abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:25:49 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35331746
http://forum.fok.nl/topic/738008

Geeft dit topic bij iedereen code 5?? Of ligt het aan mij?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_35331888
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/738008

Geeft dit topic bij iedereen code 5?? Of ligt het aan mij?
Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:30:05 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35331979
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als ik op jouw link klik, krijg ik ook die melding ja. Wat is het voor topic dan?
Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_35332057
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Over deepthroat, maar ik kan er dus niet in.
Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:35:14 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35332221
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waar heb je het gevonden? Wat is de titel?

Oh, het ging dus niet over deepthroat maar over squirting
Ik heb de link hier vandaan.
Ziggy played guitar
pi_35332485
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef MissBliss het volgende:

Oh, het ging dus niet over deepthroat maar over squirting
Ik heb de link hier vandaan.
Wellicht dat het een gedelete topic is. Ik kan er zelf ook niet bij...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:12:20 #107
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35333771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ok, thanks.
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:44:49 #108
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35339951
Een reactie van de plaatselijke mods lijkt me toch ook gepast aangezien dit jullie forumdeel is?

Het is niet racistisch bedoeld maar ik constateer dus echt in mijn omgeving dat mannen niet snel een relatie aangaan met meisjes die veel met allochtonen hebben gehad.
zelfs dames die ik spreek zijn niet te spreken over dat soort dingen.

ik maak dus uitsluitend een poll en een paar users regaeren misschien flauw. meteen wordt het topic op slot gegooid.

ik vind dat een beetje raar aangezien er ook soortgelijke topics zijn geweest over een relatie met voormalig prostituee of playsters of webcamgirls...
De wereld is op hol geslagen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:57:22 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35340517
Wat bedoel je precies? Je wilt dat het topic weer geopend wordt?
pi_35341142
Als de toonzetting anders was geweest, was het wellicht niet gesloten. Maar nu was het gewoon een rel-uitlokkend kuttopic. Ik ben het wat dat betreft dus eens met shmoopy.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:02:38 #111
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35348486
Vertel hier je ervaringen over het bezoeken van hoeren.

he, nou weten we niet of hij crystal of emma heeft gekozen ?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35348640
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef McCarthy het volgende:
Vertel hier je ervaringen over het bezoeken van hoeren.

he, nou weten we niet of hij crystal of emma heeft gekozen ?
Geen van beide, vermoed ik. Maar je kunt het vast nalezen op hookers.nl.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:06:48 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35348708
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de toonzetting anders was geweest, was het wellicht niet gesloten. Maar nu was het gewoon een rel-uitlokkend kuttopic. Ik ben het wat dat betreft dus eens met shmoopy.
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.

Hoe denk jij dat wij autochtonen in de Randstad over dat soort dames praten als we er weer een paar in de Snollywood bezig zien? Dat is nog wel een stukje minder genuanceerd.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_35348756
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Lemmeb het volgende:
Het was gewoon een uitstekend topic, heel to-the-point en geen overbodig poeha.

Hoe denk jij dat wij autochtonen in de Randstad over dat soort dames praten als we er weer een paar in de Snollywood bezig zien? Dat is nog wel een stukje minder genuanceerd.
Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:06 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35349187
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ga er echt niet verder over in discussie. Je weet dondersgoed wat ik bedoel met die toonzetting en die wordt gewoon niet getolereerd. Punt uit, billenkoek.
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?
pi_35349317
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe had die toonzetting dan moeten wezen? Hoe praat je in jouw ogen dan over dit soort onderwerpen, zonder meteen in politiek-correcte gemeenplaatsen te vervallen?
Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:25:04 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35349568
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat kun je zelf toch wel bedenken...? Je bent immers best een intelligente man.
Wat mij betreft zoals in dat topic.

De OP is in elk geval goed. Dat sommigen het topic aangrijpen om minder frisse zaken te posten, daar kan de TS ook niks aan doen.
pi_35349701
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
Wat mij betreft zoals in dat topic.

De OP is in elk geval goed. Dat sommigen het topic aangrijpen om minder frisse zaken te posten, daar kan de TS ook niks aan doen.
De OP valt misschien mee qua bewoordingen, maar de TT legt maar al te duidelijk TS zijn intenties bloot. Namelijk het oproepen van zulke 'minder frisse' reacties.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:34:51 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35350013
'Sex/Relatie met voormalig allochtonen-neukster'

Wat is daar in godsnaam mis mee? Is gewoon een to-the-point omschrijving van het onderwerp van gesprek. Met het woordje 'aloochtonen-neukster' weet iedereen wie de TS bedoelt, veel duidelijker had hij niet kunnen wezen.
pi_35350066
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Lemmeb het volgende:
'Sex/Relatie met voormalig allochtonen-neukster'

Wat is daar in godsnaam mis mee? Is gewoon een to-the-point omschrijving van het onderwerp van gesprek. Met het woordje 'aloochtonen-neukster' weet iedereen wie de TS bedoelt, veel duidelijker had hij niet kunnen wezen.
Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiëren eigenlijk.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:37:11 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35350122
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Give it a break... Dat topic gaat echt niet weer open. Ik heb ook geen zin om er verder over te discussiëren eigenlijk.
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.
pi_35350177
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Jammer. Ik vind het wel een discussie waard.
Probeer het eens bij iemand anders. Ik snap je punt heus wel, maar jij snapt het mijne ook wel denk ik. Dat topic blijft hoe dan ook dicht, dus verdere discussie heeft denk ik weinig zin.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:40:37 #123
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35350288
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Probeer het eens bij iemand anders. Ik snap je punt heus wel, maar jij snapt het mijne ook wel denk ik. Dat topic blijft hoe dan ook dicht, dus verdere discussie heeft denk ik weinig zin.
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.
pi_35350397
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Lemmeb het volgende:
Jij bent gewoon bang dat je met een dergelijk topic op te lange tenen gaat staan, en dat er heibel van komt die jij vervolgens moet oplossen. Da's niet erg, maar zeg dat dan.
Ik heb het niet gesloten en dus heb ik imo ook niet het recht om het weer te openen. Niet dat ik het zou *willen* heropenen, magoed. Ik ben nergens bang voor. Ik vind wel dat bepaalde topics beter gesloten kunnen worden omdat ze alleen maar klotereacties oproepen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:44:25 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35350486
Hoe definieer jij 'klotereacties', en wat is er mis mee?
pi_35350575
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe definieer jij 'klotereacties', en wat is er mis mee?
Oh, Lemmeb, ik heb hier helemaal geen zin in. Volgens mij ken je me goed genoeg om te weten wat ik vind.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:49:15 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35350706
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, Lemmeb, ik heb hier helemaal geen zin in. Volgens mij ken je me goed genoeg om te weten wat ik vind.
Eigenlijk niet. Ik dacht (of hoopte) dat je genezen was van poltiek-correcte verkrampingen
pi_35351025
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk niet. Ik dacht (of hoopte) dat je genezen was van poltiek-correcte verkrampingen
Puur persoonlijk ben ik een voorstander van een radicale vrijheid van meningsuiting, maar op een forum zijn bepaalde zaken ongewenst, wil je het een beetje gezellig houden.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:53:35 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35353170
Ach, je kunt altijd nog bannen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 07:59:00 #130
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35355771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Puur persoonlijk ben ik een voorstander van een radicale vrijheid van meningsuiting, maar op een forum zijn bepaalde zaken ongewenst, wil je het een beetje gezellig houden.
1) mijn bevinding waarover dat topic ging komt wel degelijk veel voor
2) omdat allochtoon erin staat zijn de mods en admins gelijk weer panisch dat er "gediscrimineerd gaat worden"
3)kijk eens wat voor meuk sommige andere users (meki/bsb/super7fighter) posten onder het mom van vrijheid van meningsuiting wat wel weer wordt toegelaten.
4)ik zal dat topic vanmiddag of zo eens overnieuw doen. zal wat meer keuzemogelijkheden toevoegen en de bewoording iets anders maken.

wel een beetje sneu als je bedenkt dat als je het woord allochtoon erin hebt dat je meteen moet oppassen wat je zegt hier
De wereld is op hol geslagen
pi_35356873
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ach, je kunt altijd nog bannen.
Eh, nee. Dat kan een mod niet. Ik kan hooguit een ban aanvragen.
pi_35356916
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 07:59 schreef 1ofthefew het volgende:
1) mijn bevinding waarover dat topic ging komt wel degelijk veel voor
Niemand heeft beweerd dat dat niet zo is.
quote:
2) omdat allochtoon erin staat zijn de mods en admins gelijk weer panisch dat er "gediscrimineerd gaat worden"
Ja, alle topics over allochtonen worden immers gesloten hier op Fok.
quote:
3)kijk eens wat voor meuk sommige andere users (meki/bsb/super7fighter) posten onder het mom van vrijheid van meningsuiting wat wel weer wordt toegelaten.
Ieder subforum heeft een eigen manier van moderaten. In het ene subforum kan meer dan in het andere.
quote:
4)ik zal dat topic vanmiddag of zo eens overnieuw doen. zal wat meer keuzemogelijkheden toevoegen en de bewoording iets anders maken.

wel een beetje sneu als je bedenkt dat als je het woord allochtoon erin hebt dat je meteen moet oppassen wat je zegt hier
Als er 'voormalig boerenneukster' had gestaan, zou het wrs. ook dicht zijn gegooid.
pi_35359290
Gaan we nou serieus 4 dagen zitten miepen over 1 gesloten topic?

Je kunt het er niet mee eens zijn, maar op een gegeven moment houdt het op.
Topic is dicht, redenen zijn gegeven, tis nu wel klaar, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_35370509
Waarom gebeurt er niks tegen de posts van Lemmeb in het homoseksualiteitstopic terwijl ik daar wel om verzocht heb? Om soortgelijke posts, letterlijke dezelfde volgens mij, is hij geband in andere subfora vandaag.
pi_35370586
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef SCH het volgende:
Waarom gebeurt er niks tegen de posts van Lemmeb in het homoseksualiteitstopic terwijl ik daar wel om verzocht heb? Om soortgelijke posts, letterlijke dezelfde volgens mij, is hij geband in andere subfora vandaag.
Als het goed is, heb jij een mailtje van mij gehad. Ik vind die twee posts nou niet zodanig ernstig dat ze verwijderd zouden moeten worden en ik heb Lemmeb reeds verzocht om scheldwoorden achterwege te laten.
pi_35370741
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als het goed is, heb jij een mailtje van mij gehad. Ik vind die twee posts nou niet zodanig ernstig dat ze verwijderd zouden moeten worden en ik heb Lemmeb reeds verzocht om scheldwoorden achterwege te laten.
Ik heb geen mail gezien

Is het in dit subforum normaal om elkaar voor pisnicht uit te maken en elkander van pedofilie te beschuldigen, wat hij daar ook mee bedoelt? Hij post het hier omdat hij geen toegang meer heeft tot NWS waar hij hetzelfde postte en daar op verwijderd werd. Het komt een beetje inconsequent over. Ik begin het ook een beetje zat te worden om regelmatig van seks met kinderen beticht te worden. Het gaat nergens over, het slaat nergens op en de gedachte alleen al is nog nooit bij me opgekomen. Het enige is dat ik niet altijd direct moord en brand schreeuwen als het over pedofilie ga en over vierendelen e.d. begin. Ik ga gewoon uit van de wet die er heel helder over is. En persoonlijk heb ik er echt helemaal niks mee. Maar dat beeld blijft maar bestaan doordat dit soort posts voortdurend blijven staan.
pi_35371012
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen mail gezien
Ik heb een mailtje gestuurd naar je Hotmail-account.
quote:
Is het in dit subforum normaal om elkaar voor pisnicht uit te maken
Nee, vandaar dat ik hem verzoek om scheldwoorden achterwege te laten. Mocht hij weer in dat topic posten en doorgaan met schelden, dan edit ik zijn posts.
quote:
en elkander van pedofilie te beschuldigen, wat hij daar ook mee bedoelt? Hij post het hier omdat hij geen toegang meer heeft tot NWS waar hij hetzelfde postte en daar op verwijderd werd. Het komt een beetje inconsequent over. Ik begin het ook een beetje zat te worden om regelmatig van seks met kinderen beticht te worden. Het gaat nergens over, het slaat nergens op en de gedachte alleen al is nog nooit bij me opgekomen. Het enige is dat ik niet altijd direct moord en brand schreeuwen als het over pedofilie ga en over vierendelen e.d. begin. Ik ga gewoon uit van de wet die er heel helder over is. En persoonlijk heb ik er echt helemaal niks mee. Maar dat beeld blijft maar bestaan doordat dit soort posts voortdurend blijven staan.
Ik geloof helemaal niet dat dat beeld van jou bestaat. Denk je nou echt dat men klakkeloos aanneemt wat Lemmeb roept of wat wie dan ook op dit forum over een ander roept? Enneh, als Lemmeb jou al een pedo vindt, dan ben ik benieuwd wat hij van mij denkt, gezien wat ik in het verleden over dit onderwerp heb gezegd.

Ik houd het in de gaten, maar probeer ook om je niet zo te laten opnaaien.
pi_35375988
Okay Lupa, die mail is blijkbaar ontvoerd maar je antwoord stelt me gerust al zijn het wel meer mensen dan Lemmeb die die beschuldigingen herhaaldelijk uiten. Wij denken ongeveer het zelfde over dat onderwerp maar omdat ik man ben en homo denken sommigen daar conclusies aan te moeten verbinden.
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:25:39 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35376840
Edit: kappen met dat gescheld.

[ Bericht 93% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 22-02-2006 21:29:38 ]
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:40:07 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35377457
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
Hij post het hier omdat hij geen toegang meer heeft tot NWS waar hij hetzelfde postte en daar op verwijderd werd.
Dat is gewoon bullshit trouwens, als je eens de moeite zou nemen naar de tijdstippen waarop eea gepost is te kijken:
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik weer zie hoe zo'n pisnicht als SCH in Betaalde tienerseks gewone zaak pedofilie aan het goedpraten is, dan weet ik ineens weer waarom ik niks van homoseksualiteit moet hebben. Daarmee beweer ik zeker niet dat elke homo zijn mening deelt, maar wel dat dit soort uitwassen onder homo's vaker voorkomen door hun door overdadige seks verknipte en geperverteerde geest.
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef kLowJow het volgende:
Lemmeb, doodsverwensing en afzeiken, week NWS/POL.
Ik had dit allang gepost vóórdat ik geband werd.

Verder vraag ik me af waar ik een 'doodsverwensing' uit, laat staan een 'doodsbedreiging'. Wat een onzin weer allemaal.
pi_35382944
Jullie persoonlijke vete vechten jullie maar uit via de mail, maar dat gaat niet hier gebeuren.
pi_35383821
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie persoonlijke vete vechten jullie maar uit via de mail, maar dat gaat niet hier gebeuren.
Pardon??? Wat nou persoonlijke vete, ik hoop toch dat je hier als moderator actie in onderneemt.
pi_35383944
Gluurt even in de topic hier en is erg blij nu niet blauw te zijn

Sorry voor het leedvermaak, moest even
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35383976
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef SCH het volgende:

Pardon??? Wat nou persoonlijke vete, ik hoop toch dat je hier als moderator actie in onderneemt.
Wat voor actie wil je nog meer zien behalve een weekban (die hij ondertussen al heeft gekregen)
pi_35384035
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat voor actie wil je nog meer zien behalve een weekban (die hij ondertussen al heeft gekregen)
Niet hier hoor.
pi_35384071
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik nu precies actie op ondernemen dan? Op het moment dat posts te ver gaan, modereer ik ze. Gaat een user te vaak of te ver over de grens, dan vraag ik een ban aan. Lijkt me duidelijk. Ik wil alleen niet dat jullie hier iets gaan uitvechten wat in een heel ander deel van het forum speelt. Dit is de SEX feedback en hier gaat het dus over topics in SEX.
pi_35384121
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef erodome het volgende:
Gluurt even in de topic hier en is erg blij nu niet blauw te zijn

Sorry voor het leedvermaak, moest even

Stelletje kleuters hier. Waarom was ik ook alweer gestopt met mijn werk in het onderwijs? Oh ja, ik weet het weer!
pi_35384233
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Stelletje kleuters hier. Waarom was ik ook alweer gestopt met mijn werk in het onderwijs? Oh ja, ik weet het weer!
Die kleuters kan je tenminste even op de gang zetten ofzo
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35384270
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef erodome het volgende:
Die kleuters kan je tenminste even op de gang zetten ofzo
Dat kan hier ook. Maar leerlingen kunnen dan weer geen kloons aanmaken.
pi_35384591
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet hier hoor.
FoK! is niet bepaald DE aangewezen plek voor wederzijds respect en begrip en zeker niet als je "anders" bent dan anderen. Dit heb ik al aan den lijve ondervonden (ben doof). Zet je dikke huid weer op en ga verder met wat je altijd doet, voor nu bereik je toch verder nix. Gebeurd er weer zoiets dan kom je weer terug, net zolang als dat nodig is. Op een gegeven moment zullen ze toch echt iets moeten gaan doen, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')