Nee. Punt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef -Angel- het volgende:
Kunnen die Onzin reacties van Alicey en consorten uit topic Wat zijn de gevolgen van een verkrachting? verwijderd worden?
Leg eens uit wat haar reacties te maken hebben met de vraag die ik stel? Het kan tien keer een moderator zijn, ook zij dient zich te gedragen.quote:
Het interesseert me geen zak of zij mod is of niet, daar heeft het niets mee te maken. Gezien de/jouw voorgeschiedenis heb ik ook zo mijn twijfels bij dit topic en met name jouw motivatie. Daarom vind ik de vragen van Alicey en enkele anderen gerechtvaardigd. Hun vraag is in essentie wat jij wilt met het topic en dat is zo ontopic als het maar kan.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Leg eens uit wat haar reacties te maken hebben met de vraag die ik stel? Het kan tien keer een moderator zijn, ook zij dient zich te gedragen.
Eerlijk gezegd is het mij een raadsel waarom hij de meest wazige topics opent. Maar het doet er verder niet zoveel toe vind ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie wel een reden, en zal het ff aanstippen voor je. Jij en ik, zelfs god weten wat Angel movitatie is.
Nou en? Als hij wat anders wil en over een grens gaat, dan modereer ik hem. Makkelijk zat. Maar op de OP valt helemaal niets aan te merken. Ik kan niet modereren n.a.v. dingen die er helemaal niet staan...quote:Ook al heb jij interesse in dit topic en wil je er een goedlopend discussie van maken, dit is echter helemaal niet wat hij wilt.
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Ik voorspel je dat Angel al deze gegevens ooit in een ander topic tegen iemand zal gebruiken. Daar zie ik hem echt voor aan.
Gwoon dingen aanhalen die een respectvol iemand gwoon zou laten liggen. Ik begrijp serieus niet dat je dat topic een kans geeft. Echt niet. De vraag "een kopstoot geven aan een langsrazende intercity, een slecht idee" is echt net zo een domme vraag die direkt al door Stofje gesloten werd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zie je dat precies voor je?
Tja, wat moet ik daarmee? Je denkt dat -Angel- van zins is om iemand te gaan verkrachten? Ik denk dat hij gewoon aan het etteren is, maar goed, al heeft hij dergelijke plannen, dan is er verrekte weinig wat ik daaraan kan doen...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Misticle_lightning het volgende:
lupa, kan je ook even naar dit topic kijken in relatie met het verkrachtingstopic
Lord forgive me for my sins.
De mensen voor wie verkrachting heel gevoelig ligt, zullen niet reageren in een topic van -Angel-.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gwoon dingen aanhalen die een respectvol iemand gwoon zou laten liggen. Ik begrijp serieus niet dat je dat topic een kans geeft. Echt niet. De vraag "een kopstoot geven aan een langsrazende intercity, een slecht idee" is echt net zo een domme vraag die direkt al door Stofje gesloten werd.
Voordat je me gaat vragen hoezo dom? Denk ff na... Tuurlijk gaat er lichamelijk iets kapot, en psysisch. Anders was het geen verkrachten meer. Kom op, behalve dat er een taboe op rust, is het gwoon een ontzettend domme vraag dat ontzettend gevoelig bij sommigen, wie ook wat mag vertellen; dit zal te pas en onpas tegen hun gebruikt worden in diverse topicjes.
De vragen die je aanhaalt, staan beter op hun plaats met een andere OP, andere titel, andere TS.
O? En dat denk je omdat.... ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De mensen voor wie verkrachting heel gevoelig ligt, zullen niet reageren in een topic van -Angel-.
Ik weet wel waarom Angel dit topic geopend heeft, namelijk:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De mensen voor wie verkrachting heel gevoelig ligt, zullen niet reageren in een topic van -Angel-.
Sindsdien probeert hij die gevolgen tóch uit me te krijgen. Nu was ik idd niet van plan in zn topic te reageren, maar bovenstaande quote zegt wel genoeg vind ik. Ik vind het ook een beetje raar dat het topic openblijft, zeker aangezien hij er zelf niet eens meer reageert.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Was overigens een heel normale vraag. MissBliss roept dat ze verkracht is, maar veteld vervolgens niet welke klachten ze er aan over heeft gehouden. Blijkbaar geen, dus blijkbaar is verkrachting niet zo slecht FuifDuif.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Misticle_lightning het volgende:
lupa, kan je ook even naar dit topic kijken in relatie met het verkrachtingstopic
Lord forgive me for my sins.
Dat is jammer. Als ik jouw was zou ik niet te veel luisteren naar die mensen die mijn (de TS) belangrijk vinden dan het onderwerp. Vooral omdat geen van deze personen mij enigszins kent.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef OriginalSjengsta het volgende:
Mijn handen jeuken om te reageren op het topic van Angel.
Maar gezien de reacties van andere mensen op dit topic laat ik het maar. Ik ga er van uit dat ze goed inschatten dat het Angel absuluut niet serieus meent.
Er is weinig over te discussieren, er zijn mensen die als er aan doen om het onderwerp in de richting van mijn persoon te sturen (Ook Alicey, ea). Vandaar dat ik maar even niet meer gepost heb.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef nikky het volgende:
Over het Topic zijn we nog aan het discussiëren.
nee ze zoekt niet te verquote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Denk je zelf niet dat je nogal ver zoekt?
Kun je eens aangeven waar ik dit gedaan heb in dit topic?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef nikky het volgende:
Na het lezen van verschillende reacties van Angel in de andere topics zie ik dit topic met een heel andere doelstelling. Namelijk het "goedpraten" van het gedrag van verkrachtingsdaders.
Ik ben er in geïnteresseerd anders open ik er geen topic over. En waar maak jij uit op dat ik niet geïnteresseerd ben in dit onderwerp.quote:Daarbij zal dit topic dan ook niet de reacties krijgen wat het zou krijgen als het werkelijk door iemand is geopend die oprecht is geïnteresseerd.
Men is vrij om wel of niet te reageren. Tevens de laatste opmerking bevalt me niet echt. Je doet nu hetzelfde wat Alicey trachtte te doen, karaktermoord plegen. Het idee geven dat ik een verkrachter in spé ben. Dergelijk gedrag vindt je wel ok? Ik vindt het namelijk nogal onacceptabel.quote:Met een historie als Angel zullen mensen die een verkrachting hebben meegemaakt niet reageren en doen ze dat wel dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk door Angel op een 1 of andere manier onderuit getrapt worden.
Waarom mag ik een dergelijke vraag niet stellen? Ik ben niet degene die een topic meldt dat ze verkracht is. Privé hou ik namelijk privé, zij heeft gekozen om dit niet te doen. Haar keuze, niet de mijne.quote:Met name het gedrag tegen Miss-Bliss vind ik onacceptabel.
Niet in dit topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je eens aangeven waar ik dit gedaan heb in dit topic?
[..]
Ik ben er in geïnteresseerd anders open ik er geen topic over. En waar maak jij uit op dat ik niet geïnteresseerd ben in dit onderwerp.
[..]
Men is vrij om wel of niet te reageren. Tevens de laatste opmerking bevalt me niet echt. Je doet nu hetzelfde wat Alicey trachtte te doen, karaktermoord plegen. Het idee geven dat ik een verkrachter in spé ben. Dergelijk gedrag vindt je wel ok? Ik vindt het namelijk nogal onacceptabel.
[..]
Waarom mag ik een dergelijke vraag niet stellen? Ik ben niet degene die een topic meldt dat ze verkracht is. Privé hou ik namelijk privé, zij heeft gekozen om dit niet te doen. Haar keuze, niet de mijne.
Met het verschil dat de 112 beller op het eind wel oprecht was...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet in dit topic.
Mensen die een bepaalde historie op fok hebben ( net als jij ) kunnen niet als een blad aan een boom omslaan. De ene keer zou je het "goedpraten" en de andere keer ben je oprecht geinteresseerd zonder bijbedoelingen. En mag jij mij trouwens vertellen waarbij ik zeg dat jij een verkrachter in spé bent.
Ik las ergens een reactie tegen miss bliss dat een verkrachting niet slecht is aangezien zij er geen hinder van heeft ondervonden en/of "trauma's" eraan heeft overgehouden. (omdat ze niet op je vraag inging )
Respectloos.
Na jouw posthistorie in de andere topics geloof ik jouw oprechtheid niet.
Het is net als mensen die 9 keer 112 bellen en er niets aan de hand is en als de 10e keer werkelijk iets gebeurd de hulpdiensten het niet meer geloven.
Op een gegeven moment is de koek op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
Met het verschil dat de 112 beller op het eind wel oprecht was...![]()
Wel in andere topics? Dat wist ik niet, kun je dat hier even posten. Verder vindt ik dat het verleden er uberhaupt al niet tot doet.quote:
Je bent nu de andere users aan het napraten, die users die mij helemaal niet kennen maar nogal een moeite hebben om ontopic te gaan. Bovendien geef ik aan dat ik er geinteresseerd ben, geef eens aan waarom ik dit niet zou zijn?quote:De ene keer zou je het "goedpraten" en de andere keer ben je oprecht geinteresseerd zonder bijbedoelingen. En mag jij mij trouwens vertellen waarbij ik zeg dat jij een verkrachter in spé bent.
Dat is een conclusie die ik trek. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar voor de rest is er weinig bijzonders aan die conclusie. Was trouwens een ander topic.quote:Ik las ergens een reactie tegen miss bliss dat een verkrachting niet slecht is aangezien zij er geen hinder van heeft ondervonden en/of "trauma's" eraan heeft overgehouden. (omdat ze niet op je vraag inging )
Wat heeft mijn posthistorie te maken met dit topic? Veranderd de inhoud dan opeens?quote:Na jouw posthistorie in de andere topics geloof ik jouw oprechtheid niet.
Ja. Als iemand een bepaalde reputatie heeft veranderd dat alles.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef -Angel- het volgende:
Wat heeft mijn posthistorie te maken met dit topic? Veranderd de inhoud dan opeens?
Ne bis in idem? Sancties moeten volgen na concrete vergrijpen, niet op grond van verdachtmakingen en een bepaalde "geschiedenis".quote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Als iemand een bepaalde reputatie heeft veranderd dat alles.
En daarmee beantwoord ik ook alle overige delen van je reactie
ah hier is het vierde luikquote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ne bis in idem? Sancties moeten volgen na concrete vergrijpen, niet op grond van verdachtmakingen en een bepaalde "geschiedenis".
Kijk, zie je en nog gaat met door met het bashen van mensen. Dit zijn zogenaamd de mensen die mij beschuldigen van provoceren.quote:
Open een topic erover zou ik zeggen, laat zien hoe "onschuldig" Angel is, hoe oneerlijk FoK Crew wel niet is.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ne bis in idem? Sancties moeten volgen na concrete vergrijpen, niet op grond van verdachtmakingen en een bepaalde "geschiedenis".
Huilliequote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kijk, zie je en nog gaat met door met het bashen van mensen. Dit zijn zogenaamd de mensen die mij beschuldigen van provoceren.
Ik zou graag zien dat je ingaat op mijn vragen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef nikky het volgende:
Ja. Als iemand een bepaalde reputatie heeft veranderd dat alles.
En daarmee beantwoord ik ook alle overige delen van je reactie
Ik zeg niets over onschuldig in alle gevallen kereltje, maar je moet niet iemand veroordelen voor eerdere vergrijpen waar al sancties voor zijn toegepast, maar puur op het al dan niet strafbare feit sec. Aangezien het topic wordt gesloten op grond van een onzuivere postgeschiedenis meen ik daaruit af te kunnen leiden dat met de concrete post inhoudelijk niet zoveel mis is. Dat is bedenkelijke moderatie.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Open een topic erover zou ik zeggen, laat zien hoe "onschuldig" Angel is, hoe oneerlijk FoK Crew wel niet is.
Ajuus parapluus joh![]()
Neem maar van mij aan dat de moderatie volkomen terecht is.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zeg niets over onschuldig in alle gevallen kereltje, maar je moet niet iemand veroordelen voor eerdere vergrijpen waar al sancties voor zijn toegepast, maar puur op het al dan niet strafbare feit sec. Aangezien het topic wordt gesloten op grond van een onzuivere postgeschiedenis meen ik daaruit af te kunnen leiden dat met de concrete post inhoudelijk niet zoveel mis is. Dat is bedenkelijke moderatie.
Weet je uberhaupt wel waar het over gaat? Roep er eens iemand bij die wel weet waar het over gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef yvonne het volgende:
Ah, gaan we hier verder
dacht het niet, ook hier einde discussie.
Leg eens uit dan wat de redenen zijn? Van elk topic, en niet zoals jij denkt van één topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef yvonne het volgende:
Neem maar van mij aan dat de moderatie volkomen terecht is.
Kap met drammen zeg, boel is gesloten, klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel waar het over gaat? Roep er eens iemand bij die wel weet waar het over gaat.
Het moge duidelijk zijn dat men een hoge mate van selectief usertje intimideren hanteert. Het valt me allemaal weer vies tegenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
wat gaat er in je om na een verkrachting?
Hoe zit het hier mee?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om uitleg te geven? En een aantal vragen te beantwoorden. Ik heb nog geen één vraag beantwoord gezien. Kijk als eerste eens naar de posts van jouw moderators... die zijn namelijk bezig met karaktermoord te plegen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef yvonne het volgende:
Kap met drammen zeg, boel is gesloten, klaar.
Ik krijg toch sterk het idee, dat het moeilijk is om toe te geven: we hebben de topics gesloten vanwege de users, niet vanwege jouw.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef FuifDuif het volgende:
Pas maar op, straks krijg je nog een ban. De ultieme manier van de machthebbers om hun gelijk te halen.
En correct Nederlands typen is ook moeilijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef -Angel- het volgende:[..]
Ik krijg toch sterk het idee, dat het moeilijk is om toe te geven: we hebben de topics gesloten vanwege de users, niet vanwege jouw.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef FuifDuif het volgende:
Pas maar op, straks krijg je nog een ban. De ultieme manier van de machthebbers om hun gelijk te halen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe mal is het nou dat de daders zich nu de slachtofferrol aanmeten? Hoe mal is het dat ze nu zitten te piepen bij elk beetje flame richting hun terwijl ze respectloos over ons heen walsden?
![]()
ik weet dondersgoed waarover het gingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel waar het over gaat? Roep er eens iemand bij die wel weet waar het over gaat.
Op zich is het feit dat een onderwerp gevoelig ligt voor sommige mensen natuurlijk geen reden om een topic te sluiten. Dan zouden we wrs. 50% van alle topics moeten sluiten.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:12 schreef sararaats het volgende:
ik weet dondersgoed waarover het ging
ik wou eerst nog anoniem antwoorden maar wil dit toch onder mijn eigen naam posten
ik ben gigantisch geschrokken van het topic en ben blij dat het dicht is
de term 'verkrachting' ligt gevoelig bij de meeste mensen
ow okquote:Op maandag 23 januari 2006 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich is het feit dat een onderwerp gevoelig ligt voor sommige mensen natuurlijk geen reden om een topic te sluiten. Dan zouden we wrs. 50% van alle topics moeten sluiten.Dat het gesloten is heeft dan ook weinig te maken met het onderwerp an sich en alles met de voorgeschiedenis van dit specifieke topic.
Niks aan de hand hoor. Voor iemand die 'uithaalt' vind ik je erg beleefd.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef sararaats het volgende:
ow ok
sorry dat ik zo uithaalde maar voor mij ligt het nog steeds gevoelig
mwaah, ik kan ook anders uithalen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor. Voor iemand die 'uithaalt' vind ik je erg beleefd.
Verwijderd in verband met nazistische link in profiel TS.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef LaZZ het volgende:
Waar is dat topic over die Hindoestaanse meisjes? WTF?
Interessant onderwerp.
O, vandaar, was het zo'n topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verwijderd in verband met nazistische link in profiel TS.
Daar ben ik met ook weer mee eens ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Daarnaast zat het trouwens al op slot omdat ik het een vrij onzinnig onderwerp vond. Zo kunnen we wel bezig blijven... Seks met Surinaamse meisjes, seks met Afrikaanse meisjes, seks met Amerikaanse meisjes etc. etc.
Waar heb je het nu over? Welk topic?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef sararaats het volgende:
waarom krijg ik kotssmiley's als ik ergens heb gepost?
in de slowchatquote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Welk topic?
En misschien is het een idee om je niet zoveel aan te trekken van wat anderen zeggen en doen. Dit is Fok, don't forget.
offtopicquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zie het al, de slowchat. Gewoon niet op ingaan dat soort posts.
Wat ik me afvraag zijn er gevallen bekend waar een man gestikt is door zijn eigen sperma? Je weet wel nadat een meisje een pijpbeurt heeft gegeven ze een je een kus geeft. Je weet wel:quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik dacht er vanochtend eens aan. Zijn er gevallen bekend waarbij een meisje na een pijpbeurt is gestikt door het sperma?
De eenvoudige reden is dat ik op dat moment te lui was, mede te wijten aan het feit dat er zo ongeveer driemaal daags topics geopend worden over anale seks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:44 schreef RemCOW het volgende:
Ik snap het niet, Anale sex sluit je met de reden dat er genoeg lopende topics hierover zijn. Wat is nou de moeite één link te geven die recent is en goed loopt? Ik erger me daar zo vaak aan, modereren is meer dan op het sluiten knopje drukken met een one-liner.
http://www.vraaghetlupa.nlquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben geen vervangende zoekfunctie hoor. Users mogen zelf ook best even de moeite nemen om op zijn minst te kijken of er al een topic bestaat over het onderwerp.
Server niet gevondenquote:
Kweet doppetje, stil maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die server bestaat überhaupt niet. Ik besta wel.
tja, ik constateer in mijn omgeving iets, namelijk de afkeer voor dames die het met allochtonen hebben gedaan en open er een topic over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:32 schreef shmoopy het volgende:
Het was een kuttopic, en lokt alleen maar onzin en getroll uit.
wat is respectloos aan dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef shmoopy het volgende:
Het was een volkomen respectloos kuttopic, en aan vergelijkingen doe ik niet.
Slotje is slotje in dit geval, je kunt op je kop gaan staan en dubbeltjes poepen, maar ik blijf bij deze mening.
Ik teken protest aan tegen de sluiting van dat topic!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef innovative het volgende:
Kontje likken: ze heeft het graag
Gezien de history van de TS, en de reactie van de modjes daarop over het algemeen...
Ik had je nog graag een antwoord willen geven in dat topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik teken protest aan tegen de sluiting van dat topic!
Ook het likken van kontjes dient hier besproken te worden, omdat het een wezenlijk onderdeel uitmaakt van de sexuele belevingswereld van velen!
Dat vermoedde ik al.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had je nog graag een antwoord willen geven in dat topic.![]()
Die moderators hier liggen elkaar waarschijnlijk weer af te lebberen in één of andere parenclub.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef 1ofthefew het volgende:
krijg ik nog antwoord?
Foei!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Die moderators hier liggen elkaar waarschijnlijk weer af te lebberen in één of andere parenclub.
Och, het staat er pas een dag.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik teken protest aan tegen de sluiting van dat topic!
Ook het likken van kontjes dient hier besproken te worden, omdat het een wezenlijk onderdeel uitmaakt van de sexuele belevingswereld van velen!
Ik was 't weekend in R'dam, lieverd.quote:
Het is geen serieus topic, daarom is het gesloten. Topics over rimmen an sich lijken me niet taboe. Het staat je vrij om er een serieus topic over te openen.quote:Maar ik wil hier ook nog wel ff antwoord op hebben:
Heb die loverboy van je geen internet dan? Of ben je je bed weer eens niet uitgekomen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was 't weekend in R'dam, lieverd.
Waar concludeer je dat uit?quote:Het is geen serieus topic, daarom is het gesloten.
Jawel. Mijn neefje was mee en we zijn zaterdag de hele dag naar Blijdorp geweest en zondag naar Feyenoord-Sparta. Vrij weinig in bed gelegen dus eigenlijk, maar geen tijd gehad om de modden (en de muis was overleden).quote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
Heb die loverboy van je geen internet dan? Of ben je je bed weer eens niet uitgekomen?![]()
Dacht je van de OP en de history van de TS?quote:Waar concludeer je dat uit?
Leuk heh, die wippende ijsberen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel. Mijn neefje was mee en we zijn zaterdag de hele dag naar Blijdorp geweest en zondag naar Feyenoord-Sparta. Vrij weinig in bed gelegen dus eigenlijk, maar geen tijd gehad om de modden (en de muis was overleden).
Met de OP is toch weinig mis, en dat tweede is een vooroordeel.quote:Dacht je van de OP en de history van de TS?
Nee hoor, da's een na-oordeel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Lemmeb het volgende:
Met de OP is toch weinig mis, en dat tweede is een vooroordeel.
Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/738008
Geeft dit topic bij iedereen code 5?? Of ligt het aan mij?
Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?
Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?
Wellicht dat het een gedelete topic is. Ik kan er zelf ook niet bij...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Oh, het ging dus niet over deepthroat maar over squirting
Ik heb de link hier vandaan.
Ok, thanks.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen van beide, vermoed ik. Maar je kunt het vast nalezen op hookers.nl.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef McCarthy het volgende:
Vertel hier je ervaringen over het bezoeken van hoeren.
he, nou weten we niet of hij crystal of emma heeft gekozen ?
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de toonzetting anders was geweest, was het wellicht niet gesloten. Maar nu was het gewoon een rel-uitlokkend kuttopic. Ik ben het wat dat betreft dus eens met shmoopy.
Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Lemmeb het volgende:
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.
Hoe denk jij dat wij autochtonen in de Randstad over dat soort dames praten als we er weer een paar in de Snollywood bezig zien? Dat is nog wel een stukje minder genuanceerd.
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.
Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?
Wat mij betreft zoals in dat topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.
De OP valt misschien mee qua bewoordingen, maar de TT legt maar al te duidelijk TS zijn intenties bloot. Namelijk het oproepen van zulke 'minder frisse' reacties.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
Wat mij betreft zoals in dat topic.
De OP is in elk geval goed. Dat sommigen het topic aangrijpen om minder frisse zaken te posten, daar kan de TS ook niks aan doen.
Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiëren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Lemmeb het volgende:
'Sex/Relatie met voormalig allochtonen-neukster'
Wat is daar in godsnaam mis mee? Is gewoon een to-the-point omschrijving van het onderwerp van gesprek. Met het woordje 'aloochtonen-neukster' weet iedereen wie de TS bedoelt, veel duidelijker had hij niet kunnen wezen.
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiëren eigenlijk.
Probeer het eens bij iemand anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Probeer het eens bij iemand anders.Ik snap je punt heus wel, maar jij snapt het mijne ook wel denk ik. Dat topic blijft hoe dan ook dicht, dus verdere discussie heeft denk ik weinig zin.
Ik heb het niet gesloten en dus heb ik imo ook niet het recht om het weer te openen. Niet dat ik het zou *willen* heropenen, magoed. Ik ben nergens bang voor. Ik vind wel dat bepaalde topics beter gesloten kunnen worden omdat ze alleen maar klotereacties oproepen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Lemmeb het volgende:
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.
Oh, Lemmeb, ik heb hier helemaal geen zin in. Volgens mij ken je me goed genoeg om te weten wat ik vind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe definieer jij 'klotereacties', en wat is er mis mee?
Eigenlijk niet. Ik dacht (of hoopte) dat je genezen was van poltiek-correcte verkrampingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, Lemmeb, ik heb hier helemaal geen zin in. Volgens mij ken je me goed genoeg om te weten wat ik vind.
Puur persoonlijk ben ik een voorstander van een radicale vrijheid van meningsuiting, maar op een forum zijn bepaalde zaken ongewenst, wil je het een beetje gezellig houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk niet. Ik dacht (of hoopte) dat je genezen was van poltiek-correcte verkrampingen
1) mijn bevinding waarover dat topic ging komt wel degelijk veel voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Puur persoonlijk ben ik een voorstander van een radicale vrijheid van meningsuiting, maar op een forum zijn bepaalde zaken ongewenst, wil je het een beetje gezellig houden.
Niemand heeft beweerd dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:59 schreef 1ofthefew het volgende:
1) mijn bevinding waarover dat topic ging komt wel degelijk veel voor
Ja, alle topics over allochtonen worden immers gesloten hier op Fok.quote:2) omdat allochtoon erin staat zijn de mods en admins gelijk weer panisch dat er "gediscrimineerd gaat worden"
Ieder subforum heeft een eigen manier van moderaten. In het ene subforum kan meer dan in het andere.quote:3)kijk eens wat voor meuk sommige andere users (meki/bsb/super7fighter) posten onder het mom van vrijheid van meningsuiting wat wel weer wordt toegelaten.
Als er 'voormalig boerenneukster' had gestaan, zou het wrs. ook dicht zijn gegooid.quote:4)ik zal dat topic vanmiddag of zo eens overnieuw doen. zal wat meer keuzemogelijkheden toevoegen en de bewoording iets anders maken.
wel een beetje sneu als je bedenkt dat als je het woord allochtoon erin hebt dat je meteen moet oppassen wat je zegt hier![]()
Als het goed is, heb jij een mailtje van mij gehad. Ik vind die twee posts nou niet zodanig ernstig dat ze verwijderd zouden moeten worden en ik heb Lemmeb reeds verzocht om scheldwoorden achterwege te laten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef SCH het volgende:
Waarom gebeurt er niks tegen de posts van Lemmeb in het homoseksualiteitstopic terwijl ik daar wel om verzocht heb? Om soortgelijke posts, letterlijke dezelfde volgens mij, is hij geband in andere subfora vandaag.
Ik heb geen mail gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het goed is, heb jij een mailtje van mij gehad. Ik vind die twee posts nou niet zodanig ernstig dat ze verwijderd zouden moeten worden en ik heb Lemmeb reeds verzocht om scheldwoorden achterwege te laten.
Ik heb een mailtje gestuurd naar je Hotmail-account.quote:
Nee, vandaar dat ik hem verzoek om scheldwoorden achterwege te laten. Mocht hij weer in dat topic posten en doorgaan met schelden, dan edit ik zijn posts.quote:Is het in dit subforum normaal om elkaar voor pisnicht uit te maken
Ik geloof helemaal niet dat dat beeld van jou bestaat. Denk je nou echt dat men klakkeloos aanneemt wat Lemmeb roept of wat wie dan ook op dit forum over een ander roept? Enneh, als Lemmeb jou al een pedo vindt, dan ben ik benieuwd wat hij van mij denkt, gezien wat ik in het verleden over dit onderwerp heb gezegd.quote:en elkander van pedofilie te beschuldigen, wat hij daar ook mee bedoelt? Hij post het hier omdat hij geen toegang meer heeft tot NWS waar hij hetzelfde postte en daar op verwijderd werd. Het komt een beetje inconsequent over. Ik begin het ook een beetje zat te worden om regelmatig van seks met kinderen beticht te worden. Het gaat nergens over, het slaat nergens op en de gedachte alleen al is nog nooit bij me opgekomen. Het enige is dat ik niet altijd direct moord en brand schreeuwen als het over pedofilie ga en over vierendelen e.d. begin. Ik ga gewoon uit van de wet die er heel helder over is. En persoonlijk heb ik er echt helemaal niks mee. Maar dat beeld blijft maar bestaan doordat dit soort posts voortdurend blijven staan.
Dat is gewoon bullshit trouwens, als je eens de moeite zou nemen naar de tijdstippen waarop eea gepost is te kijken:quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
Hij post het hier omdat hij geen toegang meer heeft tot NWS waar hij hetzelfde postte en daar op verwijderd werd.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik weer zie hoe zo'n pisnicht als SCH in Betaalde tienerseks gewone zaak pedofilie aan het goedpraten is, dan weet ik ineens weer waarom ik niks van homoseksualiteit moet hebben. Daarmee beweer ik zeker niet dat elke homo zijn mening deelt, maar wel dat dit soort uitwassen onder homo's vaker voorkomen door hun door overdadige seks verknipte en geperverteerde geest.
Ik had dit allang gepost vóórdat ik geband werd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef kLowJow het volgende:
Lemmeb, doodsverwensing en afzeiken, week NWS/POL.
Pardon??? Wat nou persoonlijke vete, ik hoop toch dat je hier als moderator actie in onderneemt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie persoonlijke vete vechten jullie maar uit via de mail, maar dat gaat niet hier gebeuren.
Wat voor actie wil je nog meer zien behalve een weekban (die hij ondertussen al heeft gekregen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Pardon??? Wat nou persoonlijke vete, ik hoop toch dat je hier als moderator actie in onderneemt.
Niet hier hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat voor actie wil je nog meer zien behalve een weekban (die hij ondertussen al heeft gekregen)
Waar moet ik nu precies actie op ondernemen dan? Op het moment dat posts te ver gaan, modereer ik ze. Gaat een user te vaak of te ver over de grens, dan vraag ik een ban aan. Lijkt me duidelijk. Ik wil alleen niet dat jullie hier iets gaan uitvechten wat in een heel ander deel van het forum speelt. Dit is de SEX feedback en hier gaat het dus over topics in SEX.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Pardon??? Wat nou persoonlijke vete, ik hoop toch dat je hier als moderator actie in onderneemt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef erodome het volgende:
Gluurt even in de topic hier en is erg blij nu niet blauw te zijn
Sorry voor het leedvermaak, moest even
Die kleuters kan je tenminste even op de gang zetten ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Stelletje kleuters hier. Waarom was ik ook alweer gestopt met mijn werk in het onderwijs? Oh ja, ik weet het weer!
Dat kan hier ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef erodome het volgende:
Die kleuters kan je tenminste even op de gang zetten ofzo
FoK! is niet bepaald DE aangewezen plek voor wederzijds respect en begrip en zeker niet als je "anders" bent dan anderen. Dit heb ik al aan den lijve ondervonden (ben doof). Zet je dikke huid weer op en ga verder met wat je altijd doet, voor nu bereik je toch verder nix. Gebeurd er weer zoiets dan kom je weer terug, net zolang als dat nodig is. Op een gegeven moment zullen ze toch echt iets moeten gaan doen, toch?quote:
Sure!!! Vertel mij wat. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel even op mag wijzen als er iets aan de hand is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FoK! is niet bepaald DE aangewezen plek voor wederzijds respect en begrip en zeker niet als je "anders" bent dan anderen. Dit heb ik al aan den lijve ondervonden (ben doof). Zet je dikke huid weer op en ga verder met wat je altijd doet, voor nu bereik je toch verder nix. Gebeurd er weer zoiets dan kom je weer terug, net zolang als dat nodig is. Op een gegeven moment zullen ze toch echt iets moeten gaan doen, toch?
Ik had het niet zozeer over jou eigenlijk, maar meer over de laatste dagen in het algemeen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Sure!!! Vertel mij wat. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel even op mag wijzen als er iets aan de hand is.
En om dan weer voor kleuter uitgemaakt te worden omdat ik er wat van zeg dat iemand anders me voor poephomo, pisnicht en pedo uitmaakt.
OK, ik neem jou ook niks kwalijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over jou eigenlijk, maar meer over de laatste dagen in het algemeen.En ja, natuurlijk moet je het melden als er wat aan de hand is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Manono het volgende:
Ik open zelden een klaagtopic maar ik vraag me af waarom je mod bent als je dit topic sluit:
witte 'bolletjes' afscheiding tijdens seks?
Wordt hier een regel overtreden?
Sorry, TS beschrijft haar probleem té gedetailleerd??? Komt aandachtzoekerig over???
Wat is dat voor bullshit. Als er geen fokkers waren die aandacht zoeken voor hun probleem ben jij geen mod. Al moelijk genoeg als iemand zich zorgen maakt dus als je niet volwassen kunt reageren ga dan lekker modden in Plains Trains & Automobiles ofzo. Jouw persoonlijkeparanoia en je mening over haar schrijfstijl is hoe dan ook geen reden om een verder normaal topic van 2 pags te sluiten. Ik vind het helemaal niet gedetailleerd, toevallig.
Ten eerste was het wellicht niet de juiste plek om te klagen maar mijn klacht was al op een vrij normale manier gebracht, Nikky. Vooral gezien de totaal wazige subjectieve motivatie die Aventura hanteert om een topic te sluiten.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef nikky het volgende:
[Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria *O* daar mag je klagen.
En ik zou je vriendelijk willen verzoeken om je vraagstelling of klacht daar iets op ietwat normalere manier te stellen.
Neuh, lees je eigen teksten maar eens goed. Hoe moet ik trouwens op voorhand weten dat er iets smerigs in een tekst staat zonder het eerst te lezen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Manono het volgende:
... maar mijn klacht was al op een vrij normale manier gebracht.
Jij bent zeker een fan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:04 schreef livEliveD het volgende:
Neuh, lees je eigen teksten maar eens goed. Hoe moet ik trouwens op voorhand weten dat er iets smerigs in een tekst staat zonder het eerst te lezen?En waarom betrek je haar modschap erbij en niet slechts het slotje?
![]()
Ik vraag me toch sterk af wat jij dan wel gedetailleerd noemt? En is een heldere OP zonder gore details teveel gevraagd? (je geeft zelf al aan dat de titel volstaat dus waarom nog meer details in het topic?) Verder komt het op mij idd over als aandacht trekken (noem het een zesde zintuig van mequote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Manono het volgende:
Ik vind het helemaal niet gedetailleerd, toevallig.
Ik vond de details helemaal niet zo extreem goorquote:Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vraag me toch sterk af wat jij dan wel gedetailleerd noemt? En is een heldere OP zonder gore details teveel gevraagd? (je geeft zelf al aan dat de titel volstaat dus waarom nog meer details in het topic?) Verder komt het op mij idd over als aandacht trekken (noem het een zesde zintuig van me), ik vind het dus juist inzichtvol modden.
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef livEliveD het volgende:
Ik vraag me toch sterk af wat jij dan wel gedetailleerd noemt? En is een heldere OP zonder gore details teveel gevraagd? (je geeft zelf al aan dat de titel volstaat dus waarom nog meer details in het topic?) Verder komt het op mij idd over als aandacht trekken (noem het een zesde zintuig van me), ik vind het dus juist inzichtvol modden.
De wijze vrouwenclub heeft gesproken!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:41 schreef milagro het volgende:
Ik vond de details helemaal niet zo extreem goor
Witte bolletjes, nou, echt, ik ga kokhalzen, hoor
damn, lees eens wat topics door over bepaalde voorkeuren wb sex, zeg, minstens zo onsmakelijk, zo niet vele malen meer.
wil ik ook allemaal niet weten en blijf er dus na 1 geworpen blik ver van.
Manono heeft gewoon helemaal gelijk.
De sluitingsreden slaat helemaal nergens op.
De vraag is of het noodzakelijk isquote:Op maandag 27 februari 2006 01:41 schreef milagro het volgende:
Ik vond de details helemaal niet zo extreem goor
Witte bolletjes, nou, echt, ik ga kokhalzen, hoor
damn, lees eens wat topics door over bepaalde voorkeuren wb sex, zeg, minstens zo onsmakelijk, zo niet vele malen meer.
Nou ja als jij het idee hebt dat het simpelweg een onzekere puber is die broodnodig advies nodig had en er nog iets van het topic terecht zou zijn gekomen naast het schreeuwen om een dokter dan verschillen we idd van meningquote:Manono heeft gewoon helemaal gelijk.
De sluitingsreden slaat helemaal nergens op.
Waarom ontwijk je vragen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:53 schreef Manono het volgende:
Schat met je zesde zintuig, krijg jij nou maar eerst eens een vaste vriendin waarmee je goed van bil gaat en van wie je wat over vrouwenproblemen opsteekt, dan praat ik verder met jou, beloofd.
Als je LEEST zie je dat elke opmerking of vraag beantwoord is, in de tekst van de post ervoor of in de post erna. Verder ga ik niet in dicussie over smaak, of jij iets relevant vindt en ik niet, dat was nou net de reden van de klacht en dan blijven we bezig. Het is bovendien een discussie die ik met Aventura zou moeten hebben. Of niet, maar met jou ga ik geen woordjeneuken.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:04 schreef livEliveD het volgende:
Waarom ontwijk je vragen?Je kaart toch een terecht iets aan waar je achter staat? Dan kun je vast ook wel antwoord geven.
OK thnx voor de uitgebreide serieuze reactie maar dan blijft imo toch overeind wat ik hier zeg:quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
Daar ben ik dan...
Er zijn meerdere redenen geweest waarom ik dit topic sloot. Ten eerste was het een dubbeltopic. In een ander subforum deed ze deze problemen ook al tot uit den treure uit de doeken. Ook daar werd door elke user geopperd dat ze naar de dokter moet gaan.
Vervolgens opent ze in SEX een topic. Weer roept iedereen of suggesties wat het kan zijn (schimmelinfectie) en/of 'ga naar de dokter'. M.i. was/is er verder gewoon helemaal niks meer te zeggen hierover. Verder 'ken' ik deze user van eerdere posts, het komt op mij echt over als een vorm van overmatig aandachtvragen, dat grenst aan hypochondrie (zie ook haar posthistory!) Steeds maar weer bevestiging zoeken, en wel op een manier die mij (en niet alleen mij!) irriteerde. Het enige wat ik anders had kunnen doen is mijn toonzetting. Dat kwam bot over, maar op dat moment had ik het echt even helemaal gehad. Afgestompt? Nee, dat ben ik niet. Dit was van mijn kant iets persoonlijks; ik had persoonlijk moeite met deze user haar post.
Ik begrijp wat je zegt, maar misschien moet jouw belangrijkste afweging niet de TS betreffen, maar meer of het topic interessant/ relevant/steunend kan zijn voor andere users (baggeraars daargelaten). Zo hou je de dingen voor iedereen helder en geef je anderen niet het idee dat zij geen topic kunnen openen als ze met zoiets zitten. Whatever the post history of TS. Zelfs een kloon kan zinnige topics aanmaken als anderen er iets aan hebben (ik was het niet hoor).quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Manono het volgende:
Het gaat er om dat topics niet moeten worden gesloten op basis van persoonlijke voorkeur maar op basis van regels die iedereen op fok herkent en begrijpt.
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef Manono het volgende:
Wil nog even de stelling van Milagro onderschrijven dat ik ook niet zit te wachten op sommige topics over seksuele voorkeuren. Als de homootjes hun seksuele uitspattingen lekker samen willen bespreken of als Erodrome weer eens uitgebreid de was buiten hangt is dat voor mij soms too much info. Toch vind ik dat iedereen zijn ding moet kunnen doen, of je moet daar 1 lijn in trekken. Duidelijk genoeg denk ik.
OK mooi slot en bedankt Aventura, dat klinkt meer dan redelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Fair enough, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik probeer dat ook altijd te doen hoor. Als je mij en mijn manier van modereren kent zul je zien dat ik altijd begaan ben met de users en dat ik voorlichting en informatie en het feit dat je elkaar kunt helpen en steunen, echt heel belangrijk vind. Mijn post teruglezende zie ik absoluut in dat ik minder bot had kunnen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en geen modereer-robot. Probeer wel voor iedereen gelijke regels te stellen, maar soms wordt je menig toch gekleurd door posthistorie van bepaalde users en ja, ook persoonlijke irritatie. Als een user in tien topics over haal kwalen begint en dan door steeds dezelfde users wordt verteld dat ze naar de dokter moet gaan, dan zie ik een nieuw topic in SEX niet als iets dat iets toevoegt. Samengevat, ik sta achter het slotje, maar mijn toonzetting had anders gemoeten en ik hoop oprecht dat ik user Tulpje niet gekwetst heb, dat zou ik heel vervelend vinden.
Zo kennen we je weer; een en al nuance.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Fair enough, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik probeer dat ook altijd te doen hoor. Als je mij en mijn manier van modereren kent zul je zien dat ik altijd begaan ben met de users en dat ik voorlichting en informatie en het feit dat je elkaar kunt helpen en steunen, echt heel belangrijk vind. Mijn post teruglezende zie ik absoluut in dat ik minder bot had kunnen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en geen modereer-robot. Probeer wel voor iedereen gelijke regels te stellen, maar soms wordt je menig toch gekleurd door posthistorie van bepaalde users en ja, ook persoonlijke irritatie. Als een user in tien topics over haal kwalen begint en dan door steeds dezelfde users wordt verteld dat ze naar de dokter moet gaan, dan zie ik een nieuw topic in SEX niet als iets dat iets toevoegt. Samengevat, ik sta achter het slotje, maar mijn toonzetting had anders gemoeten en ik hoop oprecht dat ik user Tulpje niet gekwetst heb, dat zou ik heel vervelend vinden.
Er werd heel weinig in gereageerd, ik vond het vanaf het begin al niet echt een SEX-topic en ik zie weinig perspectief voor verdere discussie. Die baggeraarts zijn dus niet de enige reden dat ik het heb gesloten. Ik wil het wel een schopje naar GC geven als je dat wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef McCarthy het volgende:
geile truuk in amsterdamse onderwereld
het was wel degelijk leuk totdat een paar gasten het op het eind gingen evrkloten. Misschien dat je beter hun reacies kan wissen ipv het complete topic te sluiten.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef 1ofthefew het volgende:
Lupa, beetje last van PMS-aanvallen de laatste dagen?
Het topic heeft weinig inhoud, daarom is het gesloten. De OP is nietszeggend, er wordt niks uitgelegd o.i.d.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is t retroporntopic nou weer dicht? Lupa vroeg er zelf om en er staan alleen plaatjes in die mogen van de policy
Tja... die is niet veel gewend in Travel natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Zeg Dutchtrain, ze vallen binnen de policy.
Oh, okee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:40 schreef DutchTrain het volgende:
Is al weer open, we houden het bij een waarschuwing
Oh..! Je wilt graag je eigen topic openen. Zeg dat dan!quote:
Nee, hoor. Ik was dat alleen al van plan. Ik heb dat slotje ook niet geplaatst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Jane het volgende:
Oh..! Je wilt graag je eigen topic openen. Zeg dat dan!
Als het niet eens gaat om de foto's snap ik al helemaal niets van dat slotjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat niet om de foto's, jongens. Ik ben het wel eens met DutchTrain's slotje...
Nee hoor, open!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef SunChaser het volgende:
En nu dit topic weer dicht?Gaat t dames?
Geen idee wie dat deed...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef SunChaser het volgende:
En nu dit topic weer dicht?Gaat t dames?
Je moest eens weten met al die foto's van Salou, Chersonissos en Lesbosquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:40 schreef Jane het volgende:
Tja... die is niet veel gewend in Travel natuurlijk...
Tot morgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey mede SEX-ers,
Ik ben de komende weken even niet of nauwelijks op Fok te vinden. Ik heb een korte adempauze nodig. Aanleiding daartoe is het feit dat ik de laatste tijd wel erg veel flames, persoonlijke aanvallen en minder vriendelijk bedoelde steken onder water te verduren heb gekregen en die zaken hebben iets te veel effect op mij. Ik ben me ervan bewust dat ik ze waarschijnlijk deels zelf uitlok door het feit dat ik dingen doe als het plaatsen van naaktfoto’s en het vertellen van erg persoonlijke dingen. Blijkbaar is dat niet verstandig, maar ik voel me er nu eenmaal prettig bij. Ik ga even een paar weken op Fok!-vakantie en hoop daarna weer fris en vrolijk terug te keren. Ik ben wel gewoon te bereiken op mijn Fokmail.
Groetjes,
Lupa
Vergeet je honden niet aan een boom te binden tijdens je vakantie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey mede SEX-ers,
Ik ben de komende weken even niet of nauwelijks op Fok te vinden. Ik heb een korte adempauze nodig. Aanleiding daartoe is het feit dat ik de laatste tijd wel erg veel flames, persoonlijke aanvallen en minder vriendelijk bedoelde steken onder water te verduren heb gekregen en die zaken hebben iets te veel effect op mij. Ik ben me ervan bewust dat ik ze waarschijnlijk deels zelf uitlok door het feit dat ik dingen doe als het plaatsen van naaktfoto’s en het vertellen van erg persoonlijke dingen. Blijkbaar is dat niet verstandig, maar ik voel me er nu eenmaal prettig bij. Ik ga even een paar weken op Fok!-vakantie en hoop daarna weer fris en vrolijk terug te keren. Ik ben wel gewoon te bereiken op mijn Fokmail.
Groetjes,
Lupa
Is dat wel conform de policyquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet je honden niet aan een boom te binden tijdens je vakantie.
Groetjes,
Xebro
Hoeren zijn hoe dan ook mensen en daar zullen we het ook maar mee moeten doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey mede SEX-ers,
Groetjes,
Lupa
Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Trouwens je IQ zal ook niet van de bovenste plank zijn als je je door een paar FOK!flames uit het veld laat slaan.![]()
Nofi uiteraardquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?Vluchtgedrag...
Wat heeft de lul van heiden6 dan voor problemen dat 'ie naar haar toe vlucht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?Vluchtgedrag...
een schimmelinfectiequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat heeft de lul van heiden6 dan voor problemen dat 'ie naar haar toe vlucht?.
Aids?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Na de gemaakte foto's bekeken te hebben krijgt heiden6 geen erecte plasser meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heeft ze weer wat om bij te lezen als ze van 'vakantie' terug komt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
He.. psst. Lupa is dus weg he. Dat betekent dus dat ze dit niet kan lezen. Want ze is er dus niet, enzo![]()
Ze leest het gerust welquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
He.. psst. Lupa is dus weg he. Dat betekent dus dat ze dit niet kan lezen. Want ze is er dus niet, enzo![]()
Vanzelfsprekend had Lupa van tevoren al een lurkkloon geregistreerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
We weten allemaal hoe traag van begrip Lupa is, dus daar moet je op zulke momenten rekening mee houden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind jullie nog vrij laat reageren.
Lupa post normaliter altijd stief door op welk tijdstip dan ook en soms begeef ik mezelf wel eens binnen sociale kringen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind jullie nog vrij laat reageren.
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij mijn post niet. IQ < 20?
We kunnen de lul van heiden6 wel interviewen.quote:
Dat begrijp ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |