is balsem van sanex voor de gevoelige huidquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Je moet er geen aftershave op smeren, daar krijg je bultjes van.
met de richting mee scheren werkt uberhaupt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef 1ofthefew het volgende:
ja ik ben een man. ik scheer me met scherpe gilette mach3 mesjes en scheerschuim (heel veel).
ik heb het dus doordat ik tegen de haargroeirichting inschoor.
(vrouwen houden net als mannen niet van een deurmat...)
hmm.. tjah.. dat kun je 1000 keer vertellen, maar mensen lezen niet he..quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Schaamhaar & scheren Leer eerst eens een FAQ en aanverwante lezen voordat je dit soort topics maakt. Er zijn al tigduizendtopics hier over , of use the fokking yahoo search
Jij bent met alle vrouwen al naar bed geweest dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef 1ofthefew het volgende:
vrouwen houden net als mannen niet van een deurmat
typen kunnen ze wel, maar lezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. tjah.. dat kun je 1000 keer vertellen, maar mensen lezen niet he..![]()
Ja, dan doe je het wel, zelf weten. Stuk eigenwijs.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
is balsem van sanex voor de gevoelige huid
selectief visueel gehandicaptquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
typen kunnen ze wel, maar lezen![]()
dat heb ik er gisteren meteen na het scheren al opgesmeerd...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het wel, zelf weten. Stuk eigenwijs.
je hebt trouwens wel gelijk, aftershave is funest .. Daar krijg je idd bultjes etc van. Maar ja we wisten al dat de TS weigert te lezen dus had je wat anders verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het wel, zelf weten. Stuk eigenwijs.
een groter mes pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef 1ofthefew het volgende:
sorry maar in andere topics staat niet hoe je snel van je stoppels afkomt!!!
vochtinbrengende creme smeren op je gisteren geschoren huid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:19 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dat heb ik er gisteren meteen na het scheren al opgesmeerd...
misschien dus niet verstandig?
ik heb nog wel vochtinbrengende creme...zou dat niet helpen?
joh, over 5 dagen is dat echt wel weg hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef 1ofthefew het volgende:
sory maar heb me geschoren precies zoals in dat topic staat. de eerste paar maal met de haarrichting mee en veel schuim en warm afspoelen en droogdeppen.
nu dacht ik dat het tegen de haarrichting in wel kon...
die stoppels gaan wel weg maar ze moeten snel weg!
Als je je verveelt kun je ook nog je tanden poetsen onder de douche. Voor of na het scheren, dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoe je van de stoppels afkomt. scheren, blijven bijhouden en niet één keer doen en dan een week wachten. gewoon voor mij part elke dag ff onder de douche, je verveeltje je dan toch maar of zo , kan je net zo goed ff scheren. en met de richting mee en dan stevig afdrogen. flink hard afdrogen zodat de scherpe haartje al een beetje door de dan nog zachte huid worden geduwd. Daar voorkom je die bultjes mee die groeiende haartjes kunnen veroorzaken.
word het geen bloederige massa als ik straks weer over die stoppels heen gaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoe je van de stoppels afkomt. scheren, blijven bijhouden en niet één keer doen en dan een week wachten. gewoon voor mij part elke dag ff onder de douche, je verveeltje je dan toch maar of zo , kan je net zo goed ff scheren. en met de richting mee en dan stevig afdrogen. flink hard afdrogen zodat de scherpe haartje al een beetje door de dan nog zachte huid worden geduwd. Daar voorkom je die bultjes mee die groeiende haartjes kunnen veroorzaken.
ik schrub, facewash, scheer en poets mijn tanden al onder de douchequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je je verveelt kun je ook nog je tanden poetsen onder de douche. Voor of na het scheren, dat maakt niet uit natuurlijk.
kijkend naar je sig: helpt meer neuken niet gewoon? Of mag je pas over 5 dagen weer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik schrub, facewash, scheer en poets mijn tanden al onder de douche![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
word het geen bloederige massa als ik straks weer over die stoppels heen ga![]()
mmm, hoe reageerd een vrouw op een man met rode bultjes rond zijn leuter?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijkend naar je sig: helpt meer neuken niet gewoon? Of mag je pas over 5 dagen weer?
hoop dat dit geen grapje is want anders zou dat erg kut zijn....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nee dat wordt geen bloederige massa
Scheer je nu maar gewoon en hard afdrogen. een paar druppeltjes bloed hoort er bij. Die heb je ook als je je gezicht met het mes scheert
![]()
zoals ik al zei, je hebt toch nog 5 dagen? Dan is't allang weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mmm, hoe reageerd een vrouw op een man met rode bultjes rond zijn leuter?
kijk daarom moet het snel weg zijn![]()
![]()
Dude, een echte vrouw weet hoe dat komt en zal daar echt niets van zeggen, hooguit je advies geven voor de volgende keer en blij zijn dat je het bij houdt . Een breezerslet ( of hoe die tegenwoordig genoemd worden) zal direct denken dat je een soa hebt. maar ja weet zij veel dat ze zelf al een wandelende soabom is en daar wil je gewoon niets mee. Mên , doe eens wat zelfverzekerder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
Komt je buurmeisje weer op bezoek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt dat op je gezicht dan ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:24 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
word het geen bloederige massa als ik straks weer over die stoppels heen ga![]()
hahaha nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Komt je buurmeisje weer op bezoek?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Maisnon het volgende:
oh tering jij was die gast met dat webcam buurmeisjeklasse
Als je scheert terwijl je die irritatiem hebt kom je er vooral achter dat je die irritatie bultjes openhaalt en extra aanhaalt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
IJsblokjes erop doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef 1ofthefew het volgende:
sorry maar in andere topics staat niet hoe je snel van je stoppels afkomt!!!
Zullen we er op houden dat het persoons afhankelijk isquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je scheert terwijl je die irritatiem hebt kom je er vooral achter dat je die irritatie bultjes openhaalt en extra aanhaalt...
Het wordt gezegd ja dat je door moet scheren, maar dan heb je in een paar dagen tijd ervoor gezorgt dat alles daar helemaal over de zeik is en dat elke aanraking pijn doet.
Rust geven, eerst genezen, dan pas weer scheren, vanaf dat moment het goed aanpakken en doorscheren, maar elke dag scheren is voor de meeste geen doen voor de huid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |