Ik denk dat ie een afweging maakt of zoiets het waard is of niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef Slikchick het volgende:
Doe eens een gok..
Je kan een kind krijgen?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef -Angel- het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de gevolgen zijn van een verkrachting, op fysiek alswel psychologisch gebied, voor het slachtoffer?
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Alicey het volgende:
Waar wil je eigenlijk heen met dit topic?
Waarom kun je dan alleen komen met angststoornissen of fobieen. Dat kan ik ook krijgen wanneer ik mijn vinger tussen de deur steek zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Alicey het volgende:
Wanneer je een beetje nadenkt kun je zelf talloze andere mogelijke gevolgen bedenken.
Theoretisch is dat mogelijk, in de praktijk zal dat echter zelden het geval zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom kun je dan alleen komen met angststoornissen of fobieen. Dat kan ik ook krijgen wanneer ik mijn vinger tussen de deur steek zeg maar.
Angel opent dan ook voornamelijk topics om het schoppen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind je behoorlijk kortzichtig Angel..
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
Angel opent dan ook voornamelijk topics om het schoppen.
als dat in onzin gebeurt, soi...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn dan de lichamelijke gevolgen waar iedereen zo de mond vol van had?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Sasandra het volgende:
Dat zijn de mogelijke gevolgen waar iedereen toch wel eens van gehoord heeft.
je geeft het zelf al een beetje aan hèquote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat zijn dan de lichamelijke gevolgen waar iedereen zo de mond vol van had?
Weet waar je aan begint...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Sasandra het volgende:
Ik ga toch proberen serieus antwoord te geven op vraag TS.
Doe dan gelijk het hele topic weg..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kan deze reactie verwijderd worden, heeft niets te maken met de vraagstelling.
Je kan als het er wild aan toe gaat aardig inschuren. Verder kan je er uiteraard soa's aan overhouden, zwanger worden. onvruchtbaar..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef -Angel- het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kan deze reactie verwijderd worden, heeft niets te maken met de vraagstelling.
"quote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom? Omdat een kale man eensmiley plaatst?
Hij had het over Laffer...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Murray het volgende:
[..]
"Ik ben helemaal niet kaa.." Leuke poging hoor, maar ik ga niet in op je getroll.
Ik snap de logica van dit topic ook niet helemaal eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef Marietje_34 het volgende:
@ ts, wat wil je met dit topic, vraag ik me af?
Maar wil hij wel zeker weten dat het flinke gevolgen heeft?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef PimpShaggy het volgende:
Misschien overweegt hij om iemand te verkrachten?
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Alicey het volgende:
Ik heb het niet over goed en slecht, ik heb het alleen over gevolgen. Dus ik zou graag zien dat moderator Alicey die onzinnige reacties ging verwijderen, ipv dat ze haar tijd besteed om mijn in een slecht daglicht te stellen. Vergeet niet om bij de volgende opmerking een vraagteken te zetten achter je opmerkingquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik denk dat een vrouw/man zo'n verkrachting super vind en de rest van haar/zijn leven met plezier hieraan terug denkt.
wat denk je nu zelf :S
Ik ben het met je eens, er moet wat aan gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over goed en slecht, ik heb het alleen over gevolgen. Dus ik zou graag zien dat moderator Alicey die onzinnige reacties ging verwijderen, ipv dat ze haar tijd besteed om mijn in een slecht daglicht te stellen. Vergeet niet om bij de volgende opmerking een vraagteken te zetten achter je opmerking.
Misschien moet jij ook maar eens gaan solliciteren om moderator te worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over goed en slecht, ik heb het alleen over gevolgen. Dus ik zou graag zien dat moderator Alicey die onzinnige reacties ging verwijderen, ipv dat ze haar tijd besteed om mijn in een slecht daglicht te stellen. Vergeet niet om bij de volgende opmerking een vraagteken te zetten achter je opmerking.
Ik zou graag willen zien dat moderator Alicey je voordraagt voor een oprotban. En jij stelt jezelf in een slecht daglicht, niet op anderen afschuiven pipo.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is verkrachting slecht?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:26 schreef PimpShaggy het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar eens gaan solliciteren om moderator te worden?
Mag ik jou vragen wat de gedachtegang achter dit topic is? Wat wil je nu precies weten? Het is toch algemeen bekend dat mensen die verkracht zijn daar de rest van hun leven nog last van (kunnen) hebben.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zien dat moderator Alicey je voordraagt voor een oprotban. En jij stelt jezelf in een slecht daglicht, niet op anderen afschuiven pipo.![]()
Een ander verschil is dat Xebro nog wel eens een spijker op de kop slaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is verkrachting slecht?
[Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria
Is verkrachting nog steeds slecht? (DEEL 2)
WFL Feedback 15
Is verkrachting slecht? (WFL poging)
En wie Angel kent, weet dat zijn doel van dit topic is om zoveel mogelijk mensen zo hard/grof mogelijk te raken a la Xebrozius. Het maffe is dat hij hulp verwacht van de modjes hierbij.... Zelfs Xebro vraagt geen hulp van modjes. Moet je nagaan...![]()
Weiger je gewoon om zelf na te denken of ben je er te lui voor? Ik ken iemand die ten gevolge van een verkrachting nog maar anderhalve schaamlip heeft. Da's één voorbeeld. Er zijn nog talloze andere te bedenken, maar eerlijk gezegd zijn dat geen dingen waar ik graag over nadenk. Bovendien liggen ze nogal voor de hand als het gaat om een geweldadige verkrachting.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef -Angel- het volgende:
Xebro zegt wat menigeen denkt. Respectvol met anderen omgaan is hem vreemd.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een ander verschil is dat Xebro nog wel eens een spijker op de kop slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |