Veel fouten zullen niet door word er uitgehaald worden. Misschien is opnieuw beginnen met de basisschool een beter idee.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Omaha het volgende:
Trek eerst maar wat tijd uit voor een spellingscontrole van Word.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb deze topic geopent zodat mensen door hebben wat er met iemand gebeurt
Het begint al met de eerste zinOMG
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik wens de mensen die het overkomen zijn veel geluk in hun leven en dat ze gelukkige mogen worden in de toekomst
groeten bas
Enkele belachelijke conclusies trek je hier ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
dus ::::
meisje\vrouwen hebben:::::::
angst als ze alleen zijn of samen met een vreemde.,
ze hebben een obsesie als ze iemand erg mogen. (niet allemaal)
zijn erg gesloten en moeilijk te berijken.
zullen niet snel sex hebben omdat ze denken dat ze niet goed genoeg zijn
hebben minderwaardigheids complex.
vinden zich zelf vies (omdat gebeurt is)
hebben zelf niet door dat ze een probleem hebben
Lachwekkend ook best wel..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Omaha het volgende:
[..]
Enkele belachelijke conclusies trek je hier ook.
Bas bevond zich in een compleet gedrogeerde toestand toen hij dit topic opende. Hij zal het best goed bedoelen, maar de manier waarop hij schrijft is een belediging voor de Nederlandse taal. Schande!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Marietje_34 het volgende:
ik denk dat Bas het hartstikke goed bedoelt.
dat denk ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Marietje_34 het volgende:
ik denk dat Bas het hartstikke goed bedoelt.
Aldus iemand die MSN smiley's gebruikt.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Zo'n onleesbaar verhaal, waarbij hoofdletters de intelligentie van TS al te boven gaan, begin ik niet eens aan. Maar het zegt wel iets over het type mens wat blijkbaar wil weten hoe slecht vrouwen behandeld kunnen worden :S
De inhoud slaat ook totaal nergens op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Bas bevond zich in een compleet gedrogeerde toestand toen hij dit topic opende. Hij zal het best goed bedoelen, maar de manier waarop hij schrijft is een belediging voor de Nederlandse taal. Schande!
Iedereen maakt spelfouten, maar dit gaat werkelijk nergens over. Bas presenteert zich als een analfabeet! Mijn tienjarige neefje kan nog beter spellenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Ach, dat geouwehoer altijd over spelfouten en de vermeende relatie over iemands intellegentie..
da's nog veel stommer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |