Insgelijks.quote:Op maandag 13 juni 2005 07:49 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Jammer Alicey, het is niet problematisch, maar het had wel een positief effect kunnen hebben op de discussie, doordat de offtopic situatie er dan dus niet meer zou zijn.
Groetjes & prettige ochtend verder
Dat was toch wel duidelijk?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef Schorpioen het volgende:
Oh, het was serieus bedoeld? Zeg dat dan!
Dit is toch geen feedback vraag?quote:Op maandag 20 juni 2005 02:14 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat gebeurt er als je onder hoogspanningskabels staat met een (sterke) magneet in je hand? Als er niks gebeurt, wat gebeurt er dan als je die magneet naar de hoogspanningskabels toegooit?
riiiiiiight, maar om hier nou een topic voor te openen, waarschijnlijk zijn een aantal zinnen het antwoord, brengt niet echt een discussie op gang. En in slowchat zitten alleen mensen uit TRU zag ik al.quote:
Ook dat valt wel mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
riiiiiiight, maar om hier nou een topic voor te openen, waarschijnlijk zijn een aantal zinnen het antwoord, brengt niet echt een discussie op gang. En in slowchat zitten alleen mensen uit TRU zag ik al.
Ook liev zijn voor Hausquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
Tijdens mijn afwezigheid de komende tijd zal Natalie op WFL een beetje meemodden. Lief zijn voor Natalie, en als er iets is en Haushofer er ook niet is, kun je dus bij Natalie terecht.
Wat ben ik snel vandaag ej.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Oeps, kan een mod even mijn TT van mijn topic God bestaat niet- Deel 3 veranderen in: "God bestaat niet" - DEEL III
Alvast bedankt!
Moet "heer" niet met een hoofdletter?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, heer Haushofer.
Ook nog eisen stellen? Laat dat "heer" nu maar helemaal weg dan!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Moet "heer" niet met een hoofdletter?
Of maak er "hoer" van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ook nog eisen stellen? Laat dat "heer" nu maar helemaal weg dan!
Dit subforum is bedoeld om te discussieren, niet om ogen te openen danwel te sluiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef EKS1707 het volgende:
Op maandag 13 juni 2005 07:49 schreef Tiesemans/EKS1707 het volgende:
[..]
Jammer Alicey, het is niet problematisch, maar het had wel een positief effect kunnen hebben op de hedendaagse situatie, doordat ze dam dis moet meer zouden zijn.
Groetjes & prettige avond/nacht verder
Kaan,
Daar zit je dan met 100 man en 10 vrouwen.... had een hoop de ogen geopend
maar geen pittige discussies?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit subforum is bedoeld om te discussieren, niet om ogen te openen danwel te sluiten.
Tig mailtjes maar geen antwoord en toch unband zo blijkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 @ 12:21 schreef cynix het volgende
Akkersloot en L_V kunnen hier helaas (voor henzelf) enkele dagen niet meer reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |