Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Trouwens je IQ zal ook niet van de bovenste plank zijn als je je door een paar FOK!flames uit het veld laat slaan.![]()
Nofi uiteraardquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?Vluchtgedrag...
Wat heeft de lul van heiden6 dan voor problemen dat 'ie naar haar toe vlucht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de labielen onder ons altijd vluchten voor hun problemen. Waarom denk je dat sex haar lust en haar leven is?Vluchtgedrag...
een schimmelinfectiequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat heeft de lul van heiden6 dan voor problemen dat 'ie naar haar toe vlucht?.
Aids?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Na de gemaakte foto's bekeken te hebben krijgt heiden6 geen erecte plasser meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heeft ze weer wat om bij te lezen als ze van 'vakantie' terug komt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
He.. psst. Lupa is dus weg he. Dat betekent dus dat ze dit niet kan lezen. Want ze is er dus niet, enzo![]()
Ze leest het gerust welquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
He.. psst. Lupa is dus weg he. Dat betekent dus dat ze dit niet kan lezen. Want ze is er dus niet, enzo![]()
Vanzelfsprekend had Lupa van tevoren al een lurkkloon geregistreerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
We weten allemaal hoe traag van begrip Lupa is, dus daar moet je op zulke momenten rekening mee houden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind jullie nog vrij laat reageren.
Lupa post normaliter altijd stief door op welk tijdstip dan ook en soms begeef ik mezelf wel eens binnen sociale kringen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Aventura het volgende:
Ik vind jullie nog vrij laat reageren.
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij mijn post niet. IQ < 20?
We kunnen de lul van heiden6 wel interviewen.quote:
Dat begrijp ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |