De enige echte club in ROTterdam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef H.Flick het volgende:
SP AR TA!
Ontzettende flame-dombo ook jij he. Die oude uitspraak is destijds gedaan op basis van alpha-kits die op de E3 draaide, die liepen idd op 2 6800U's. Over de RSX heeft Nvidia's boss nog geen concrete performance-cijfers gegeven, dat zal pas de komende maand gebeuren door Sony. 2 7800Gt's zijn trouwens niet veel sneller als 2 6800U's, dus waar maak je je druk om, domme Griek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even denken..
De baas van NVIDIA die zegt dat de RSX iets sneller is dan 2 6800 Ultra's samen, of een of andere nobody die denkt alle wijsheid in pacht te hebben..
Lastig kiezen hoor wie ik nou moet geloven....
Of vind je dat de NVIDIA baas ook niet weet waar ie het over heeft,
.
Jezus, kneus. Je triestheid kent echt geen grenzen he?
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale afquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je wel de volle 20Mbit als de decoder uit staat. Maar ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je nu al makkelijk hoge kwaliteit beeld via internet kunt streamen. Als je de hele 20Mbit zou gebruiken zou je dat ook wel in HD-kwaliteit goed moeten kunnen, lijkt mij.
welke meet-methode gebruik je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale af
http://www.speedtest.nl/quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welke meet-methode gebruik je?
idd, ik heb stage gelopen bij het bedrijf achter speedtest, en het is een leuke indicator, maar verre van solide. Des te opvallender dat bijv de consumentenbond er gebruik van maakt voor testen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/quote:"From Software producer Masanori Takeuchi, who's been working on Enchant Arm, a role-playing game slated to be an Xbox 360 launch title, said developers will also be running into issues of storage space in the next generation. While the Xbox 360 is a next-generation console, Microsoft decided to equip it with a normal DVD reader rather than give it HD-DVD or Blu-ray reading capabilities.
"The volume of data in Enchant Arms won't fit into a single DVD. It's an RPG, so we're thinking it would be inevitable that we release it on two discs," says Takeuchi. "But to be honest, that's even looking grim.
Nou volgens mij niet, ik haal bv met MS-servers bijna dezelfde speed als lokaal bij Versatel. Die HDTV trailers van de MS-site zijn ook rond de 100MB en dat is een leuke test.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halen
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 discquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordtwegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordt wegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 disc![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=323&products_id=8003"e:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.
Als dat wel zo is (links plz), hebben ze flink liggen korten op hun originele game-grootte die ze uitspreken in het interview.
quote:Usually ships within 24 hours
hier:quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.
Als dat wel zo is (links plz), hebben ze flink liggen korten op hun originele game-grootte die ze uitspreken in het interview.
Famitsu heeft al een review. Het is geen geweldig spel (kreeg geloof ik een 7), maar hij is er dus wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.lik-sang.com/info.php?category=323&products_id=8003&
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
hier:
http://www.joystiq.com/20(...)-one-disc-after-all/
klaar?
Nee, als een game nog niet uit is staat er op Lik Sang wanneer ie verwacht wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...
Nee bij Lik-sang staat er bij een preorderquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Reviews? Usually ships etc, staat bij elke pre-order...
quote:Pre-Order, ships when stock arrives (Feb 23, 2006)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.
Now that's a firstquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
LuukBes, je maakt jezelf wel belachelijk hier hoor
Wat een conclusiequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het cijfer en het matige spel bevestigt het vermoeden dat ze flink hebben liggen downgraden in gfx en gamecontent.
en sinds wanneer bepaalt het cijfer van een review de grootte van het spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
nee en daarom zijn beide spellen waar jij het over hebt ook uitgekomen op 1 disc, dat zegt toch wel genoegquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ik quote alleen 2 devvers die niet tevreden zijn over DVD9, live with it. Het zijn hun woorden. Alsof hun niet weten hoe je moet compressen als devver, dus die optie heeft men heus wel overwogen tijdens het interview.
Blijkbaar niet, anders krijg je het echt niet voor elkaar om een 3 disc game op 1 dvd te proppen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ik quote alleen 2 devvers die niet tevreden zijn over DVD9, live with it. Interviews zijn gegeven in de allerlaatse fase van de game-ontwikkeling, ze zijn inmiddels uitgebracht kennelijk.
Het zijn hun woorden. Alsof hun niet weten hoe je moet compressen als devver, dus die optie heeft men heus wel overwogen tijdens het interview.
Tof, DOA4 is maar 2300MB, dus idd DVD9 is veels te kleinquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef Tain het volgende:
Nog leuker DOA4 schijnt op een DVD5 te staan
en het schijnt dat Oblivion maar 900 Mb groot isquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Tof, DOA4 is maar 2300MB, dus idd DVD9 is veels te klein
ik ben geen Japannerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef kepler het volgende:
[..]
en het schijnt dat Oblivion maar 900 Mb groot is
dus die grote discs heb je alleen nodig voor HD-filmpjes waar de japanners zo gek op zijn
DOA4 -interview wordt ook niet gezegd dat ze DOA4 niet erop krijgen. Lezen. De zijn gewoon voor de toekomst niet tevreden. En die ander game was kennelijk vele groter bedoeld, paar maandjes terug tenminste nog wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef kepler het volgende:
[..]
nee en daarom zijn beide spellen waar jij het over hebt ook uitgekomen op 1 disc, dat zegt toch wel genoeg
er is ook ooit een stukje geweest over dat DVD9 genoeg is voor ook deze generatie (sommige games zullen op meerdere schijfjes komen, maar dat is vooral door filmpjes). De compressie-technieken verbeteren ook heel erg snel, dus ik zie nog steeds geen groot probleem met DVD9. Zeker niet als er een 2-speed BR in de PS3 komt....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
DOA4 -interview wordt ook niet gezegd dat ze DOA4 niet erop krijgen. Lezen. De zijn gewoon voor de toekomst niet tevreden. En die ander game was kennelijk vele groter bedoeld, paar maandjes terug tenminste nog wel.
Het is trouwens algemeen bekend dat games tijdens en tegen het eind van de ontwikkeling worden gestript van allerlei zaken. Niks nieuws. Als van bovenaf knopen doorgehakt worden dat een game snel uitgebracht moet worden en deadlines naderen, begint het knipwerk.
Downgraden van resolutie's van filmpjes en textures om space te saven is trouwens een van de makkelijkste en snelste manieren zonder al te veel werk. Dat kan desnoods allemaal op het laatst beslist worden als men niet wil dat meerdere dure DVD9's gebruikt moeten worden.
Ja... dankzij hem begin zelfs ìk een hekel te krijgen aan Sony-fanboys!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
LuukBes, je maakt jezelf wel belachelijk hier hoor
Ik vond de Sony fanboys okay op fok, nu stoor ik me gewoon aan alle fanboys hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... dankzij hem begin zelfs ìk een hekel te krijgen aan Sony-fanboys!
Daar is dit niet echt het topic voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
OK, tijd voor een heel ander onderwerp; wat vinden jullie van Miss Lara Croft 2006?
[afbeelding]
het was ook meer een poging om het gescheld heen en weer te stoppen. Een lekker wijf wil daar meestal voor zorgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is dit niet echt het topic voor
De PS3 zèlf is er in ieder geval op voorbereid met z'n 3 gigabit ethernet poorten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dan was er ook nog iemand die zei dat ze je misschien wel kon downloaden
Een film van 30gb haal je ook zo ff binnen natuurlijk
Er zit anders wel een limiet aan compressie, en die is met de huidige uitontwikkelde codecs al behoorlijk aan die limiet. Er is echt geen magical-codec in aankomst die een 700MB Xvid film van een 4.5 GB Mpeg2 DVD straks een 200MB Xvid-2 film maakt ofzo. Niet zonder zwaar kwaliteitsverlies.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
er is ook ooit een stukje geweest over dat DVD9 genoeg is voor ook deze generatie (sommige games zullen op meerdere schijfjes komen, maar dat is vooral door filmpjes). De compressie-technieken verbeteren ook heel erg snel, dus ik zie nog steeds geen groot probleem met DVD9. Zeker niet als er een 2-speed BR in de PS3 komt....
enig idee hoe snel je tegenwoordig 30 GB binnenhaalt op een standaard ADSL-abo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dan was er ook nog iemand die zei dat ze je misschien wel kon downloaden
Een film van 30gb haal je ook zo ff binnen natuurlijk
"2,5".quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef LuukBes het volgende:
PS3 krijgt trouwens wellicht ergens rond de 2.5x BR drive qua speed, want devvers hebben te horen gekregen dat ze zich moeten richten op 10x DVD-readspeed. 2x BR = 9 MB/s, en dat is minder dan 10x DVD (dat volgens mij ergens tussen de 10 en 15 MB/s is).
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Er zit anders wel een limiet aan compressie, en die is met de huidige uitontwikkelde codecs al behoorlijk aan die limiet. Er is echt geen magical-codec in aankomst die een 700MB Xvid film van een 4.5 GB Mpeg2 DVD straks een 200MB Xvid-2 film maakt ofzo. Niet zonder zwaar kwaliteitsverlies.
Het H.264 gebeuren sluit gewoon aan op het divx/xvid gebeuren qua compressieverhoudingen (gemiddeld 1 op 4), 20GB HDTV-film gaat in H264 terug naar 5 tot tot 10 GB afhankelijk van de kwaliteit die je wil. Ik denk dat dat DVD9 op termijn met hi-res textures en veel CG in games wel ten kostte gaat van gamecontent. Heb totnutoe ook nog geen super-hi-res games gezien op de 360. Men claimt 720P, maar dat zegt alles over scherm-res niet over texture-res. Ben benieuwd hoeveel GoW zal beslaan aan capaciteit, een game die wel echt zeer hi-res texturelandschap heeft.
juist, en de developers voor de Xbox 360 klagen nu al dat 12speed eigenlijk te langzaam is. Willen er veel games op Blu-Ray uitkomen dan moet er minstens 4speed in de PS3 komen, wat erg duur zal zijnquote:PS3 krijgt trouwens wellicht ergens rond de 2.5x BR drive qua speed, want devvers hebben te horen gekregen dat ze zich moeten richten op 10x DVD-readspeed. 2x BR = 9 MB/s, en dat is minder dan 10x DVD (dat volgens mij ergens tussen de 10 en 15 MB/s is).
Jammer genoeg is de gemiddelde internet-snelheid in Nederland niet ècht representatief voor de gemiddelde internet-snelheid wereldwijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
enig idee hoe snel je tegenwoordig 30 GB binnenhaalt op een standaard ADSL-abo?
die game maakte geen gebruik van compressie, maar van standaard DirectX instructies om beelden te genereren.quote:er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
of een DVD-RW BR-RWquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de gemiddelde internet-snelheid in Nederland niet ècht representatief voor de gemiddelde internet-snelheid wereldwijd.
Daarbij mogen ze wel een héle grote harde schijf meeleveren als je meer dan 2 films op wilt kunnen slaan evenals andere content.
Jammer dat de game poeptraag is en gewoon DX9 libraries gebruiktquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef kepler het volgende:
[..]
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
en er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
je moet wat neertellen, maar dan heb je ook watquote:
Nou... liever een BD-lezer met hoge snelheid dan een BD-brander.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
je moet wat neertellen, maar dan heb je ook wat
het gaat om het ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat de game poeptraag is en gewoon DX9 libraries gebruikt
Ik wacht het nog effe af. Trouwens... morgen begint die TGS al. Hópelijk komen we het dan zeker te weten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed Playstation Hub..
Ik had liever PSN gehad, Playstation Network. Das veel toffer
Het is gewoon een hele andere techniek, eigenlijk gewoon niet vergelijkbaar met "normale" games. Bij die game zaten volgens mij niet eens textures, omdat die gegenereerd werden door DirectX ofzo.quote:
dan gaat het nog steeds om het ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele andere techniek, eigenlijk gewoon niet vergelijkbaar met "normale" games. Bij die game zaten volgens mij niet eens textures, omdat die gegenereerd werden door DirectX ofzo.
quote:
En toen stopte ik al met lezen.quote:According to well-placed industry sources
Dat heeft idd weinig met compressie te maken, maar met het type programmeren en cachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef kepler het volgende:
[..]
deze link bedoelde ik: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
en er is ook ooit een game gemaakt die maar 97 kb groot is! En zelfs die game ziet er nog goed uit. Oftewel de limiet van compressie (alhoewel het niet alleen uit compressie bestaat) is nog lang niet bereikt
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1111&Itemid=35quote:"Unreal Tournament was 6GB compressed. Next Generation games are going to be 20GB plus, and how we're going to fit them on DVD9's I don't know, they'll probably be a few of them. On the PS3, we're going to be using the majority of the space on those Blu-ray disks. So, online isn't really the best option in some instances. Downloading 30GB isn't really feasible. "
Ach... dat is (helaas) de normaalste zaak hier in de PS3-topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef LuukBes het volgende:
...een vaag artikel van een vage website vol met fouten die het weer beter weet.
ok, ik wist niet dat dat artikel allang 'gekraakt' was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat heeft idd weinig met compressie te maken, maar met het type programmeren en cachen.
Kan je ook amper een game noemen zonder volwaardige maps, textures, levels, models, physics, sound etc.
Dude van Epic, Mark Rein, een half jaartje geleden (ging over online distributie van games):
[..]
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1111&Itemid=35
En dat artikel van jou is trouwens al best vaak op forums getackled voor zijn foutieve cijfers (hij heeft het zelfs al meerdere malen ge-edit). Is een hoax. De raw-dumps van de mod-scene zouden te groot zijn volgens die schrijver, zijn kleinere game-sizes zouden kloppen. Niks van waar zo schijnt, die 360-game dumps zijn bijna allemaal 1 op 1 copien waar de content ook nog compressed is. Dus 7 tot 8 GB voor Condemned, Madden en DOA4, en niet rond de 4 GB zoals dat artikel zegt. Maar goed, nu al 3 devvers gequote die kritisch zijn over DVD9, en jij komt met een vaag artikel van een vage website vol met fouten die het weer beter weet. Ik weet wel wie ik serieuzer moet nemen.
Omdat de data-overdracht niet snel genoeg zal zijn voor games die een hoge data-overdracht vereisen bedoel je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef kepler het volgende:
ok, ik wist niet dat dat artikel allang 'gekraakt' was.
toch denk ik dat DVD voorlopig wel genoeg zal zijn, en al komen er een paar games op meerdere DVD's uit dan is dat nog steeds geen groot probleem. Als er een 2-speed BR in de PS3 zal zitten dan zullen ook voor de PS3 de meeste games op DVD uitkomen omdat de data-overdracht via BluRay niet snel genoeg zal zijn...
Nee, die hele gedachte komt eigenlijk voort uit een discussie (die al twee keer gevoerd is) in de PS3-topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef LuukBes het volgende:
Is me ook veel te makkelijk om te roepen dat BR 2x per defintie te weinig is. Komt dat ook weer uit zo'n hoek zoals dat artikel ? Of van Major Nelson en consorten.
Mee eens.quote:Ligt idd maar net aan het type game en in hoeverre je live-streaming nodig hebt vanaf DVD/BR, en hoe goed je dit kan optimaliseren. Op de PS2 heeft Naughty Dog een geniaal stream-systeem voor elkaar weten te boksen met zijn Jak serie, die heel knap alles streamed. Hun systeem is vele malen beter dan wat Rockstar met GTA heeft, en veruit het beste ontwikkeld op de PS2.
Ach er zijn inderdaad genoeg games die het wel redden zonder al te hoge data-streaming rates. (racegames en fighters streamen helemaal niet, behalve muziek). Maar toch verwacht ik de komende generatie steeds meer free-roaming games en dan is een hoge data-overdracht toch wel welkom.quote:Wordt volgens mij nog door Sony gelicensed aan derden. Dat zijn in ieder geval allebei free-roaming games met open maps. Maar er zijn ook genoeg games die zich in een striktere omgeving afspelen zonder de noodzaak van stream-on-demand. Det vergt weer heel andere eisen. Als je een God of War map hebt die alles in de 512MB propt en pas na het level weer access zoekt richting BR, dan zie ik dat niet als storend zolang de laadtijden binnen de perken zijn. Zo is het nu ook zo vaak met games als RE4 en GoW, en die hebben toch geen lage cijfers.
Dat zag ik toen op TV, dat vond ik echt briljant gevonden eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop dat alle spellen dezelfde verslavingsfactor krijgen als Vib Ribbon, briljant hoe ze dat voor elkaar kregen.
sterker nog, elke muziekCD ter wereld is bruikbaar. Als je hem supermoeilijk wilt maken, kan ik Prodigy Fat of The Land aanbevelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:05 schreef pkwarts het volgende:
Dat spel was ook zo complex dat je de CD er gewoon uit kon halen om je eigen muziek CD erin te doen
Ja, ik ben nu ook nog op zoek naar een paar PS1 spellen die ik nergens meer kan vinden. En dan zou zo'n service wel handig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef Retuobak het volgende:
Heb je gelijk in, maar zo'n downloadservice zou wel lekker makkelijk zijn, voor als je de games nog niet hebt
.
Nou... niet alles.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen komen we hopelijk alles te weten![]()
[Beetje off-topic] Weet je... ik bedenk me ineens dat Vib-Ribbon nou echt zo'n spel is welke ik op de PSP wil zien! Waarbij je gewoon MP3's/AAC's gebruiken die op je memory stick staan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop dat alle spellen dezelfde verslavingsfactor krijgen als Vib Ribbon, briljant hoe ze dat voor elkaar kregen.
Niet eens zo'n slecht idee, maar dan nog heb ik het liever als download op de PS3quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef P-Style het volgende:
[Beetje off-topic] Weet je... ik bedenk me ineens dat Vib-Ribbon nou echt zo'n spel is welke ik op de PSP wil zien! Waarbij je gewoon MP3's/AAC's gebruiken die op je memory stick staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |