Met islamist wordt zover ik weet moslims aangeduid die streven naar een islamitische staat.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:05 schreef Conflict het volgende:
Islamist klinkt beter!
Je bent voorlopig zwaar in de minderheid. 33 tegen 5.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:
Wat een kuttopic, Akkersloot.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:
Wat een kuttopic, Akkersloot.
Dat laatste betwijfel ik. Gezien woordjes als "risicoviaducten" (viaducten populair bij stoeptegelgooiers) en "Talpa-terreur".quote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef Quarks het volgende:
Het woord moet algemeen gebruikt worden en het moet enige tijd - ongeveer 3 jaar - in het Nederlands voorkomen.
Het zijn de woorden van hoofdredacteur Ton den Boon.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik. Gezien woordjes als "risicoviaducten" (viaducten populair bij stoeptegelgooiers) en "Talpa-terreur".
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef most_wanted het volgende:
Wat betekent het?
quote:(iemand die geen gelovige in de "profeet" Mohammed is maar zijn ideologie wel een warm hart toe draagt)
Die woorden staan dan ook nog niet in Van Dale. Daar zijn ze te recent voor.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik. Gezien woordjes als "risicoviaducten" (viaducten populair bij stoeptegelgooiers) en "Talpa-terreur".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |