayStation 3. He stops sort of saying when that will be.
Released late last year in the US, Microsoft's rival system, the X-box 360 debuts in Taiwan next month. Nintendo is also releasing a new console, called Revolution, this year.
The Sony executive says a major concern is counterfeiters and the company is working with governments to limit knock-offs.
Denk het.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
counterfeiters? ze bedoelen namaak-units?
Met counterfeits bedoelen ze imitatie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
zal ik de berichten over verkochte lege PS2-, Xbox-, en X360-dozen voor schofterige bedragen voor je opzoeken?
De lege console-dozen advertenties zijn ook best schofterig opgezet, maar gaat hier om de Popstation Portable en aanverwante artikelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
zal ik de berichten over verkochte lege PS2-, Xbox-, en X360-dozen voor schofterige bedragen voor je opzoeken?
Zodra dat hier of hier te lezen valt dan mogen jullie mij keihard uitlachen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus toch 2007.
.
.
P-Style..
Nee, dat is een Cell-demonstratie van Toshiba van alweer een aantal maanden geleden. Heeft niks met Sony, de PS3 of Eye-Toy te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:06 schreef Fliepke het volgende:
Leuke technologie dan
Is het leuk in Cloud Cuckoo Land?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zodra dat hier of hier te lezen valt dan mogen jullie mij keihard uitlachen.Maar tot die tijd...
[..]
Beetje raar stukje. Ik weet nou niet precies wàt die kerel nou probeert te vertellen. Eerst heeft 'ie het over 512MB ram in consoles, dan gaat het over high-level programmeer talen en dan sluit 'ie af met hoe hij verwacht dat de cores in Cell gebruikt gaan worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef kepler het volgende:
http://rattie.demon.co.uk/?p=43
stukje over het RAM in de PS3
Cloud Cuckoo Land is da place to be man!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het leuk in Cloud Cuckoo Land?.
100 miljoen consoles in 1 jaar? Is dat niet onmogelijk?quote:Sony expects strong PS3 shipments in 2006, may work with Microsoft
Sony expects to ship over 100 million PlayStation 3 (PS3) game consoles globally this year, according to Tetsuhiko Yasuda, Sony Computer Entertainment Asia’s corporate executive managing director and senior vice president of Asia. He also said Sony may work with Microsoft in the future.
Sony has not finalized the specific time frame for the PS3 launch, as well as pricing, he said. The company aims to launch the PS3 at the same time throughout Asia. However, not all the regions in the global market will see the same launch day, as the Internet infrastructures differ in each individual market, Yasuda said.
Sony has shipped over 100 million PS1game consoles and similar amount of the PS2 game console, with Taiwan and Hong Kong accounting for 10% of its PS2 sales in Asia, Yasuda indicated.
Sony does not regard Xbox as a competitor. Rather, the company may even consider working with Microsoft to develop games together, Yasuda noted.
The company is currently showcasing the PS3 at the Taipei Game Show (TGS) 2006, which is taking place from February 16-20.
Nou ja, ze mogen natuurlijk best samen een game ontwikkelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef Retuobak het volgende:
Sony + MS, not gonna happen. Mededingingsautoriteiten gaan dat never toestaan. Die 2 samen zou gewoon direct leiden tot een monopoly, Nintendo kan no way nog op tegen de gecombineerde kracht van die twee.
Ze kunnen best een JV beginnen ja. En volgens mij mag dat ook gewoon wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Retuobak het volgende:
Ze mogen best een game samen ontwikkelen ja, maar verwacht jij dat als ze dat doen dat het daarbij blijft? Zodra ze echt geen vijanden meer zijn en gaan samenwerken willen ze denk ik heel snel toe naar een joint venture.
MS ziet een verschuiving in de markt de komende jaren. Computers worden een steeds groter onderdeel van ons dagelijks leven en dat groeit nu uit het achterkamertje bij de mensen thuis steeds meer naar de huiskamer van mensen. Een logische stap om de huiskamer te veroveren is dan ook het maken van een console, want dan heb je je software en services tenminste al in die huiskamer staan. etc etcquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Retuobak het volgende:
Daar ben ik het zeer zeker niet mee eens, trouwens, ligt een console zo dicht tegen de PC OS markt aan dan volgens jou?
ligt wel dicht bij de mission-statement van Microsoft; "We just want the entire world hooked on Microsoft, that's all".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Retuobak het volgende:
Daar ben ik het zeer zeker niet mee eens, trouwens, ligt een console zo dicht tegen de PC OS markt aan dan volgens jou?
En Intel wil de hardware in die huiskamer hebben, en zolang MS, Sony en Nintendo Intel buitenspel zetten door voor IBM te gaan....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
MS ziet een verschuiving in de markt de komende jaren. Computers worden een steeds groter onderdeel van ons dagelijks leven en dat groeit nu uit het achterkamertje bij de mensen thuis steeds meer naar de huiskamer van mensen. Een logische stap om de huiskamer te veroveren is dan ook het maken van een console, want dan heb je je software en services tenminste al in die huiskamer staan. etc etc
Lijkt het me handiger als ze gewoon een beter product leveren voor een betere prijs, want dat is de enige overweging uiteraard. Het zal MS, sony en ninty natuurlijk aan hun reet roesten wie het levert als het maar werkt, veel geleverd kan worden en relatief goedkoop isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En Intel wil de hardware in die huiskamer hebben, en zolang MS, Sony en Nintendo Intel buitenspel zetten door voor IBM te gaan....
Intel hoeft maar één blik op de aandelenwaarde te werpen, en ze zijn weer dolgelukkig met MSquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Retuobak het volgende:
Intel is helemaal niet zo vriendelijk meer met MS, ze waren niet bepaald blij met de keus voor IBM voor de 360 en met het continue uitstel van Vista is Microsoft ook druk bezig een goed deel van de industrie tegen zich in het harnas aan het jagen. Reken er maar op dat als Intel echt de console markt in stapt dat ze dat doen in een joint venture met een bedrijf dat goed software kan leveren en dat geld heeft, een Vivendi Universal bijvoorbeeld zou niet geheel onwaarschijnlijk zijn. VUG wil de laatste tijd behoorlijk uitbreiden en heeft zelfs al geprobeerd EA aan te kopen, dat zou opzich prima aansluiten met een eigen platform. En toen MS in het console-avontuur stapte waren ze een stuk kleiner als publisher dan VUG nu, dus het is zeer zeker wel te doen.
Oh dat is wel waar, maar als ze heel slim zijn maken ze de consoles zoooo enorm krachtig dat de emulator pist op die meuk die we nu krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Retuobak het volgende:
Jammer alleen dat backwards compatibility ook mee zal spelen, de keus voor IBM de volgende generatie weer is een stuk makkelijker als je daardoor makkelijk de vorige generatie kunt emuleren.
Barbe Horse Adventures werkt toch. De rest heb je niet nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt de console nog zo krachtig maken, maar we zien met de Xbox 360 en Xbox wel dat backwards compatibility behoorlijk kut kan gaan.
Nou volgens mij ligt dat onder andere aan het feit dat de heren nogal gerusht hebben en na de release meteen maar een hele lange vakantie hebben genomen. Ik heb er wel vertrouwen in dat dat nog gaat verbeteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt de console nog zo krachtig maken, maar we zien met de Xbox 360 en Xbox wel dat backwards compatibility behoorlijk kut kan gaan.
quote:A day before Satoru Iwata takes the stand to deliver his keynote address, it has been confirmed that Sony Computer Entertainment Worldwide Studios President Phil Harrison will be on the scene to represent Sony's interests by delivering his own speech entitled "PlayStation 3: Beyond the Box".
According the the GDC website, Harrison's address is set to "focus on the new creative, technical, and business opportunities provided by the arrival of PlayStation 3", a console that has been kept almost completely under wraps since its huge impact premiere at last year's E3 convention.
It seems the covers are now ready to come to come off, to some degree at least. Jamil Moledina, director of GDC had this to say about Harrison's involvement in the conference, "His discussion will answer many questions developers have for Sony at this stage before the impending PS3 launch." I'd take that as a good sign that we'll hear some pretty intriguing stuff about Sony's console.
This years GDC is sure to be one of the more interesting conferences of the year with Nintendo and now Sony presenting themselves with potentially info rich speeches. Hopefully, what the two main players have to say will satisfy the many thousands of info hungry gamers hanging onto every scrap of info they can find. Let's hope it's at least enough to whet our appetites during the long wait until E3.
Wie niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL INGAME BEELDEN ZIEN GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pleurt op met toespraken, persberichten en beloftes. Show me the games! Show me the machine! Show me the MONEY!
sorry, het gaat wel weer nu
Ja ik snap de strategie niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hebt wel een punt.
This is getting really old, really fast..
We zitten nog geen 2 maanden voor de beoogde launch.
Playstations hebben iedere generatie totaal van elkaar afwijkende hardware gehad en zijn allemaal backward compatible (op de PS1 na natuurlijk).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Retuobak het volgende:
Jammer alleen dat backwards compatibility ook mee zal spelen, de keus voor IBM de volgende generatie weer is een stuk makkelijker als je daardoor makkelijk de vorige generatie kunt emuleren.
Wáren er maar persberichten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL INGAME BEELDEN ZIEN GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pleurt op met toespraken, persberichten en beloftes. Show me the games! Show me the machine! Show me the MONEY!
sorry, het gaat wel weer nu
die is platgeëfvijfdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:55 schreef mustisuc het volgende:
het word gepresenteerd op de taipei game show.. wanneer dan??
De site van de TGS doet het ook al niet meer![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geloof dat er al bevestigd was dat er ook op deze show geen fuck aan nieuwe dingen wordt gepresenteerd.
Helaars.
Dat kan nog wel even duren dus...quote:HD DVD and Blu-ray delayed again, as AACS is pushed back
Remember all of the positioning about which next-generation optical format would hit the market first? Forget about it. It now appears that both formats will hit the market at the same time, because delays in the security specification that they both share have left everyone—device manufacturers, movie studios, and the leaders of the respective formats—in a holding pattern. The final specification of the Advanced Access Content System (AACS) has been delayed again, meaning that the final specifications needed to produce HD DVD and Blu-ray products still sits off in the undetermined future.
According to a report at Heise online, the members of the AACS licensing authority could not agree on a final specification last week. The hold up must infuriate HD DVD backers, because the last sticking point apparently only applies to the Blu-ray specific BD+ anti-piracy measure. BD+ is part of Blu-ray's "we have more protection than you" approach to appeasing the studios.
When Blu-ray announced their additional protection measures in August of last year, it was largely thought that the extra lockdown was there to woo content owners, especially FOX. BD+ is a dynamic encryption scheme that allows for changing encryption schemes midstream. Should the encryption be cracked, the Blu-ray Disc group can update the encryption scheme and put it on all new discs, thus preventing a single crack from opening up the entire BD spec for the duration of its lifetime. The lack of a dynamic encryption model is what made DeCSS so disastrous in the industry's eyes: once CSS was cracked, all DVDs from then on were crackable. AACS attempts to deal with this problem, but Blu-ray's members believed that additional protection was necessary.
This particular delay could push the Spring 2006 launches of HD DVD and Blu-ray back by a month or more. HD DVD drives were going to hit US stores in March, while Blu-ray players where expected as early as April.
Bron
Maar het begint wel een klucht te worden hoor dat hele blu ray en hddvdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, ik ben allang blij dat je inmiddels zo ver bent om te geloven dat de lente niet gehaald wordt..
waar twee vechten om een been...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maar het begint wel een klucht te worden hoor dat hele blu ray en hddvd
Ja, en aangezien het wsl ook niet echt nut heeft voor spellen had ik het prima gevonden als de ps3 gewoon met normale dvd was uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maar het begint wel een klucht te worden hoor dat hele blu ray en hddvd
HOLODISCS!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]
waar twee vechten om een been...
alhoewel ik nog niet kan zien wie de derde is
quote:Jen-Hsun Huang, CEO, said that he couldn't talk about the schedule for the PlayStation 3. He said that Nvidia's RSX graphics chip for the PS 3 is done and the company has production silicon for it.
However, since Nvidia won't be collecting royalties on the chip this quarter, that suggests that Sony isn't going to be producing machines during the months that close at the end of April, 2006. That suggests that Sony won't be shipping the PS 3 anytime soon, despite its comment last May that it would ship in the spring of 2006.
Met HD TV toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik baal trouwens nu wel, als P-Style geen meester-bluffer was had ik nu een gratis PS3 in het vooruitzicht gehad
dat ging toch over de Europa-launch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik baal trouwens nu wel, als P-Style geen meester-bluffer was had ik nu een gratis PS3 in het vooruitzicht gehad
Zelfs dan nog is er niets aan het handje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Zou Nintendo dan nog zelfs Sony de pas afsnijden?
Nou, het punt is dat het hier om de AACS beveiliging gaat die op zowel Blu-Ray als HD-DVD komt. Iets waar beide kampen last van hebben en niet zozeer iets dat met de strijd tùssen de kampen te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef kepler het volgende:
waar twee vechten om een been...
alhoewel ik nog niet kan zien wie de derde is
Maar niemand durfde de weddenschap met me aan te gaan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
Dat ook, welke overigens nog stééds in 2006 kan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef kepler het volgende:
dat ging toch over de Europa-launch?
Wie weet doen ze japan, amerika en europa wel vlak achter elkaar aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef P-Style het volgende:
Dat ook, welke overigens nog stééds in 2006 kan plaatsvinden.
dat bedoel en misschien heeft een derde daar geen last van, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, het punt is dat het hier om de AACS beveiliging gaat die op zowel Blu-Ray als HD-DVD komt. Iets waar beide kampen last van hebben en niet zozeer iets dat met de strijd tùssen de kampen te maken heeft.
Als het een medium is om HD-filmmateriaal weer te geven dan zal een derde daar ook last van hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef kepler het volgende:
dat bedoel en misschien heeft een derde daar geen last van, maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |