Ik denk dat ie een afweging maakt of zoiets het waard is of niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef Slikchick het volgende:
Doe eens een gok..
Je kan een kind krijgen?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef -Angel- het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de gevolgen zijn van een verkrachting, op fysiek alswel psychologisch gebied, voor het slachtoffer?
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Alicey het volgende:
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic?
Waarom kun je dan alleen komen met angststoornissen of fobieen. Dat kan ik ook krijgen wanneer ik mijn vinger tussen de deur steek zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Alicey het volgende:
Wanneer je een beetje nadenkt kun je zelf talloze andere mogelijke gevolgen bedenken.
Theoretisch is dat mogelijk, in de praktijk zal dat echter zelden het geval zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom kun je dan alleen komen met angststoornissen of fobieen. Dat kan ik ook krijgen wanneer ik mijn vinger tussen de deur steek zeg maar.
Angel opent dan ook voornamelijk topics om het schoppen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind je behoorlijk kortzichtig Angel..
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
Angel opent dan ook voornamelijk topics om het schoppen.
als dat in onzin gebeurt, soi...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Angel opent dan ook voornamelijk topics om het schoppen.
Wat zijn dan de lichamelijke gevolgen waar iedereen zo de mond vol van had?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Sasandra het volgende:
Dat zijn de mogelijke gevolgen waar iedereen toch wel eens van gehoord heeft.
je geeft het zelf al een beetje aan hèquote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat zijn dan de lichamelijke gevolgen waar iedereen zo de mond vol van had?
Weet waar je aan begint...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Sasandra het volgende:
Ik ga toch proberen serieus antwoord te geven op vraag TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |