Schijnbaar zijn mensen "subdoelen" gaan zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef DS4 het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat sex wellicht vanuit de natuur bezien als hoofddoel voortplanting heeft, maar dat de mens zelf gewoon genot zoekt?
Ieder woord is een door mensen verzonnen begrip. En hoe je het ook wendt of keert, vanuit de natuur bezien is voortplanting belangrijk, dus een doel. Misschien in brede zin, maar toch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).
Dat is meestal het gevolg van een eerdere pijppartij waarbij slikken niet was gewenst door minimaal één partij.quote:
quote:Maar dat gaat toch helemaal niet Evert !!
Maar we kunnen het toch probéren Waldema?
Je oorquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef L-IS het volgende:
Is toch niet zo moeilijk?
Je hebt gewoon meerdere gaten in je lichaam waar je "iets" in kunt stoppen.![]()
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
Waarschijnlijk gaan er nu heel veel mensen "van de homo's" roepen!
Ik zou het eigenlijk niet weten!?
Je neus is ook wel een apart gevoelquote:
Je raakt eens wat aan en denkt he dat voelt goed, denk dat het zo is gegaan....quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
sex is ook lekker en vaginale sex is dan ook redelijk standaard.
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.
op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
hij is droogquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:05 schreef xWolfx het volgende:
Wat d8 je dan van fistfucken
Hans teeuwen had zown stukje...
Hoe zouen ze dat fistfuken bedacht hebben... er is toch iemand die als 1ste heeft bedacht: mag ik mijn vuist, eens lekker in jou anus drukken,,,
Hopelijk beseften ze toen het nut van voldoende glijmiddel, andersquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Anaal is ws. ontstaan doordat twee mannen de sex van een man en een vrouw wilden 'nabootsen'. Op zich juist een heel logische en simpele verklaring.
Dat zijn rotte tomaten..quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef JapyDooge het volgende:
waarom gooien mensen met tomaten ipv ze op te eten.... ^o)
Jij vraagt serieus waarom er bier wordt gezopen...?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:37 schreef daeri het volgende: tja, waarom vieren wij koninginnendag en trekken we dan oranje kleren aan en zuipen we de hele dag bier?![]()
Dan moet jij wel heel oud zijn...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Nevie het volgende:
Volgens mij is dat gekomen omdat ze vroeger dan wel konden ballen met elkaar, maar daardoor geen kinderen kregen. Zeg maar anticonceptie middelen van de oermens. Zoiets heb ik een keer gezien.
Nou je zou nog zomaar gelijk kunnen hebben ook. Ik heb ooit een programma gezien waarin het ging over die grieken en sex (van vroeger jah), en dat was niet mis. Volgens mij liepen die toch ver voor op de rest met hun toen al mega populaire prostitueesquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef schvvmert het volgende:
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.![]()
Van de homo's!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
Waarschijnlijk gaan er nu heel veel mensen "van de homo's" roepen!
quote:The History of the Blowjob
by Rob Terrell
Most people don't know it, but the blowjob was invented in 1972. It came out of the New York "swingers" scene. The American government supported the blowjob movement--it was seen as a way to get the average American back to work in a shorter amount of time. Before 1972, America workers spent an average of 80 hours a week in sexual congress with their wives.
The blowjob, although originally invented by bored drug users as another way to kill time, was seen by the government as a tool to increase productivity.
"With the Blowjob, workers spend less time in the sack and more time at their desks," said Spiro Agnew in his role as the White Houses' first Oral Sex Czar. In fact, it was soon discovered that workers could receive a blowjob while still sitting at their desks, but few workplaces actually implemented this innovation. Agnew, for all his official power, could not get desk-based blowjobs for the hard-working White House staff. (Several senior Senators, however, did manage to find the necessary funds in their budgets.)
Deep in the throat of the cold war, the blowjob was just the lever America needed to topple Communist Imperialism overseas. But what had the five-star generals in the Pentagon quivering, however, was not the expert attentions of the secretarial pool, but CIA field reports of a top-secret Soviet mechanized blowjob machine. The size of a football field, more than powerful enough to relieve an entire platoon of Red Army regulars in under four hours, the Pentagon saw this as the most immediate threat to national security.
General Curtis LeMay famously declared the "oral sex gap" and a crash program to build an American blowjob machine was begun deep in the Nevada desert under the dual expert guidance of Edward Teller and Dr. Harold Kinsley. Several billion dollars were poured into DARPA (the Defense Advanced Research Projects Administration) but, after three years of trying, DARPA admitted failure when a visiting General LeMay was better serviced in a nearby brothel than by the machine itself. In a final memo to President Ford, LeMay decried DARPA's work as "better suited for masturbation than oral satisfaction" before committing suicide, fearful that this great nation would crumble under the sated Red Menace.
(After the end of the cold war, several generals from both sides met in Geneva. It was revealed that the "Blowjob machine" was nothing more than another Soviet maskirovka: empty inside, constructed of nothing more than cardboard; soldiers engaged in congress with the machine were coached on the proper facial expression to affect for the passing U-2s and spy satellites. The DARPA project was never fully shutdown and later became known as the DARPAnet, which was the foundation for today's Internet.)
In America, it was a time of experimentation. Other orifices, such as the ears and nose, were explored for their sexual potential. Ad campaigns and public-service announcements on radio and television tried to attract a skeptical public:
"'Blow' is just a figure of speech."
"The nose knows a good time."
"Stick it up your nose." -- a popular slogan until it was appropriated by cocaine users
"Just the wax, ma'am" -- Joe Friday from Dragnet did the ads for Aural sex
Blowjobs became government-supported under the administration of Gerald Ford, who was given the first nationally-televised blowjob during his 1975 state-of-the-union address. "Wow, that's great!" said an enthusiastic Ford. American productivity shot upward during the Ford administration, in part thanks to hordes of American women who worked hard to keep their men working--and got a government check to boot.
The program lost favor in the Reagan years when it was discovered that gay men could use the technique as well. Reagan's oft-heard stump speech told of a government-supported woman, "a welfare queen who used her blowjob money to buy cadillacs and even foreign autos." (While seemingly apocryphal, this story seemed true enough that several Cadillac dealers offered reduced prices to blowjob-givers, to "keep them buying American.") But the program could never be killed, even under Reagan. Casper Weinberger fought tooth and nail to keep it. "I'll give government cheese to poor people before I'll give up blowjobs."
Finally, the government paid out its last blowjob check under George Bush, who quietly closed the program down. The last blowjob in America was given in the waning months of 1989. An era had ended.
Volgens mij had het er mee te maken dat de mensen vroeger (toen er nog geen condooms etc bestonden) wel sex wilden, maar geen kinderen. dus hebben ze naar een alternatief gezochtquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
sex is ook lekker en vaginale sex is dan ook redelijk standaard.
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.
op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
Dat zou best eens kunnen wanneer je niet nat genoeg was. Er zitten daar immers vele haarvaatjes. Misschien dat jullie gisteren iets te ruig bezig zijn geweest in the heat of the moment?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef DrPenis het volgende:
hallo, ik heb gisteren voor het eerst anale seks gehad, en toen ik vanochtend wakker werd lag er bloed in mijn bed, en mijn anus voelt echt pijnlijk en gezwollen aan, terwijl dat gisteren nog niet was. Is dat normaal na de eerste keer anale seks ?
Nee, dat is niet normaal....quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef DrPenis het volgende:
hallo, ik heb gisteren voor het eerst anale seks gehad, en toen ik vanochtend wakker werd lag er bloed in mijn bed, en mijn anus voelt echt pijnlijk en gezwollen aan, terwijl dat gisteren nog niet was. Is dat normaal na de eerste keer anale seks ?
de key is hier: als je goed opbouwt en genoeg glijmiddel gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2005 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal....
Gebruik meer glijmiddel, bij anaal geld dat je nooit teveel glijmiddel kan gebruiken en bouw rustig op zodat er geen pijn bij komt kijken tijdens het spelen, als je goed opbouwt en genoeg glijmiddel gebruikt dan gebeurt dit niet, hoe stevig je je ook laat neuken daar...
Bij Grieken was het zelfs zo, dat de liefde tussen 2 mannen boven dat van een man en een vrouw stond. Aangezien ze dan ook qua fysieke als mentale status hoger aangeschreven waren.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef xellisx het volgende:
Ongelofelijk zoveel pijn als je er soms voor over moet hebben. Maar het is gewoon supergeil en wil het ook echt graag. Maar *** wat een pijn. Gister een 5 minuten compleet ineengedoken gelegen omdat t pijn deed en niet eens geheel gebeurd was! Dus... wat nu? Opbouwen? Ja, maar de nagels aan je vingers kunnen ook behoorlijk pijn doen...
En over de Grieken. Voor de Grieken was het liefhebben van jongens de ultieme vorm van eros (liefde). Hier werden complete filosofische discussies over gevoerd (onder andere socrates die we vast wel kennen...) en zulke gesprekken liepen meestal uit op een grote orgie. Dat lijkt me ook niet echt "gewoon". Maar ook dat komt dus bij hen weg. Bij zo'n "orgie" waren wel prostituees, maar gezien de seks tussen jongens/mannen overheersend was, werd ook hier dezelfde seks toegepast. Onder andere, het anale deel dus. Volgens mij, en volgens de Griekste teksten (die echt zo goed als alleen over seks gaan) komen zulke dingen dus bij de Grieken weg.
(als iemand me nog één keer vraagt, wat nou het nut is van Grieks, weet ik nu het antwoord);)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |