abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26259488
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
sex is ook lekker en vaginale sex is dan ook redelijk standaard.
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.

op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
pi_26259606
Waarschijnlijk gaan er nu heel veel mensen "van de homo's" roepen!
Ik zou het eigenlijk niet weten!?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 22:43:06 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26259666
ze hadden zin in wat variatie?
:')
pi_26259672
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Schijnbaar zijn mensen "subdoelen" gaan zoeken.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:49:26 #5
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_26259826
ze expimenteren gewoon wat, en kwamen achter wat prettig voelde en wat niet
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_26259836
Zou het niet zo kunnen zijn dat sex wellicht vanuit de natuur bezien als hoofddoel voortplanting heeft, maar dat de mens zelf gewoon genot zoekt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:50:04 #7
35567 vollie
de grond gemist
pi_26259857
uitglijden in de sauna
in het verleden behaalde resultaten zijn ... alvast mooi meegenomen
Fok! Kiekjescollectie | Muzieksmaak
pi_26259898
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef vollie het volgende:
uitglijden in de sauna
Zeepjes laten vallen in de sauna?
pi_26259910
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef DS4 het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat sex wellicht vanuit de natuur bezien als hoofddoel voortplanting heeft, maar dat de mens zelf gewoon genot zoekt?
De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).
pi_26259924
Dat heeft Satan bedacht.
pi_26259978
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

De natuur heeft geen doelen. "Doel" is een door mensen verzonnen begrip. Het is wel zo dat zo'n beetje alles wat genot oplevert je overlevingskansen vergroot (uitzonderingen daargelaten).
Ieder woord is een door mensen verzonnen begrip. En hoe je het ook wendt of keert, vanuit de natuur bezien is voortplanting belangrijk, dus een doel. Misschien in brede zin, maar toch.
pi_26260008
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef vollie het volgende:
uitglijden in de sauna
Dat is meestal het gevolg van een eerdere pijppartij waarbij slikken niet was gewenst door minimaal één partij.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:11:51 #13
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_26260616
je leeft in een tijd waar nog geen voorbehoedsmiddelen zijn behalve een "voor het zingen de kerk uit" en periodieke onthouding die allebij lekker onbetrouwbaar zijn; en je wil geen kindertjes.

Je sexpirimenteerd wat en je ontdekt dat er nog 2 andere gaatjes zijn
Niet door bushokjes tiefen aub
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:14:16 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_26260680
quote:
Maar dat gaat toch helemaal niet Evert !!

Maar we kunnen het toch probéren Waldema?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:21:40 #15
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_26260891
Is toch niet zo moeilijk?
Je hebt gewoon meerdere gaten in je lichaam waar je "iets" in kunt stoppen.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_26260932
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef L-IS het volgende:
Is toch niet zo moeilijk?
Je hebt gewoon meerdere gaten in je lichaam waar je "iets" in kunt stoppen.
Je oor
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26260939
Volgens mij is dat gekomen omdat ze vroeger dan wel konden ballen met elkaar, maar daardoor geen kinderen kregen. Zeg maar anticonceptie middelen van de oermens. Zoiets heb ik een keer gezien.
pi_26260958
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten!?
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:36:31 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_26261300
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je oor
Je neus is ook wel een apart gevoel
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_26261307
quote:
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.

op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
Je raakt eens wat aan en denkt he dat voelt goed, denk dat het zo is gegaan....

Anaal kan best eens perongelijk begonnen zijn, weet ik veel, ben allang blij dat die mogelijkheid uitgevonden is
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26261327
pi_26261333
Ja het hoofddoel is kinderen maken. Maar aangezien niet iedereen daar meteen mee wil beginnen...ga je op zoek naar andere vormen van sexueel plezier.
pi_26261940
Wat d8 je dan van fistfucken

Hans teeuwen had zown stukje...

Hoe zouen ze dat fistfuken bedacht hebben... er is toch iemand die als 1ste heeft bedacht: mag ik mijn vuist, eens lekker in jou anus drukken,,,
pi_26261950
spelen en experimenteren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26261955
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 00:05 schreef xWolfx het volgende:
Wat d8 je dan van fistfucken

Hans teeuwen had zown stukje...

Hoe zouen ze dat fistfuken bedacht hebben... er is toch iemand die als 1ste heeft bedacht: mag ik mijn vuist, eens lekker in jou anus drukken,,,
hij is droog
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:08:57 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26262010
Anaal is ws. ontstaan doordat twee mannen de sex van een man en een vrouw wilden 'nabootsen'. Op zich juist een heel logische en simpele verklaring.
pi_26262538
waarom gooien mensen met tomaten ipv ze op te eten.... ^o)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_26262576
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Anaal is ws. ontstaan doordat twee mannen de sex van een man en een vrouw wilden 'nabootsen'. Op zich juist een heel logische en simpele verklaring.
Hopelijk beseften ze toen het nut van voldoende glijmiddel, anders
pi_26262582
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef JapyDooge het volgende:
waarom gooien mensen met tomaten ipv ze op te eten.... ^o)
Dat zijn rotte tomaten.. Die eet ik liever niet op althans, vroegâh waren ze rot, tegenwoordig niet meer, maar ze zetten het voort ivm de traditie... tja, waarom vieren wij koninginnendag en trekken we dan oranje kleren aan en zuipen we de hele dag bier?
pi_26264760
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 00:37 schreef daeri het volgende: tja, waarom vieren wij koninginnendag en trekken we dan oranje kleren aan en zuipen we de hele dag bier?
Jij vraagt serieus waarom er bier wordt gezopen...?
pi_26270830
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Nevie het volgende:
Volgens mij is dat gekomen omdat ze vroeger dan wel konden ballen met elkaar, maar daardoor geen kinderen kregen. Zeg maar anticonceptie middelen van de oermens. Zoiets heb ik een keer gezien.
Dan moet jij wel heel oud zijn...
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_26272191
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

zaterdag 16 april 2005 @ 15:21:25 #33
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26272228
Mên waarom niet? Hoeft toch niet altijd erin eruit erin te zijn.
Whatever I want.
pi_26272377
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef schvvmert het volgende:
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.
Nou je zou nog zomaar gelijk kunnen hebben ook. Ik heb ooit een programma gezien waarin het ging over die grieken en sex (van vroeger jah), en dat was niet mis. Volgens mij liepen die toch ver voor op de rest met hun toen al mega populaire prostituees .

Als het niet de grieken waaren dan zal het inderdaad door uitproberen komen .
  maandag 18 april 2005 @ 11:03:53 #35
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_26317650
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
Van de homo's!
Thunderbirds are GO!
pi_26317707
Verveling > experimenteren > hoppa
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26317777
quote:
The History of the Blowjob
by Rob Terrell

Most people don't know it, but the blowjob was invented in 1972. It came out of the New York "swingers" scene. The American government supported the blowjob movement--it was seen as a way to get the average American back to work in a shorter amount of time. Before 1972, America workers spent an average of 80 hours a week in sexual congress with their wives.

The blowjob, although originally invented by bored drug users as another way to kill time, was seen by the government as a tool to increase productivity.

"With the Blowjob, workers spend less time in the sack and more time at their desks," said Spiro Agnew in his role as the White Houses' first Oral Sex Czar. In fact, it was soon discovered that workers could receive a blowjob while still sitting at their desks, but few workplaces actually implemented this innovation. Agnew, for all his official power, could not get desk-based blowjobs for the hard-working White House staff. (Several senior Senators, however, did manage to find the necessary funds in their budgets.)

Deep in the throat of the cold war, the blowjob was just the lever America needed to topple Communist Imperialism overseas. But what had the five-star generals in the Pentagon quivering, however, was not the expert attentions of the secretarial pool, but CIA field reports of a top-secret Soviet mechanized blowjob machine. The size of a football field, more than powerful enough to relieve an entire platoon of Red Army regulars in under four hours, the Pentagon saw this as the most immediate threat to national security.

General Curtis LeMay famously declared the "oral sex gap" and a crash program to build an American blowjob machine was begun deep in the Nevada desert under the dual expert guidance of Edward Teller and Dr. Harold Kinsley. Several billion dollars were poured into DARPA (the Defense Advanced Research Projects Administration) but, after three years of trying, DARPA admitted failure when a visiting General LeMay was better serviced in a nearby brothel than by the machine itself. In a final memo to President Ford, LeMay decried DARPA's work as "better suited for masturbation than oral satisfaction" before committing suicide, fearful that this great nation would crumble under the sated Red Menace.

(After the end of the cold war, several generals from both sides met in Geneva. It was revealed that the "Blowjob machine" was nothing more than another Soviet maskirovka: empty inside, constructed of nothing more than cardboard; soldiers engaged in congress with the machine were coached on the proper facial expression to affect for the passing U-2s and spy satellites. The DARPA project was never fully shutdown and later became known as the DARPAnet, which was the foundation for today's Internet.)

In America, it was a time of experimentation. Other orifices, such as the ears and nose, were explored for their sexual potential. Ad campaigns and public-service announcements on radio and television tried to attract a skeptical public:

"'Blow' is just a figure of speech."
"The nose knows a good time."
"Stick it up your nose." -- a popular slogan until it was appropriated by cocaine users
"Just the wax, ma'am" -- Joe Friday from Dragnet did the ads for Aural sex

Blowjobs became government-supported under the administration of Gerald Ford, who was given the first nationally-televised blowjob during his 1975 state-of-the-union address. "Wow, that's great!" said an enthusiastic Ford. American productivity shot upward during the Ford administration, in part thanks to hordes of American women who worked hard to keep their men working--and got a government check to boot.

The program lost favor in the Reagan years when it was discovered that gay men could use the technique as well. Reagan's oft-heard stump speech told of a government-supported woman, "a welfare queen who used her blowjob money to buy cadillacs and even foreign autos." (While seemingly apocryphal, this story seemed true enough that several Cadillac dealers offered reduced prices to blowjob-givers, to "keep them buying American.") But the program could never be killed, even under Reagan. Casper Weinberger fought tooth and nail to keep it. "I'll give government cheese to poor people before I'll give up blowjobs."

Finally, the government paid out its last blowjob check under George Bush, who quietly closed the program down. The last blowjob in America was given in the waning months of 1989. An era had ended.
  maandag 18 april 2005 @ 11:15:31 #38
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26317900
het is niet uitgevoonden met een doel, maar omdat het kan! Heel veel dingen zijn niet nodig, maar kunnen toch.

Waarom bak je aardappels, koken is toch ook goed?
waarom draag je een zonnebril, je kan toch ook gewoon met je ogen knijpen?
Waarom zou je in hemelsnaam met iemand zoenen, dat is toch helemaal niet nodig?
Sport?
etc.etc
Wanneer we alles dat leuk is, maar niet een levensbehoefte, niet meer zouden doen.. dan zou het een behoorlijk saaie boel worden!
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26329956
Anale seks
Anale seks verwijst naar menselijke seksuele gedragingen waarbij de anus en het rectum een rol spelen, waaronder het inbrengen van de penis in erectie in de anus. Echter worden ook andere activiteiten beoefend met behulp van vingers, mond/tong en hulpmiddelen. Sommige mensen genieten van activiteiten die deze zeer gevoelige onderdelen van het lichaam betreffen, anderen niet. Anale seks wordt ook wel "op zijn Grieks" genoemd.

Anale seks is ook bekend als anaal verkeer. De term sodomie wordt ook vaak als synoniem gebruikt, maar is niet exact hetzelfde: deze term wordt eigenlijk gebruikt om te refereren aan alle seksuele activiteit die wordt gezien als onnatuurlijk, inclusief seks met dieren.

Anale seks is een taboe geweest in veel westerse landen sinds de Middeleeuwen, en is nog steeds illegaal in sommige landen en sommige van de staten van de Verenigde Staten van Amerika. Anale seks wordt sterk geassocieerd met mannelijke homoseksuelen, maar wordt ook door een aanzienlijk deel van de heteroseksuele koppels bedreven. Niet alle mannelijke homoseksuelen bedrijven overigens anale seks.

Onder sommige omstandigheden is anaal geslachtsverkeer door heteroseksuele koppels gebruikt als een manier van anticonceptie. Het kan als een vrij betrouwbare maar niet als een zekere methode worden gezien, omdat het nog steeds mogelijk is dat sperma bij de vagina komt en zo toch resulteert in een zwangerschap.

Een andere reden voor heteroseksuele koppels om anale seks te bedrijven kan zijn om zo het maagdenvlies te sparen en toch seksuele gemeenschap te hebben. In sommige culturen moet een pas getrouwd stel de ochtend na de huwelijksnacht bewijzen dat de vrouw nog maagd was. Traditioneel wordt dat aangetoond door het tonen van een bloedvlek op het laken, die zou zijn veroorzaakt door het doorbreken van het maagdenvlies. Ongetrouwde stellen die deel uitmaken van een traditionele cultuur hebben soms anale seks tot aan het huwelijk, waarbij het maagdenvlies niet wordt aangetast.

Anale seks draagt wel risico's. Een anus is niet gebouwd op geslachtsverkeer, zodat een binnendringende penis makkelijk een wondje kan veroorzaken. Hierdoor is de kans op het oplopen van SOA's erg groot. Ook is de huid van de eikel zeer dun en kwetsbaar, terwijl in een anus massa's ziekteverwekkers zitten. Het gebruik van een condoom in combinatie met glijmiddel op waterbasis is dan ook zeer aan te bevelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_seks
mama van Myrddin
pi_26351863
quote:

Volgens mij had het er mee te maken dat de mensen vroeger (toen er nog geen condooms etc bestonden) wel sex wilden, maar geen kinderen. dus hebben ze naar een alternatief gezocht
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:26:40 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_26352747
Heeft Hans Teeuwen daar niet een leuk stukje over? Iets met vuistneuken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_26358877
Wat ik denk, is dat ze waarschijnlijk een verband met kindjes verwekken zagen in het wittige goedje wat uit den mans penis tevoorschijn kwam. Toen ze daar eenmaal, na zoveel millenia of zelfs misschien deccenia, achterkwamen, kwamen ze op het wonderlijke idee om het in den vrouwelijke mond te spuiten. 1. den vrouw had dan geen last van eventuele ongemakkelijkheden, ongesteldheid was toendertijd, Neanderthalertijd, ook nog niet bekend, en dus bij den bloede kon het in den mond spuiten de andere beste optie zijn 2. ze dachten dat dit sneller werkte dan in den vagina, gezien eten ook sneller wordt opgenomen, omdat als ze een stukje mammoet aten dit gelijk aanzette in den zwaarte van den lichaamsgewicht en ze der een buikjem van kregen.

Tot zover pijpen in de Neanderthaler-tijd en het onstaan ervan.

Anale sex, die is simpel, ze deden gewoon die grote, gekke, toen soort wolfshonden na.
Simpel .
  woensdag 20 april 2005 @ 10:08:37 #43
119140 DrPenis
voor al uw vragen
pi_26368606
hallo, ik heb gisteren voor het eerst anale seks gehad, en toen ik vanochtend wakker werd lag er bloed in mijn bed, en mijn anus voelt echt pijnlijk en gezwollen aan, terwijl dat gisteren nog niet was. Is dat normaal na de eerste keer anale seks ?
pi_26369055
Eerst dr in dr reet neuken en dan mag ze eraan zuigen. Die sex komt voort uit (b)analiteit.

Het is niet ongebruikelijk dat het de eerste keer kan bloeden, voortaan iets meer glijmiddel
  woensdag 20 april 2005 @ 21:45:53 #45
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26387000
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef DrPenis het volgende:
hallo, ik heb gisteren voor het eerst anale seks gehad, en toen ik vanochtend wakker werd lag er bloed in mijn bed, en mijn anus voelt echt pijnlijk en gezwollen aan, terwijl dat gisteren nog niet was. Is dat normaal na de eerste keer anale seks ?
Dat zou best eens kunnen wanneer je niet nat genoeg was. Er zitten daar immers vele haarvaatjes. Misschien dat jullie gisteren iets te ruig bezig zijn geweest in the heat of the moment?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26387174
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef DrPenis het volgende:
Nee, dat is niet normaal....

Gebruik meer glijmiddel, bij anaal geld dat je nooit teveel glijmiddel kan gebruiken en bouw rustig op zodat er geen pijn bij komt kijken tijdens het spelen, als je goed opbouwt en genoeg glijmiddel gebruikt dan gebeurt dit niet, hoe stevig je je ook laat neuken daar...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:13:40 #47
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26387874
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat is niet normaal....

Gebruik meer glijmiddel, bij anaal geld dat je nooit teveel glijmiddel kan gebruiken en bouw rustig op zodat er geen pijn bij komt kijken tijdens het spelen, als je goed opbouwt en genoeg glijmiddel gebruikt dan gebeurt dit niet, hoe stevig je je ook laat neuken daar...
de key is hier: als je goed opbouwt en genoeg glijmiddel gebruikt
pi_26414856
Ongelofelijk zoveel pijn als je er soms voor over moet hebben. Maar het is gewoon supergeil en wil het ook echt graag. Maar *** wat een pijn. Gister een 5 minuten compleet ineengedoken gelegen omdat t pijn deed en niet eens geheel gebeurd was! Dus... wat nu? Opbouwen? Ja, maar de nagels aan je vingers kunnen ook behoorlijk pijn doen...

En over de Grieken. Voor de Grieken was het liefhebben van jongens de ultieme vorm van eros (liefde). Hier werden complete filosofische discussies over gevoerd (onder andere socrates die we vast wel kennen...) en zulke gesprekken liepen meestal uit op een grote orgie. Dat lijkt me ook niet echt "gewoon". Maar ook dat komt dus bij hen weg. Bij zo'n "orgie" waren wel prostituees, maar gezien de seks tussen jongens/mannen overheersend was, werd ook hier dezelfde seks toegepast. Onder andere, het anale deel dus. Volgens mij, en volgens de Griekste teksten (die echt zo goed als alleen over seks gaan) komen zulke dingen dus bij de Grieken weg.
(als iemand me nog één keer vraagt, wat nou het nut is van Grieks, weet ik nu het antwoord);)
pi_26416212
Bij mij is het begin vaak of soms nogal het ergst , daarna als ik (of het ) er eenmaal inzit, prima!
Maar als ie er dan weer uitgaat soms, is het weer van 'oh jee'. Heb wel een keer gehad, weet ook niet wat dat was, maar zat er goed in toen, dat ik echt superlang kon doorgaan en we dus ook superlang zijn doorgegaan ermee, verscheidene standjes, keihard en ja allemaal daar! . Voelde nog lekkerder (even of lang dan toen) dan dat andere en tjee wat intiem wat dat betreft. De eerste keer, ontstond er gewoon een soort van vertrouwensband ofzo daardoor, nog mooi ook .

Naja, goed .
Heb overigens nog een droge en flauwe en dan kap ik er denk mee .
Het glijmiddel allemaal ligt bij mij en had ik dus niet meegenomen, dus hij, later op de avond, een lepel gepakt met wit spul erop. Dus ik: 'is dat boter '. Hij: 'nee, tandpasta'. Ik: . En ik geloofde het ook nog even . Was dus wel boter. Maar droog weer dus. Want tandpasta, oei! Ja, je moet er maar op komen tijdens het sexen .

Vond het wel weer grappig inventief bedacht.
Boter is dus kennelijk niet alleen om je broodje mee te smeren .
  donderdag 21 april 2005 @ 23:55:56 #50
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26419228
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef xellisx het volgende:
Ongelofelijk zoveel pijn als je er soms voor over moet hebben. Maar het is gewoon supergeil en wil het ook echt graag. Maar *** wat een pijn. Gister een 5 minuten compleet ineengedoken gelegen omdat t pijn deed en niet eens geheel gebeurd was! Dus... wat nu? Opbouwen? Ja, maar de nagels aan je vingers kunnen ook behoorlijk pijn doen...

En over de Grieken. Voor de Grieken was het liefhebben van jongens de ultieme vorm van eros (liefde). Hier werden complete filosofische discussies over gevoerd (onder andere socrates die we vast wel kennen...) en zulke gesprekken liepen meestal uit op een grote orgie. Dat lijkt me ook niet echt "gewoon". Maar ook dat komt dus bij hen weg. Bij zo'n "orgie" waren wel prostituees, maar gezien de seks tussen jongens/mannen overheersend was, werd ook hier dezelfde seks toegepast. Onder andere, het anale deel dus. Volgens mij, en volgens de Griekste teksten (die echt zo goed als alleen over seks gaan) komen zulke dingen dus bij de Grieken weg.
(als iemand me nog één keer vraagt, wat nou het nut is van Grieks, weet ik nu het antwoord);)
Bij Grieken was het zelfs zo, dat de liefde tussen 2 mannen boven dat van een man en een vrouw stond. Aangezien ze dan ook qua fysieke als mentale status hoger aangeschreven waren.

Alhoewel anaal erg stimulerend is, prefereer ik toch nog altijd vaginale sex. Maar afwisseling is natuurlijk nooit weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')