'Bronnen'. Steek al die 'bronnen' maar ergens waar het donker isquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een redelijk gerucht, sinds ze die beelden hebben laten zien van hoe een FFVII remake eruit zou zien zijn ze er. Officieel is het een techdemo, maar er zijn genoeg bronnen die zeggen dat ze bronnen hebben die zeggen dat er een remake gepland staat
Ik hoop het dus gewoon heel erg
Nobody believes anything unless they've seen it. I know I rarely do.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:51 schreef no-way het volgende:
[..]
Poeple are so afraid that someone might know somethigng they don't. But what they forget is I get no Money or status from coming on here...it just so happens that i'm in the micro-chip world...it can happen. And I did think it was interresting.![]()
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:07 schreef Retuobak het volgende:
It was an interesting discussion if you ask me, so there wasn't any new info, who cares? It's not like we only touch on fresh subjects we haven't touched on before here.
hihi ...same here i suppose.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nobody believes anything unless they've seen it. I know I rarely do.
Yeah but that's basically echoing the developers, there will be a difference, it just won't be very big. That's what pretty much every developer who's talked about the 360/PS3 'graphic battle' has said.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef no-way het volgende:
[..]
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.
All I know, based on the specs, is that this console wars will be the same as the last, only with the PS3 being a little more powerful than the 360. Depending on the games, I won't really care, as long as they're nice to play, I'll play them. All I'm intrested in now is a release date and realese gamesquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:15 schreef no-way het volgende:
[..]
All I know is from what we're busy with right now the ps3 will be a more powerfull machine, the only problem will be getting hold of that power, because it's not easy. Developers are enthusiastic and wary. Some specs i'd love to tell, but i cant. What i've seen discussed her is generally right , with a few exeptions. All I can say is if you're a ps fan you won't be dissapointed, and thats from someone who doesn't give a shit about Sony or Microsoft. The 360 is a good machine and so will be the ps3, but there will definately be a difference.
Als ze dat soort streams gaan aanbieden dan mogen ze ook wel bijpassende internetabo's gaan verkopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef SocialDisorder het volgende:
daggla, als je dat artikel eens goed leest, dan zie je dat de online-"oorlog" verschuift van gaming naar multimedia entertainment. Een verschuiving die door MS zelf is ingezet. Een verschuiving die door Sony wel eens gewonnen kan worden, omdat ze hun vingers in elke vorm van entertainment hebben.
Wat dacht je van het streamend kijken van Spider-man 3, een maand voordat hij in de bioscoop is, legaal, in 1080p, 5.1 DTS, voor (ik noem maar wat) 5 euro.
Of CDs beluisteren voor ze in de winkel liggen?
En combineer dat dan nog eens met de PSP-connectivity.
Misschien niet in één keer, maar Sony heeft wel goud in handen als ze dit goed spelen.
No offence kerel, maar waarom doe je moeite?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:42 schreef no-way het volgende:
Ands thats why it's useless saying anything on fok because no-one believes a word you say anyway, zoek het maar zelf uit, hows that dutch?
I should n't have wasted my time with this, but it won't happen again.
ps you don't have to ban me ....i'll ban myself. Doei
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ze dat soort streams gaan aanbieden dan mogen ze ook wel bijpassende internetabo's gaan verkopen
Omdat ik dan denk dat producenten hun films uitbrengen onder een ander bedrijf dan Sony.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
daggla, waarom zou het wettelijk onmogelijk zijn om een film te kijken, voor hij in de bioscoop draait? Sony heeft de rechten van die film, ze mogen ermee doen wat ze willen.
Universal draait films bijvoorbeeld ook in hun pretparken tegen gereduceerd tarief, en voordat ze in de bioscoop draaien.
Sony is een filmproducent. Ooit van Columbia/Tristar gehoord? Is van Sonyquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat producenten hun films uitbrengen onder een ander bedrijf dan Sony.
Ze lopen zo onwijs inkomsten mis natuurlijk.
Ik las dat 20 minuten HD-film 4,5 GB in beslag neemt. Dus een film van 90 minuten neemt zo'n 20 GB in. Hoewel er in dat artikel niet vermeld stond welke resolutie dat is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Tain het volgende:
Probleem is trouwens ook dat het Sony ontzettend veel bandbreedte gaat kosten, een 1080p film van 1.5 uur zal laten we zeggen rond de 50GB zitten. Om maar te zwijgen van de zieke opslagcapaciteit van de servers waar de films op komen te staan.
ook alstie nog niet eens in de bioscoop draait?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Retuobak het volgende:
Dat gaat je echt belachelijk veel geld kosten, het is gewoon nog niet echt levensvatbaar buiten Japan en Zuid-Korea imho. Als mensen 30 uur moeten downloaden (meeste mensen hebben kut internet immers) dan gaan ze liever een half uurtje de deur uit om terug te komen met de film op schijf voor hetzelfde (of zelfs minder) geld.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook goeie vragen inderdaad, maar de FFVII remake is de belangrijkste... Is dat een JA, dan is het een instant buy. Ik zou mn ziel ervoor verkopen.
Als ie nog niet in de bioscoop draait wachten ze wel ff, 30 euro voor een film thuis op TV kijken of voor 6 euro in de bios op een enorm scherm met prachtig geluid? Mijn keus zou snel gemaakt zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ook alstie nog niet eens in de bioscoop draait?
maar idd, mensen met kutinternet zullen deze feature skippen. Maar mensen met kutinternet zullen heel de PS3 alleen maar offline gebruiken denk ik, en de online services in zijn geheel skippen.
I have no idea....so enjoy your discussion, i am sorry I wasted my time and yours.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
No offence kerel, maar waarom doe je moeite?
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef no-way het volgende:
[..]
I have no idea....so enjoy your discussion, i am sorry I wasted my time and yours.
6euro in de bioscoop? In welke eeuw leef jij? Voor minder dan 9 kom je de zaal niet meer in. En 30 euro vind ik ook wel erg overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ie nog niet in de bioscoop draait wachten ze wel ff, 30 euro voor een film thuis op TV kijken of voor 6 euro in de bios op een enorm scherm met prachtig geluid? Mijn keus zou snel gemaakt zijn.
ah the memories of 47 HD MPEG-streams, tegelijk gedecodeerd door Cell. Je hebt een punt daar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef LuukBes het volgende:
Ooit gehoord can codecs en comprimeren ? Ik draai via de schotel al 1080p HDTV op 15Mbit via de codecs, en die abbo's zijn al volop verkrijgbaar via internet met ADSL2+.
H.265 codec voor HDTV zorgt ervoor dat je helemaal geen megabandbreedte nodig hebt straks. Dus al die flauwekul hier om transferates voor BR is onzin, de Cell regelt het decoderen desnoods van een codec.
I do not know why I bother....ps Cell can and will decode codecs.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door die leken hier. Je moet gewoon door de 360-fanbots heenprikken.
Dus toch! Ik heb het altijd al gedacht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?
Quicktime gebruikt ook H.264 en die filmpjes zijn in verhouding redelijk klein. X-Men 3 trailer is 123MB en duurt 1:39, dus omrekenen naar 90 minuten film zou dat 6642MB moeten zijn. Probleem alleen van die filmpjes, ieder geval bij deze X-Men 3 trailer is dat je zelfs in het 1080p filmpje, nog steeds naar artifacts zit te kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef LuukBes het volgende:
Ooit gehoord can codecs en comprimeren ? Ik draai via de schotel al 1080p HDTV op 15Mbit via de codecs, en die abbo's zijn al volop verkrijgbaar via internet met ADSL2+.
H.265 codec voor HDTV zorgt ervoor dat je helemaal geen megabandbreedte nodig hebt straks. Dus al die flauwekul hier om transferates voor BR is onzin, de Cell regelt het decoderen desnoods van een codec.
P-Style doet hier altijd bijdehand als 'zijn topic' weer eens een andere kant op draait wat hem niet zint. Moet alleen maar over HDTV en dingen die hem boeien gaan geloof ik. En dat gelul van jou, nee daar wordt je wijzer van. Met dat RSX=G70 en dat soort kul. Je hebt geen flauw idee hoeveel je er wel niet naast zit. Nog even afgezien van het feit dat het totaal niet vergelijken is qua performance tussen PC-onderdelen op een moederbordje en dergelijke GPU's in een custom-closed design.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Elke keer dat je hier komt word je triester lijkt het wel. Nu noem je P-Style een 360 fanbot?
Je zou hem eens in VBL moeten zien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
en waarom zouden we jou moeten geloven ipv Retuobak?? Je doet nu precies hetzelfde als hem, maar je zegt dus het tegen overgesteldequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
P-Style doet hier altijd bijdehand als 'zijn topic' weer eens een andere kant op draait wat hem niet zint. Moet alleen maar over HDTV en dingen die hem boeien gaan geloof ik. En dat gelul van jou, nee daar wordt je wijzer van. Met dat RSX=G70 en dat soort kul. Je hebt geen flauw idee hoeveel je er wel niet naast zit. Nog even afgezien van het feit dat het totaal niet vergelijken is qua performance tussen PC-onderdelen op een moederbordje en dergelijke GPU's in een custom-closed design.
De gehele architectuur is zo compleet anders, dat je geen 1 op 1 vergelijk kan doen. De RSX is op zichzelf net zo snel als 2 7800 GT's, maar juist in het design gekoppeld aan de Cell, de EIB-bus, de EI-bus en het XDR-mem geeft het geheel andere toepassingen en mogelijkheden, waardoor het kijken naar standaard benchmarkjes op je PC van een SLI 6800U weer totaal niet representatief is. Is gewoon totaal niet te vergelijken, en als je dat niet snapt dan heeft het niet eens zin om erover te lullen.
Die bandbreedte van het voetbal hoor je ook niet te merken aangezien ze een gedeelte van je internetverbinding hebben gereserveerd voor deze uitzendingen. Dus je kan nooit met je pc de volle 20Mbit benuttenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet in welke resolutie Versatel/Tele2 dat voetbal uitzendt (ik denk gewoon 480i), maar dat ziet er perfect uit hier en het kost niet echt veel bandbreedte.
Even denken..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef LuukBes het volgende:
De RSX is op zichzelf net zo snel als 2 7800 GT's
Volgens mij krijg je wel de volle 20Mbit als de decoder uit staat. Maar ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je nu al makkelijk hoge kwaliteit beeld via internet kunt streamen. Als je de hele 20Mbit zou gebruiken zou je dat ook wel in HD-kwaliteit goed moeten kunnen, lijkt mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Die bandbreedte van het voetbal hoor je ook niet te merken aangezien ze een gedeelte van je internetverbinding hebben gereserveerd voor deze uitzendingen. Dus je kan nooit met je pc de volle 20Mbit benutten
Zolang dit soort texten van een Tzatziki-saus-allochtoon komen die Charisteas een topper vindt, weten we weer meteen hoeveel verstand jij ervan hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou hem eens in VBL moeten zien.
Jos Brink heeft nog meer verstand van voetbal.
Ik heb hem nooit een topper gevonden op basis van z'n voetbalkwaliteiten, maar hij is imo een topper omdat hij mijn land Europees kampioen maakte.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zolang dit soort texten van een Tzatziki-saus-allochtoon komen die Charisteas een topper vindt, weten we weer meteen hoeveel verstand jij ervan hebt.
De enige echte club in ROTterdam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef H.Flick het volgende:
SP AR TA!
Ontzettende flame-dombo ook jij he. Die oude uitspraak is destijds gedaan op basis van alpha-kits die op de E3 draaide, die liepen idd op 2 6800U's. Over de RSX heeft Nvidia's boss nog geen concrete performance-cijfers gegeven, dat zal pas de komende maand gebeuren door Sony. 2 7800Gt's zijn trouwens niet veel sneller als 2 6800U's, dus waar maak je je druk om, domme Griek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even denken..
De baas van NVIDIA die zegt dat de RSX iets sneller is dan 2 6800 Ultra's samen, of een of andere nobody die denkt alle wijsheid in pacht te hebben..
Lastig kiezen hoor wie ik nou moet geloven....
Of vind je dat de NVIDIA baas ook niet weet waar ie het over heeft,
.
Jezus, kneus. Je triestheid kent echt geen grenzen he?
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale afquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je wel de volle 20Mbit als de decoder uit staat. Maar ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je nu al makkelijk hoge kwaliteit beeld via internet kunt streamen. Als je de hele 20Mbit zou gebruiken zou je dat ook wel in HD-kwaliteit goed moeten kunnen, lijkt mij.
welke meet-methode gebruik je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de decoder uitstaan en nog steeds dezelfde snelheid ongeveer als wat jij hebt en ik zit nog geen 200m van de centrale af
http://www.speedtest.nl/quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welke meet-methode gebruik je?
idd, ik heb stage gelopen bij het bedrijf achter speedtest, en het is een leuke indicator, maar verre van solide. Des te opvallender dat bijv de consumentenbond er gebruik van maakt voor testen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef LuukBes het volgende:
Ik zit op 2KM en haal 2,1 MB/s. Je moet niet speedtest nemen, maar een 100MB.bin file van Versatel. Speedtest weet geen raad met ADSL2.
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/quote:"From Software producer Masanori Takeuchi, who's been working on Enchant Arm, a role-playing game slated to be an Xbox 360 launch title, said developers will also be running into issues of storage space in the next generation. While the Xbox 360 is a next-generation console, Microsoft decided to equip it with a normal DVD reader rather than give it HD-DVD or Blu-ray reading capabilities.
"The volume of data in Enchant Arms won't fit into a single DVD. It's an RPG, so we're thinking it would be inevitable that we release it on two discs," says Takeuchi. "But to be honest, that's even looking grim.
Nou volgens mij niet, ik haal bv met MS-servers bijna dezelfde speed als lokaal bij Versatel. Die HDTV trailers van de MS-site zijn ook rond de 100MB en dat is een leuke test.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Even proberen vanavond, al boeit het toch niet echt omdat je buiten het Versatel netwerk die snelheid toch niet gaat halen
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 discquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordtwegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Trouwens, omdat in de PS3 topics zo vaak gemopperd wordt wegens het pushen van Sony voor hun BR-baby : ondanks dat je HDTV makkelijk op een normale DVD kan draaien met HDTV-codecs als je de CPU-power van een 360 en PS3 hebt, blijken de 360-devvers wel problemen te hebben met het beperkte DVD9. De maker van Enchanted Arms RPG is al aan de tweede DVD bezig voor het game en denkt er wellicht 3 (...) nodig te hebben. Hij klaagt net zoals Team Ninja (DOA4) over de DVD-capaciteit. Dus wat games aangaat is BR voor de toekomst zeker geen overbodige luxe volgens game-makers. Beide interviews beneden.
[..]
http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1031/
http://www.gamespot.com/news/2005/08/30/news_6132218.html
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Enchant Arms is al uitgekomen, en staat gewoon op 1 disc![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=323&products_id=8003"e:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een ander game. Want die RPG is nog nergens gereviewed en volgens mij nog lang niet uit.
Als dat wel zo is (links plz), hebben ze flink liggen korten op hun originele game-grootte die ze uitspreken in het interview.
quote:Usually ships within 24 hours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |