Zegt meer over jouw.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
In jouw geval lijkt het mij een vrij ziekelijke angst, of tenminste een obsessieve stoornis.
Met misschien nog een vleugje GIlles de la Tourette.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je grote stomme vuile bek houden.
Ook al zo'n domme opmerking. Gilles de la Tourette is dat iemand zonder aanleiding vunzige woorden en scheldkannodes geeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:04 schreef Alicey het volgende:
Met misschien nog een vleugje GIlles de la Tourette.
Deze dusquote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef Akkersloot het volgende:
Je reactie over mijn laatste klacht is overigens niet afdoende. Er staat namelijk nog een vraag open.
quote:Nee hoor. Hoe zou het onderscheid gemaakt worden tussen fascistische en niet-fascistische "islamofoben" in die zin (zie betreffende poll-vraag).
Dat had je misschien al kunnen zeggen toen iemand "islamofoben" fascistisch noemde.quote:
Ik denk dat als jij mij terug in de tijd wil nemen je beter nog een stap verder kan gaan..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat had je misschien al kunnen zeggen toen iemand "islamofoben" fascistisch noemde.
Of vind jij dat wel gezellig ?
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Schrijf eerst maar eens naar de Dikke van Dale dat ze je woordje "islamofoben" opnemen.
"Islamofobie" komt echter alleen in de zieke hoofden van islamofielen (een woordje dat trouwens Elsevier al heeft gehaald*) ) voor.
quote:U hebt gezocht op islamofiel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Hou jij je grote bek maarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:23 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat als jij mij terug in de tijd wil nemen je beter nog een stap verder kan gaan..
waaròm noemde iemand jou als islamofoob een fascist ?
grote bek ?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
Ik geef niet eens mijn mening.
quote:waaróm noemde iemand jou als islamofoob
Poll. Haalt het woordje 'islamofiel' eens de Dikke van Dalequote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[U hebt gezocht op islamofiel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands]
Mag ik even lachen? Er is van jouw zijde geen enkel respect te zien richting de andersdenkenden (overigens een bekend fenomeen bij mensen die om respect schreeuwen). Hoezo hypocriet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef Aarde het volgende:
[..]
RESPECT wordt toch vrij algemeen als normaal beschouwd.
Dat klinkt heerlijk ruimdenkend, echter vergeet je dat je nu de perceptie van de ontvanger tot het beoordelingscriterium maakt. Als we hiervan uitgaan, zou je ook nooit meer voor abortus bij verkrachting mogen pleiten, want dat zal zondermeer verkeerd vallen bij de zwartekousenpopulatie (ongeacht de formulering!).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar lees jij dit? Iedereen mag een andere mening hebben. Het punt is juist hoe je dit overbrengt.
Lijkt mij niet; toch is het wel een legitieme vraag (die je natuurlijk niet behoeft te beantwoorden), het is namelijk helemaal niet vanzelfsprekend dat iedereen daar altijd dezelfde reactie op zal hebben; zo'n vraag kan dus inzicht brengen, en daar is toch niets mis mee?quote:[..]
Zegt ook niemand, maar we verwachten van elkaar wel dat we de grenzen wel kennen waar je niet overheen hoeft. Hoe debiel was je post tov MissBliss niet? Ik vraag het toch echt nog 1 keer, had je een serieuze uitgebreide antwoord verwacht van haar?
Weet jij hoeveel fantasten er rondlopen? Weet jij hoeveel valse aangiftes er ieder jaar worden gedaan? Daarmee natuurlijk niet zeggend dat dat i.c. ook het geval is, echter wel dat een "slachtoffer"-uiting niet sec waar is omdat het zielig is als je iets anders zegt.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:15 schreef Aarde het volgende:
[..]
man grow up... je verdient een dikke ban voor dit soort opmerkingen... wat is het voor jou als ze liegt, hoeveel schade doet ze jou aan - niks , het topic is niks persoonlijks voor jou, alleen een dom speeltje om te laten zien hoe fantastisch je grote mond is. wat is het voor haar als het wel klopt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je hebt gelezen wat 'angel' schreef en je verdedigt hem, moet je je ogen uit je kop schamen - naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel fantasten er rondlopen? Weet jij hoeveel valse aangiftes er ieder jaar worden gedaan? Daarmee natuurlijk niet zeggend dat dat i.c. ook het geval is, echter wel dat een "slachtoffer"-uiting niet sec waar is omdat het zielig is als je iets anders zegt.
Ach, ik kan me voorstellen dat de vragen voor het slachtoffer heel vervelend overkomen, echter is het kernpunt dat aan de kaak wordt gesteld - waarom zou je zonder meer nog jaren last moeten hebben van een verkrachting - weldegelijk relevant.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je hebt gelezen wat 'angel' schreef en je verdedigt hem, moet je je ogen uit je kop schamen - naar mijn bescheiden mening.
ik zou zeggen verdiep je in de vakliteratuur voordat je dit soort onjuiste gedachtes omzet in wellicht heel pijnlijke vragenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, ik kan me voorstellen dat de vragen voor het slachtoffer heel vervelend overkomen, echter is het kernpunt dat aan de kaak wordt gesteld - waarom zou je zonder meer nog jaren last moeten hebben van een verkrachting - weldegelijk relevant.
MAg ik hieruit afleiden dat je psycholoog bent? Dan zul je ook wel weten dat de inzichten aldaar zeker niet statisch zijn. Verder heb ik helemaal geen stoere inzichten en ben ik ook zeker niet ongenuanceerd (als blijkt dat ik ongelijk heb ben ik trouwens ook niet te beroerd om dat toe te geven); wél heb ik inderdaad geen enkel probleem me dingen af te vragen die door anderen meteen verworpen worden zonder ze aan een nader onderzoek te onderwerpen; wat dat betreft ben ik een echte non-conformist.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik zou zeggen verdiep je in de vakliteratuur voordat je dit soort onjuiste gedachtes omzet in wellicht heel pijnlijke vragenenfin ik hou het voor gezien. veel plezier met je stoere inzichten en je ongenuanceerdheid.
ow is dat hetquote:Op zondag 22 januari 2006 16:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik een echte non-conformist.
Het ging er meer om dat Angel vond dat -omdat ik niks over de gevolgen wou zeggen- er dus geen schadelijke gevolgen zijn en verkrachting dús niet slecht is. Aparte conclusie vond ik zelfquote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel fantasten er rondlopen? Weet jij hoeveel valse aangiftes er ieder jaar worden gedaan? Daarmee natuurlijk niet zeggend dat dat i.c. ook het geval is, echter wel dat een "slachtoffer"-uiting niet sec waar is omdat het zielig is als je iets anders zegt.
Daarbij is er vast genoeg materiaal op internet te vinden over de mogelijke schadelijke gevolgen van verkrachting én is het volgens mij ook wel algemeen bekend dát die gevolgen er zijn. De vraag van Angel sloeg dus nergens op.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, ik kan me voorstellen dat de vragen voor het slachtoffer heel vervelend overkomen, echter is het kernpunt dat aan de kaak wordt gesteld - waarom zou je zonder meer nog jaren last moeten hebben van een verkrachting - weldegelijk relevant.
Ok, die conclusie is inderdaad niet erg steekhoudendquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Angel vond dat -omdat ik niks over de gevolgen wou zeggen- er dus geen schadelijke gevolgen zijn en verkrachting dús niet slecht is. Aparte conclusie vond ik zelf
Jij ook met je hersentransplantatie.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
ow is dat hetnou veel plezier ermee joh
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij ook met je hersentransplantatie.
Nou vertel eens dan, want tot nu toe heeft nog niemand een antwoord gegeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Daarbij is er vast genoeg materiaal op internet te vinden over de mogelijke schadelijke gevolgen van verkrachting én is het volgens mij ook wel algemeen bekend dát die gevolgen er zijn. De vraag van Angel sloeg dus nergens op.
Nee, het topic is dicht en als je het wil weten zoek je maar op internet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, want tot nu toe heeft nog niemand een antwoord gegeven.
Ik nodig je uit -> Wat zijn de gevolgen van een verkrachting?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Nee, het topic is dicht en als je het wil weten zoek je maar op internet.
Wie van de moderators kan hier nog een antwoord op geven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef -Angel- het volgende:
[zie reactie andere mod boven]
Het komt er op neer dat jullie een topic sluiten omdat jullie de gebruikers niet aankunnen die het topic willens en wetens gaan of al hebben verneukt. Of is dit niet waar?
Ik ben gisteren nauwelijks op fok geweest, en heb het niet gevolgd. Voor zover ik het heb begrepen is er een topic dat in SEX om goede redenen werd gesloten voortgezet in WFL. Ik verwijs derhalve naar de sluitpost van het originele topic in SEX.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wie van de moderators kan hier nog een antwoord op geven?
Dat geeft niet hoor, ik wacht wel tot Duffy zich weer laat zien in de Feedback. Ik wil jouw niet lastig vallen met iets waar je niets over weet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:49 schreef Alicey het volgende:
Ik ben gisteren nauwelijks op fok geweest, en heb het niet gevolgd. Voor zover ik het heb begrepen is er een topic dat in SEX om goede redenen werd gesloten voortgezet in WFL. Ik verwijs derhalve naar de sluitpost van het originele topic in SEX.
Het komt er op neer dat jullie een topic sluiten omdat jullie de gebruikers niet aankunnen die het topic willens en wetens gaan of al hebben verneukt. Of is dit niet waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Aventura het volgende:
Want bij een topic geopend door FuifDuif, komt driekwart van de mensen die reageert al met een vooringenomen mening/houding op af. Kun je niet tegenop modden. Is althans mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
waar het op neer komt is dat topics die door mensen worden geopend - waarbij het duidelijk niet om de inhoud van het topic op zich gaat, waarbij de ts en aanhang zich gedragen als een olifant in een porceleinkast, geen normen- en waardenbesef tonen, geen enkele moeite doen om er een serieuze discussie van te maken, zoveel mogelijk mensen voor het hoofdstoten - dat dat soort topics veel te lang open blijven.![]()
Nee bedankt, anders had ik in het eerste topic al wel erover geschreven he?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik nodig je uit -> Wat zijn de gevolgen van een verkrachting?
Dan heb je het helaas toch verkeerd begrepen. De reden van het slotje in SEX heeft ermee te maken dat het een gevoelig onderwerp betreft waardoor boze reacties en uiteindelijk relletjes niet te voorkomen zijn. En dat dan gekoppeld aan het feit dat ik, FuifDuif, de TS benquote:Op zondag 22 januari 2006 17:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nauwelijks op fok geweest, en heb het niet gevolgd. Voor zover ik het heb begrepen is er een topic dat in SEX om goede redenen werd gesloten voortgezet in WFL. Ik verwijs derhalve naar de sluitpost van het originele topic in SEX.
Hey, dit vind ik op zich best een goed idee!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef thabit het volgende:
Misschien, FuifDuif, moet je het in OUD openen, met dezelfde vraag over incest.
Ik wacht vol spanning af wat je ervan weet te maken!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hey, dit vind ik op zich best een goed idee!
Er zijn 87676topics van je gesloten hierover, en dan gaat er geen belletje rinkelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, nu is de incest-topic ook dichtgegooid... door Yvonne. We zijn hier op Fok! kennelijk wel klaar om de meest vulgaire seksuele uitspattingen te bespreken, maar een interessante en stevige discussie over de moraal rondom een aantal (maatschappelijk gezien) deviante seksuele gedragsvormen kan dan opeens weer niet.
Inderdaad zeg. De crew heeft zijn denkbeelden ten aanzien van seksualiteit wel erg scheef zitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, nu is de incest-topic ook dichtgegooid... door Yvonne. We zijn hier op Fok! kennelijk wel klaar om de meest vulgaire seksuele uitspattingen te bespreken, maar een interessante en stevige discussie over de moraal rondom een aantal (maatschappelijk gezien) deviante seksuele gedragsvormen kan dan opeens weer niet.
87676 topics??? Dat zal ik even gaan natellen, want ik geloof er geen biet van. Dat is geen goede argumentatietechniek, Yvonne, de zaken overdrijven om zodoende je gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
Er zijn 87676topics van je gesloten hierover, en dan gaat er geen belletje rinkelen.
Jammer dat je niet inhoudelijk in gaat op de in deze topic besproken argumenten voor het heropenen en open houden van een dergelijke topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
Nee is nee, enne fuifduif en Angel,
einde discussie.
Omdat het is geopend met de bedoeling te trappen naar mensen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Quarks het volgende:
Het topic was zeker interessant om over te discussiëren en zo'n zelfde soort topic heb ik niet eerder gezien in wfl, dus waarom is het nou gesloten?
Dat verbaast mij ook ten zeerste? Je mag wel dergelijke topics openen (http://forum.fok.nl/topic/808851), echter mag een discussie over waarom bepaalde handelingen als abject gezien worden niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef FuifDuif het volgende:
Omdat sommige moderators liever lui zijn dan moe: ze hebben geen zin om eventuele bash-reacties (die uiteraard onvermijdelijk zullen zijn) te verwijderen en de bashers aan te pakken. Op die manier ligt de macht daar waar hij niet moet zijn: bij de dommen en achterlijken. (Ik doel met dit laatste uiteraard op die bashers en niet op de moderatorsquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Quarks het volgende:
Het topic was zeker interessant om over te discussiëren en zo'n zelfde soort topic heb ik niet eerder gezien in wfl, dus waarom is het nou gesloten?
En het bewijs daarvoor? Zelfs al zou het met die reden geopend worden, als er gewoon netjes gediscussieerd wordt is er toch niets mis mee?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat het is geopend met de bedoeling te trappen naar mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |