Vanuit het perspectief van de verkrachter is het goed te praten, anders zou het immers niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef NanKing het volgende:
Ik heb niet je andere topics (helemaal) door gelezen.
Mijn eerste vraag aan jou is eigenlijk alleen maar, draai het eens om. Waarom is een verkrachting goed/goed te praten/niet slecht?
Ik denk dat heel veel verkrachters zichzelf ook bewust zijn dat ze iets doen wat niet goed is cq strafbaar is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van de verkrachter is het goed te praten, anders zou het immers niet gebeuren.
Dat kun jij dan wel vinden, maar zo werkt het waarschijnlijk niet in de gedachtegang van een verkrachterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:31 schreef Ninnoc het volgende:
Ik vind het idd een verschil in wat de gene wil.......
En tog vind ik dat zo'n verkrachter dan maar een slavie moet zoeken die ervan houd verkracht te worden.......
Als dit uit de hand gelopen is in SEX, waarom zou het dan beter gaan in WFL?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
In SEX liep deze discussie uit op een waar fiasco: kwaad bloed, scheldpartijtjes en heuse bedreigingen kwamen aan de orde. Het lijkt mij beter om een dergelijke discussie hier te voeren, dus bij deze. De originele OP:
[..]
Omdat van WFL-users wordt verwacht dat ze op niveau kunnen discussieren, en omdat het topic in WFL bijna per definitie een andere inslag krijgt, namelijk een meer filosofische.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als dit uit de hand gelopen is in SEX, waarom zou het dan beter gaan in WFL?
Als dat zo was waren hier geen twee moderatoren nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef 14.gif het volgende:
omdat het topic in WFL bijna per definitie een andere inslag krijgt, namelijk een meer filosofische.
Wie zegt dat een verkrachter geen gewetenswroeging heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef 14.gif het volgende:
Dat is juist de essentie van het topic, de verkrachter heeft er maling aan wat jij vind dat hij zou moeten doen.
Omdat het merendeel hier te saai is voor seks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als dit uit de hand gelopen is in SEX, waarom zou het dan beter gaan in WFL?
Mag ik even heel erg offtopic zeggen dat ik jouw nick echt geniaal vindquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Omdat het merendeel hier te saai is voor seks.
Psst. Welke Fok!-namen vind jij briljant?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mag ik even heel erg offtopic zeggen dat ik jouw nick echt geniaal vind![]()
Als het niet binnen de moraal van de verkrachter zou passen zou het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie zegt dat een verkrachter geen gewetenswroeging heeft?
Als je nu al de conclusie hebt getrokken dat een verkrachter maling aan alles heeft, dan is verdere discussie zinloos.
Ik snap deze gevolgtrekking niet.quote:Want dan is het slecht.
Verdere uitleg niet nodig lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |