Schijnbaar zijn mensen "subdoelen" gaan zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef DS4 het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat sex wellicht vanuit de natuur bezien als hoofddoel voortplanting heeft, maar dat de mens zelf gewoon genot zoekt?
Ieder woord is een door mensen verzonnen begrip. En hoe je het ook wendt of keert, vanuit de natuur bezien is voortplanting belangrijk, dus een doel. Misschien in brede zin, maar toch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).
Dat is meestal het gevolg van een eerdere pijppartij waarbij slikken niet was gewenst door minimaal één partij.quote:
quote:Maar dat gaat toch helemaal niet Evert !!
Maar we kunnen het toch probéren Waldema?
Je oorquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef L-IS het volgende:
Is toch niet zo moeilijk?
Je hebt gewoon meerdere gaten in je lichaam waar je "iets" in kunt stoppen.![]()
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
Waarschijnlijk gaan er nu heel veel mensen "van de homo's" roepen!
Ik zou het eigenlijk niet weten!?
Je neus is ook wel een apart gevoelquote:
Je raakt eens wat aan en denkt he dat voelt goed, denk dat het zo is gegaan....quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
sex is ook lekker en vaginale sex is dan ook redelijk standaard.
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.
op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
hij is droogquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:05 schreef xWolfx het volgende:
Wat d8 je dan van fistfucken
Hans teeuwen had zown stukje...
Hoe zouen ze dat fistfuken bedacht hebben... er is toch iemand die als 1ste heeft bedacht: mag ik mijn vuist, eens lekker in jou anus drukken,,,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |