Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/738008
Geeft dit topic bij iedereen code 5?? Of ligt het aan mij?
Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?
Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?
Wellicht dat het een gedelete topic is. Ik kan er zelf ook niet bij...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Oh, het ging dus niet over deepthroat maar over squirting
Ik heb de link hier vandaan.
Ok, thanks.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen van beide, vermoed ik. Maar je kunt het vast nalezen op hookers.nl.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef McCarthy het volgende:
Vertel hier je ervaringen over het bezoeken van hoeren.
he, nou weten we niet of hij crystal of emma heeft gekozen ?
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de toonzetting anders was geweest, was het wellicht niet gesloten. Maar nu was het gewoon een rel-uitlokkend kuttopic. Ik ben het wat dat betreft dus eens met shmoopy.
Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Lemmeb het volgende:
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.
Hoe denk jij dat wij autochtonen in de Randstad over dat soort dames praten als we er weer een paar in de Snollywood bezig zien? Dat is nog wel een stukje minder genuanceerd.
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.
Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?
Wat mij betreft zoals in dat topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.
De OP valt misschien mee qua bewoordingen, maar de TT legt maar al te duidelijk TS zijn intenties bloot. Namelijk het oproepen van zulke 'minder frisse' reacties.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
Wat mij betreft zoals in dat topic.
De OP is in elk geval goed. Dat sommigen het topic aangrijpen om minder frisse zaken te posten, daar kan de TS ook niks aan doen.
Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiėren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Lemmeb het volgende:
'Sex/Relatie met voormalig allochtonen-neukster'
Wat is daar in godsnaam mis mee? Is gewoon een to-the-point omschrijving van het onderwerp van gesprek. Met het woordje 'aloochtonen-neukster' weet iedereen wie de TS bedoelt, veel duidelijker had hij niet kunnen wezen.
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiėren eigenlijk.
Probeer het eens bij iemand anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Probeer het eens bij iemand anders.Ik snap je punt heus wel, maar jij snapt het mijne ook wel denk ik. Dat topic blijft hoe dan ook dicht, dus verdere discussie heeft denk ik weinig zin.
Ik heb het niet gesloten en dus heb ik imo ook niet het recht om het weer te openen. Niet dat ik het zou *willen* heropenen, magoed. Ik ben nergens bang voor. Ik vind wel dat bepaalde topics beter gesloten kunnen worden omdat ze alleen maar klotereacties oproepen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Lemmeb het volgende:
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |