het is toeval dus dat ze steeds over hetzelfde gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
In navolging van deel 1: Is verkrachting slecht?
De Van Dale biedt helaas geen uitkomst in dit soort discussies. In ieder geval vind ik dat ongewenst een andere betekenis heeft dan slecht. Ongewenst heeft meer de lading van een mening. Ongewenst komt voort uit een waarde-oordeel van een persoon of een groep personen. Slecht impliceert daarentegen vooral iets absoluuts: iets is wel of niet slecht. En dat is wat mij betreft zeer onjuist!quote:ongewenst mag wel als afkeurenswaardig gezien worden neem ik aan he? Volgens de Van Dale kom je dan dus op tzlefde uit.....
Wat een onpasselijk makende verdachtmakingen zeg. Fuifduif heeft blijkbaar een fascinatie voor dit soort discussies, dat jij daar uit af meent te kunnen leiden dat hij een enge verkrachter maakt jou tot een immoreel mens. Je hebt vast weleens van de heksenjachten gehoord denk ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef Aarde het volgende:
[..]
Je hebt geschermd met algemene dingen - leerzaamheid enzo. De keuze van je onderwerp heb je echter niet toegelicht - waarom deze blijkbare fascinatie voor jonge meisjes en gedwongen seks?
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Aarde het volgende:
het is toeval dus dat ze steeds over hetzelfde gaangoeie zelfanalyse joh
![]()
Hey, de groetjes hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Aarde het volgende:
ik laat je verder met je zielige vergoeilijkingstopic alleen. je komt jezelf nog een keer tegen voorspel ik je.
Goeie van je om deel 2 te openen, ik had wel zoiets verwachtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
In navolging van deel 1: Is verkrachting slecht?
Voor de goede orde: "nog steeds" bedoel ik in het voordeel van de tegenstanders. Het is een soort twijfelelement in de titel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef egoipse het volgende:
je had natuurlijk ondertussen een betere titel kunnen kiezen. ook ik verlaat je. ik zou zelfs bijna zo achterdochtig worden als aarde
De Van Dalequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Pak eens een woordenboek en zoek op: slecht.
Dank jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Goeie van je om deel 2 te openen, ik had wel zoiets verwacht![]()
Dan is deze hele discussie toch nutteloos? Als jij de Van Dale niet accepteerd krijg je net zoveel betekenissen van "slecht" als er users zijn op fok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn reactie op KumA:
[..]
De Van Dale biedt helaas geen uitkomst in dit soort discussies. In ieder geval vind ik dat ongewenst een andere betekenis heeft dan slecht. Ongewenst heeft meer de lading van een mening. Ongewenst komt voort uit een waarde-oordeel van een persoon of een groep personen. Slecht impliceert daarentegen vooral iets absoluuts: iets is wel of niet slecht. En dat is wat mij betreft zeer onjuist!
Kom je ook ergens achterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef KumA het volgende:
En dit topic gaat dan niet zozeer over of verkrachting goed of slecht is, maar wat nou slecht is.
Zo zie je maar weer dat het heel moeilijk is om je te onttrekken aan het beoordelen dmv goed of slecht. Deze beoordeling zegt dus alles over mij en mijn mening en niks over de reacties in het topic. Net zoals m.b.t. zoveel andere zaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef Bombie het volgende:
[..]
Overigens zie ik het topic niet als coherent geheel, maar als verzameling van individuele kostbaarheden. Eén briljante reactie temidden van 100 dramatisch slechte reacties kan mij doen besluiten het als waardevol topic te bestempelen.
what the fuck doet dit dan in sex?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom je ook ergens achter?
Vanaf het begin was de strekking of zaken als goed en slecht bestaan. Of afwijkend gedrag niet slechts afwijkend is omdat onze moraal toevallig anders is, of dat afwijkend gedrag universeel gezien echt afwijkend gedrag is. Vinden wij bepaalde zaken enkel slecht of zijn ze ook daadwerkelijk slecht. Dat is het hele punt waar het uiteindelijk om gaat.
Heh, goede vraagquote:
Kheb wel wat beters te doen. Heb je iemand verkracht, ja of nee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lees anders even de topic (vorige deel) door.
Nee. Jammer hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kheb wel wat beters te doen. Heb je iemand verkracht, ja of nee?
Nee, liever niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Fuifduif, dat je door een groep negers misbruikt wil worden in een verlaten steegje heeft niet veel te maken met verkrachting, je wilt het toch zelf?
Ik hoop dat het in ieder geval wat normaler eindigt, anders zit zeker deel 3 eraan te komen of niet ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk komt het nu tot een goed einde.
Nee, ik zou het vanuit mijn referentiekader ongewenst vinden. Dacht je nu echt dat ik op deze vraag 'ja' zou gaan antwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, maar zou je het slecht vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |