abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34325817
U kunt hier terecht voor al uw klachten, complimenten, scheldkannonades, huilbuien, woede-aanvallen en andere ongemakken.

zondag 22 januari 2006 @ 18:24:13 #2
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34350658
Kunnen die Onzin reacties van Alicey en consorten uit topic Wat zijn de gevolgen van een verkrachting? verwijderd worden?
pi_34350963
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef -Angel- het volgende:
Kunnen die Onzin reacties van Alicey en consorten uit topic Wat zijn de gevolgen van een verkrachting? verwijderd worden?
Nee. Punt.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:39:25 #4
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34351106
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Nee. Punt.
Leg eens uit wat haar reacties te maken hebben met de vraag die ik stel? Het kan tien keer een moderator zijn, ook zij dient zich te gedragen.
pi_34351238
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Leg eens uit wat haar reacties te maken hebben met de vraag die ik stel? Het kan tien keer een moderator zijn, ook zij dient zich te gedragen.
Het interesseert me geen zak of zij mod is of niet, daar heeft het niets mee te maken. Gezien de/jouw voorgeschiedenis heb ik ook zo mijn twijfels bij dit topic en met name jouw motivatie. Daarom vind ik de vragen van Alicey en enkele anderen gerechtvaardigd. Hun vraag is in essentie wat jij wilt met het topic en dat is zo ontopic als het maar kan.
pi_34351837
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie wel een reden, en zal het ff aanstippen voor je. Jij en ik, zelfs god weten wat Angel movitatie is.
Eerlijk gezegd is het mij een raadsel waarom hij de meest wazige topics opent. Maar het doet er verder niet zoveel toe vind ik.
quote:
Ook al heb jij interesse in dit topic en wil je er een goedlopend discussie van maken, dit is echter helemaal niet wat hij wilt.
Nou en? Als hij wat anders wil en over een grens gaat, dan modereer ik hem. Makkelijk zat. Maar op de OP valt helemaal niets aan te merken. Ik kan niet modereren n.a.v. dingen die er helemaal niet staan...
quote:
Ik voorspel je dat Angel al deze gegevens ooit in een ander topic tegen iemand zal gebruiken. Daar zie ik hem echt voor aan.
Hoe zie je dat precies voor je?
pi_34352126
lupa, kan je ook even naar dit topic kijken in relatie met het verkrachtingstopic
Lord forgive me for my sins.
mama van Myrddin
pi_34352183
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zie je dat precies voor je?
Gwoon dingen aanhalen die een respectvol iemand gwoon zou laten liggen. Ik begrijp serieus niet dat je dat topic een kans geeft. Echt niet. De vraag "een kopstoot geven aan een langsrazende intercity, een slecht idee" is echt net zo een domme vraag die direkt al door Stofje gesloten werd.

Voordat je me gaat vragen hoezo dom? Denk ff na... Tuurlijk gaat er lichamelijk iets kapot, en psysisch. Anders was het geen verkrachten meer. Kom op, behalve dat er een taboe op rust, is het gwoon een ontzettend domme vraag dat ontzettend gevoelig bij sommigen, wie ook wat mag vertellen; dit zal te pas en onpas tegen hun gebruikt worden in diverse topicjes.

De vragen die je aanhaalt, staan beter op hun plaats met een andere OP, andere titel, andere TS.
pi_34352199
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Misticle_lightning het volgende:
lupa, kan je ook even naar dit topic kijken in relatie met het verkrachtingstopic
Tja, wat moet ik daarmee? Je denkt dat -Angel- van zins is om iemand te gaan verkrachten? Ik denk dat hij gewoon aan het etteren is, maar goed, al heeft hij dergelijke plannen, dan is er verrekte weinig wat ik daaraan kan doen...
pi_34352229
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Gwoon dingen aanhalen die een respectvol iemand gwoon zou laten liggen. Ik begrijp serieus niet dat je dat topic een kans geeft. Echt niet. De vraag "een kopstoot geven aan een langsrazende intercity, een slecht idee" is echt net zo een domme vraag die direkt al door Stofje gesloten werd.

Voordat je me gaat vragen hoezo dom? Denk ff na... Tuurlijk gaat er lichamelijk iets kapot, en psysisch. Anders was het geen verkrachten meer. Kom op, behalve dat er een taboe op rust, is het gwoon een ontzettend domme vraag dat ontzettend gevoelig bij sommigen, wie ook wat mag vertellen; dit zal te pas en onpas tegen hun gebruikt worden in diverse topicjes.

De vragen die je aanhaalt, staan beter op hun plaats met een andere OP, andere titel, andere TS.
De mensen voor wie verkrachting heel gevoelig ligt, zullen niet reageren in een topic van -Angel-.
pi_34352641
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De mensen voor wie verkrachting heel gevoelig ligt, zullen niet reageren in een topic van -Angel-.
O? En dat denk je omdat.... ?
  zondag 22 januari 2006 @ 19:30:04 #12
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34352970
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom Angel dit topic geopend heeft, namelijk:
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Was overigens een heel normale vraag . MissBliss roept dat ze verkracht is, maar veteld vervolgens niet welke klachten ze er aan over heeft gehouden. Blijkbaar geen, dus blijkbaar is verkrachting niet zo slecht FuifDuif.
Sindsdien probeert hij die gevolgen tóch uit me te krijgen. Nu was ik idd niet van plan in zn topic te reageren, maar bovenstaande quote zegt wel genoeg vind ik. Ik vind het ook een beetje raar dat het topic openblijft, zeker aangezien hij er zelf niet eens meer reageert.

Maar goed, ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, en negeer het verder maar.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 22 januari 2006 @ 19:55:26 #13
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34353884
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Misticle_lightning het volgende:

Denk je zelf niet dat je nogal ver zoekt?
pi_34353946
Mijn handen jeuken om te reageren op het topic van Angel. Daar ik zelf nogal wat tijd bezig ben en ben geweest met het verwerken van seksueel nare dingen.
Maar gezien de reacties van andere mensen op dit topic laat ik het maar. Ik ga er van uit dat ze goed inschatten dat het Angel absuluut niet serieus meent.

Eerlijk gezegd vind ik het niet alleen niet netjes hoe hij met oa MissBliss omgaat, maar ook genoeg reden om hem te negeren en te moderaten tot hij het opgeeft.

Bij deze... Ik negeer Angel

Dat iemand niet wil ingaan op de directe gevolgen van het meest traumatiserende wat hij/zij heeft meegemaakt is natuurlijk geen reden om aan te nemen dat het dan niet zo erg was.

PS; mochten er nog mensen wel serieus willen omgaan met de verwerking na verkrachting/aanranding lijkt me dat wel een optie. Vooral omdat veel verkrachte mensen erg eenzaam worden in de verwerking
I feel like I've been in a coma for the past twenty years. And I'm just now waking up.
[Lester Burnham in American Beauty]
  Milf zondag 22 januari 2006 @ 19:59:56 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_34354089
Over het Topic zijn we nog aan het discussiëren.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:00:50 #16
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34354138
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef OriginalSjengsta het volgende:

Mijn handen jeuken om te reageren op het topic van Angel.
Maar gezien de reacties van andere mensen op dit topic laat ik het maar. Ik ga er van uit dat ze goed inschatten dat het Angel absuluut niet serieus meent.
Dat is jammer. Als ik jouw was zou ik niet te veel luisteren naar die mensen die mijn (de TS) belangrijk vinden dan het onderwerp. Vooral omdat geen van deze personen mij enigszins kent.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:02:16 #17
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34354204
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef nikky het volgende:

Over het Topic zijn we nog aan het discussiëren.
Er is weinig over te discussieren, er zijn mensen die als er aan doen om het onderwerp in de richting van mijn persoon te sturen (Ook Alicey, ea). Vandaar dat ik maar even niet meer gepost heb.
pi_34354232
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Denk je zelf niet dat je nogal ver zoekt?
nee ze zoekt niet te ver

jij en fuifduif zijn gewoon aan het trappen en provoceren

ik hoop dat iemand die WEL concreet wat kan doen de topics waar het over gaat nog eens goed naleest en daarmee een betere indruk krijgt van waar jullie nou eigenlijk precies mee bezig zijn.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 22 januari 2006 @ 20:12:28 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34354672
Hij is dicht, eindelijk.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:13:06 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34354705
Nikky
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 22 januari 2006 @ 20:18:22 #21
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34354926
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef nikky het volgende:

Na het lezen van verschillende reacties van Angel in de andere topics zie ik dit topic met een heel andere doelstelling. Namelijk het "goedpraten" van het gedrag van verkrachtingsdaders.
Kun je eens aangeven waar ik dit gedaan heb in dit topic?
quote:
Daarbij zal dit topic dan ook niet de reacties krijgen wat het zou krijgen als het werkelijk door iemand is geopend die oprecht is geïnteresseerd.
Ik ben er in geïnteresseerd anders open ik er geen topic over. En waar maak jij uit op dat ik niet geïnteresseerd ben in dit onderwerp.
quote:
Met een historie als Angel zullen mensen die een verkrachting hebben meegemaakt niet reageren en doen ze dat wel dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk door Angel op een 1 of andere manier onderuit getrapt worden.
Men is vrij om wel of niet te reageren. Tevens de laatste opmerking bevalt me niet echt. Je doet nu hetzelfde wat Alicey trachtte te doen, karaktermoord plegen. Het idee geven dat ik een verkrachter in spé ben. Dergelijk gedrag vindt je wel ok? Ik vindt het namelijk nogal onacceptabel.
quote:
Met name het gedrag tegen Miss-Bliss vind ik onacceptabel.
Waarom mag ik een dergelijke vraag niet stellen? Ik ben niet degene die een topic meldt dat ze verkracht is. Privé hou ik namelijk privé, zij heeft gekozen om dit niet te doen. Haar keuze, niet de mijne.
  Milf zondag 22 januari 2006 @ 20:26:21 #22
16000 nikky
pi_34355249
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Kun je eens aangeven waar ik dit gedaan heb in dit topic?
[..]

Ik ben er in geïnteresseerd anders open ik er geen topic over. En waar maak jij uit op dat ik niet geïnteresseerd ben in dit onderwerp.
[..]

Men is vrij om wel of niet te reageren. Tevens de laatste opmerking bevalt me niet echt. Je doet nu hetzelfde wat Alicey trachtte te doen, karaktermoord plegen. Het idee geven dat ik een verkrachter in spé ben. Dergelijk gedrag vindt je wel ok? Ik vindt het namelijk nogal onacceptabel.
[..]

Waarom mag ik een dergelijke vraag niet stellen? Ik ben niet degene die een topic meldt dat ze verkracht is. Privé hou ik namelijk privé, zij heeft gekozen om dit niet te doen. Haar keuze, niet de mijne.
Niet in dit topic.

Mensen die een bepaalde historie op fok hebben ( net als jij ) kunnen niet als een blad aan een boom omslaan. De ene keer zou je het "goedpraten" en de andere keer ben je oprecht geinteresseerd zonder bijbedoelingen. En mag jij mij trouwens vertellen waarbij ik zeg dat jij een verkrachter in spé bent.

Ik las ergens een reactie tegen miss bliss dat een verkrachting niet slecht is aangezien zij er geen hinder van heeft ondervonden en/of "trauma's" eraan heeft overgehouden. (omdat ze niet op je vraag inging )

Respectloos.

Na jouw posthistorie in de andere topics geloof ik jouw oprechtheid niet.

Het is net als mensen die 9 keer 112 bellen en er niets aan de hand is en als de 10e keer werkelijk iets gebeurd de hulpdiensten het niet meer geloven.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_34355390
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Niet in dit topic.

Mensen die een bepaalde historie op fok hebben ( net als jij ) kunnen niet als een blad aan een boom omslaan. De ene keer zou je het "goedpraten" en de andere keer ben je oprecht geinteresseerd zonder bijbedoelingen. En mag jij mij trouwens vertellen waarbij ik zeg dat jij een verkrachter in spé bent.

Ik las ergens een reactie tegen miss bliss dat een verkrachting niet slecht is aangezien zij er geen hinder van heeft ondervonden en/of "trauma's" eraan heeft overgehouden. (omdat ze niet op je vraag inging )

Respectloos.

Het is net als mensen die 9 keer 112 bellen en er niets aan de hand is en als de 10e keer werkelijk iets gebeurd de hulpdiensten het niet meer geloven.
Met het verschil dat de 112 beller op het eind wel oprecht was...
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  Milf zondag 22 januari 2006 @ 20:31:38 #24
16000 nikky
pi_34355464
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef Aarde het volgende:

[..]

Met het verschil dat de 112 beller op het eind wel oprecht was...
Op een gegeven moment is de koek op.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:33:08 #25
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34355544
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef nikky het volgende:

Niet in dit topic.
Wel in andere topics? Dat wist ik niet, kun je dat hier even posten. Verder vindt ik dat het verleden er uberhaupt al niet tot doet.
quote:
De ene keer zou je het "goedpraten" en de andere keer ben je oprecht geinteresseerd zonder bijbedoelingen. En mag jij mij trouwens vertellen waarbij ik zeg dat jij een verkrachter in spé bent.
Je bent nu de andere users aan het napraten, die users die mij helemaal niet kennen maar nogal een moeite hebben om ontopic te gaan. Bovendien geef ik aan dat ik er geinteresseerd ben, geef eens aan waarom ik dit niet zou zijn?
quote:
Dat is een conclusie die ik trek. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar voor de rest is er weinig bijzonders aan die conclusie. Was trouwens een ander topic.
quote:
Wat heeft mijn posthistorie te maken met dit topic? Veranderd de inhoud dan opeens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')